idd. Ben ik wel blij mee ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
De stand is in een paar weken tijd op z'n kop gegooid.
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, ik niet. Lig nu een eind achter op de koploper.
ik heb Hunterquote:Op maandag 9 januari 2006 11:34 schreef Bjoro het volgende:
en nu kijken wie Huntelaar en Hoogendorp hebben
ik ook...maar geen hoogendorp...en ik ga hem er niet inzetten....heb al 4 wissels (en al een aardige voorhoede !)quote:
ik zie de link om je samenstelling te wijzigen niet bij mijquote:Op maandag 9 januari 2006 11:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ook...maar geen hoogendorp...en ik ga hem er niet inzetten....heb al 4 wissels (en al een aardige voorhoede !)
Huntelaar - Kuijt - Arveladze en Nevland als reserve !
ik ook nietquote:Op maandag 9 januari 2006 11:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik zie de link om je samenstelling te wijzigen niet bij mij
ik heb Bodnar nog in mijn teamquote:Op maandag 9 januari 2006 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wijzigen is niet nodig hoor, de logootjes van de clubs bij de speler wijzigen alleen maar. Door transfers mag je meerdere spelers van een club in je elftal hebben.
ik geloof ik ook !quote:
1. Ik wacht afquote:Op maandag 9 januari 2006 18:53 schreef DeTolk het volgende:
Vraag 1: Wat mij betreft wel. weet niet hoe de anderen er over denken
vraag 2: ZIe post boven je
geen probleemquote:
weet je zeker dat je wel bent aangemeld bij Dagblad van het Noorden ??quote:2. Nee, ik kreeg een melding dat mijn inloggegevens verkeerd waren. Vervolgens ging ik via nummer vergeten kijken of dat werkte, maar toen stond er dat mijn emailadres niet in de database stond. Daarna ging ik zonder in te loggen mijn team eens opzoeken, maar het stond nergens in de lijst. Evenals de subleagues waar ik in zit, en al mijn vrienden. Ze hadden wat database probleempjes gistermiddag, geloof ik
Als het maar niet weer zo'n flapdrol is die per ongeluk 800 punten heeft en zich daarom nog ff op elke sublague inschrijft. Anders issie van harte welkom.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:53 schreef DeTolk het volgende:
Vraag 1: Wat mij betreft wel. weet niet hoe de anderen er over denken
vraag 2: ZIe post boven je
Zolang je Danny Buijs in je gelederen hebt hoef je nergens bang voor te zijn. Ik heb hem op een gegven moment gewisseld voor Gijs Luirink, omdat die in de voorbereiding er net zoveel in het net legde als de spitsen van FC Groningen. En natuurlijk scoort die Buijs de eerstvolgende wedstrijd 2x en daarop nog een stuk of 3x.... domme pech dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zolang je niet meer punten hebt dan ik![]()
Hehe, ik heb het andersom gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zolang je Danny Buijs in je gelederen hebt hoef je nergens bang voor te zijn. Ik heb hem op een gegven moment gewisseld voor Gijs Luirink, omdat die in de voorbereiding er net zoveel in het net legde als de spitsen van FC Groningen. En natuurlijk scoort die Buijs de eerstvolgende wedstrijd 2x en daarop nog een stuk of 3x.... domme pech dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |