Ik heb hem nog nooit gespeeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het een port van de console versies? If so, dan laat ik m staan, te kort geleden
Waarom geen zilvere DS? Heb je veel meer aanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom er net achter dat de kleuren anders zijn in Europe. Op 4 November krijgen we:
Zilver met zilvere faceplate.
Blauw met blauwe faceplate.
Groen met groene faceplate.
Roze met roze faceplate.
Ik haal de Zilvere.
Welke kleur ga je halen? Blauw, roze, zilver of groen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:42 schreef Lexie het volgende:
SP verkocht, voor 25 euro heb ik een Micro.
Ik denk dat hij roze gaat halenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke kleur ga je halen? Blauw, roze, zilver of groen?
Of een GCquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom geen zilvere DS? Heb je veel meer aan
JE HOUD 'M ONDERSTEBOVEN, DOOS.quote:
Get back to me als je een GC in je broekzak kan stoppen.quote:
Ik ken alleen de onderstequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Celebs met Micro
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Misschien is ze linkshandig...?quote:
Als jij een Micro voor me hebt die GC kwaliteit evenaartquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Get back to me als je een GC in je broekzak kan stoppen.
Met de DS kan je nog meer games spelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Er zijn anders veel meer games op de GBA dan op de GC.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:28 schreef Ruzbeh het volgende:
DS haal ik pas in 2006. Zelfde geldt voor Gamecube en PS2.
PS2 moet je niet verkopen, daar ga je spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:34 schreef knater het volgende:
ps2 mag je van mij overkopen, ik doe er helaas WEER niks mee
Van de micro ga je geen spijt krijgen, top ding
ps: bovenste plaatje van die "celebs" check die poten van die negerin, GROOT!
Bij mij past hij in elke broek...quote:
Omdat je straks weer geen geld hebt voor een DS... Ik wil je beaten met Mario Kart, snap dat danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom willen jullie nou dat ik of een DS neem of een Gamecube? Gameboy micro is toch ook een Nintendo product?
Ik wete het nog niet, denk dat ik pas in de winkel beslisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke kleur ga je halen? Blauw, roze, zilver of groen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |