Metal Slugquote:Op donderdag 29 september 2005 16:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Welke game is nou goed om echt heel snel tussendoor te gamen enzo. Ik zat te denken aan Astro Boy.
En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik heb Riviera binnen
Vanavond spelen
Geen tijd gehadquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:24 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?
Ah, heb ik toch nog iemand kunnen overtuigenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:56 schreef knater het volgende:
Micro Famicom Edition besteld, hopelijk deze week binnen, ik vond em eerst nog te duur, maar ik heb op de GBA / GBA SP het meeste portable plezier beleefd, en mede door de foto's en reviewtoch maar besteld
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-1b-70-xdd.htmlquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:30 schreef Oksel het volgende:
Ik wil er ook 1. Puur om in mijn verzameling te stoppen.
Link naar de Famicom editie?
Yeah, ongeveer een maand na de release van de Micro ofzo kan je denk ik een zwarte/zilvere faceplate halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet er wel bijzeggen dat een compleet zwarte Micro niet geleverd wordt in de US zo he, dit is gedaan via een wisseltruc. Iemand met een zilver/zwarte heeft met iemand met een zwart/zilveren Micro geruild
Wit bestaat niet. Nu heb je alleen zwart en zilver. Witte faceplate bestaat ook (nog) niet, AFAIK.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil een witte. Voor bij mijn iPod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |