Wees 'r maar trots opquote:Op maandag 26 september 2005 19:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
Die foto had ik ook.
TIENERsletje is dan ook het enige dat kloptquote:Op maandag 26 september 2005 19:25 schreef Chriz2k het volgende:
Ik dacht dat Qwea een geil tienersletje was.
Da's toch een dudequote:Op maandag 26 september 2005 18:01 schreef Wrinex het volgende:
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/82580566.jpg
.
Dat is gewoon een meisjequote:Op maandag 26 september 2005 18:01 schreef Wrinex het volgende:
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/82580566.jpg
.
Jij bent wel haar favoriete fokker hoor samen met l_aquote:Op maandag 26 september 2005 19:52 schreef Mattt het volgende:
My god mikeymo ! Ik wist dat het al ging gebeuren , toen ik nog een newbie was op fok! had ik ook contact met Qwea, ik wist nog niet dat het zo'n fucking psycho was.. Ze me een tijdje ook lopen stalken en ook nog mijn vriendin (little_angel) , ze belde me altijd super irritand op midden in de nacht als ze ruzie had met Erik ( Kixass ofzo) En dan vertelde ze dat ze ergens op een snelweg liep omdat ze aandacht stond te zoeken, my god.. gelukkig heb ik er al een tijdje geblockt , verwijderd, ander nummer genomen..
Ik wist het MM , ik wist het , je bent de lul , ask erik![]()
Was rond oud en nieuw zekerquote:Op maandag 26 september 2005 19:52 schreef Mattt het volgende:
ze belde me altijd super irritand op midden in de nacht als ze ruzie had met Erik ( Kixass ofzo) En dan vertelde ze dat ze ergens op een snelweg liep omdat ze aandacht stond te zoeken, my god..
Ja, ik zag het nog staan toenet.. sicknessquote:Op maandag 26 september 2005 19:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jij bent wel haar favoriete fokker hoor samen met l_a![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 19:56 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ja, ik zag het nog staan toenet.. sickness![]()
quote:favo FOK!ker: Little_Angel , Chriz2k , --Christiaan-- , Qwea.
Mierenneukerquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 20:03 schreef KwastaNova het volgende:
[..]
Als dit 'gewoon' is, ben ik blij dat ik een afwijkende smaak heb.
Ik ook al. Laatst één keer gebeld, maar ik heb een andere telefoon.quote:Op maandag 26 september 2005 19:52 schreef Mattt het volgende:
My god mikeymo ! Ik wist dat het al ging gebeuren , toen ik nog een newbie was op fok! had ik ook contact met Qwea, ik wist nog niet dat het zo'n fucking psycho was.. Ze me een tijdje ook lopen stalken en ook nog mijn vriendin (little_angel) , ze belde me altijd super irritand op midden in de nacht als ze ruzie had met Erik ( Kixass ofzo) En dan vertelde ze dat ze ergens op een snelweg liep omdat ze aandacht stond te zoeken, my god.. gelukkig heb ik er al een tijdje geblockt , verwijderd, ander nummer genomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |