euh? dat kinderachtige gedoe?quote:Op maandag 26 september 2005 15:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoezo![]()
heeft ze erom gevraag dat ze hier een vet lelijk wicht wordt genoemd![]()
al heb ik er geen probleem mee hoor, zolang het maar over een ander gaat
ja ik zit al een half uur aan de foon met een collega die niet in het bedrijf isquote:Op maandag 26 september 2005 15:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat is MikeyMo ineens stil?
quote:Op maandag 26 september 2005 15:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja ik zit al een half uur aan de foon met een collega die niet in het bedrijf is
No cookie for you!quote:Op maandag 26 september 2005 15:51 schreef melanie_the_miss het volgende:het spijt me vorige maand pc opschoning gedaan en zo heel veel foto;s gedelete ook die 3 van qwea
![]()
*slaat zichzelf voor het hoofd*
Dat dacht mikey waarschijnlijk ook in het beginquote:Op maandag 26 september 2005 15:54 schreef iDex het volgende:
ach zak over haar kop en gaan met de banaan?
of is het nog erger?
volgens mij moet ik er daar ook nog wat van hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 15:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Heb nog wel alle msn logs :p
Doe eens opsturen?quote:Op maandag 26 september 2005 15:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Heb nog wel alle msn logs :p
Laat mij er ff buiten alsjeblieftquote:Op maandag 26 september 2005 15:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
oe oe oe ik heb die van qwea en mickey orgineeeeeeeeeeeeelhad
Da's weer zo'n aanwijzing dat dit eigenlijk bedoeld was als "grap". Maar ik denk dat Mikey het overzicht even kwijt is en nu z'n snor maar gedrukt heeft om te zorgen dat 'ie niet compleet onderuit geschoffeld wordt.quote:Op maandag 26 september 2005 15:58 schreef Electrified het volgende:
Ik begin me af te vragen hoe iemand zo relaxt kan blijven in zulke omstandigheden. Als ik in MM's schoenen stond, zou ik er alles aan doen om deze onzin te laten stoppen, desnoods met geweld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |