Niet echt. We zaten op irc truth een beetje te kletsen.quote:Op maandag 26 september 2005 22:27 schreef Erasmo het volgende:
Heb ik weer is wat gemist?
Als het iets bijzonders is en ik het kan onthouden zal ik het morgen wel in het centrale droomtopic plempen. En nu ga ik maar es het woord bij de daad voegen. En dat mag je opvatten hoe je wilquote:Op maandag 26 september 2005 22:39 schreef coz het volgende:
is ook niet zo gek .. je zegt toch dat je nog op forum ging kijken ... maarja anders had ik het ook hier neergeplempt .. ik deel graag dat jij lekker droomt![]()
en je leeft nogquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:47 schreef coz het volgende:
jup , zelfs nog even met zittend elfachtigje gepraat net
Ik kom gewoon op irc via de link in de site navigatie en dan via het keuzemenuutje #truth. Maar volgens mij zijn er nog andere manieren die ik weer te ingewikkeld vind. Kunnen anderen je beter over inlichten. Ik ben een beetje erg blond op dat gebied.quote:Op dinsdag 27 september 2005 06:57 schreef Erasmo het volgende:
Ennuh wat is het adres daarvan dan?
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:25 schreef nokwanda het volgende:
En goeiemorgen allen.
Ben al weer een tijdje bezig met de edele kunst van het beschilderen van lampjes![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
My dirty mind las al direct "de kunst v/h beschilderen van edele delen"![]()
Weer een lange dag tussen de paperassen![]()
Dat is wel een heel voor de hand liggend ontwerpquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat wil je schilderen dan een olifant?
mogge BTW en coz waarin moet ik welke link veranderen?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:07 schreef coz het volgende:
maar het was dus de vraag of je hem vanaf hier wilde copy pasten... dan heb je weer dat mooie truth logotje enzo
Welkom in de Truth chat
![]()
[snipperdesnip]
geef maar eerlijk toe het is helemaal ge-wel-digquote:
Die vind ik, zo mogelijk, nog erger. Maar dat wordt dan weer gecompenseerd door de aanwezigheid van Gary op het plaatje. Ik ben en enorme fan van Gary. MIAUW.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jah ik heb het ook niet zo op die bob.... dan maar een andere bob
SPONSBOB
gary rocks the house!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die vind ik, zo mogelijk, nog erger. Maar dat wordt dan weer gecompenseerd door de aanwezigheid van Gary op het plaatje. Ik ben en enorme fan van Gary. MIAUW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |