?quote:
accepteren, je kunt er weinig meequote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Geqxon het volgende:
Mmmm, hoe ga je ermee om als "een" vriendin, waar je nog veel mee omgaat, en die vroeger "je" vriendin was, nu een vriendje op het oog heeft?
Flink bier gaan drinken met je vriendenquote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Geqxon het volgende:
Mmmm, hoe ga je ermee om, als "een" vriendin, die vroeger "je" vriendin was, nu een vriendje op het oog heeft?
quote:
Mja, hoofdpijn en volgens mij wat koorts, maar ach, die ene cursist die er vandaag is heeft mijn hulp vandaag ook niet vaak nodig, dit is redelijk gesneden koek voor hem, zo'n beginnetjequote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef nixxx het volgende:
Voelt je nog steeds ziek?
Dat is niet eens zo heel verkeerdquote:Op maandag 26 september 2005 12:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Flink bier gaan drinken met je vriendenen verder proberen er niet teveel aan te denken. Het was je vriendin... dat weet je zelf ook wel. Je hoeft niet acuut gelukkig voor dr te zijn, das ook weer een uiterste, maar je moet wel accepteren dat je er niets aan kunt doen.
"Boeien" terug sms'enquote:Op maandag 26 september 2005 12:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is niet eens heel verkeerd
Maar het is best lastig, ik krijg telkens berichten in de vorm van "Jaaaa morgen zie ik hem weer"
Ah, it's all clear to me nowquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef QyRoZ het volgende:
Bijna weekend.
dat zeg ik maandagochtend hier altijdquote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef QyRoZ het volgende:
Bijna weekend.
ieuw dude, doe es nietquote:Op maandag 26 september 2005 12:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo heel verkeerd
Tsja.. zij is nu helemaal gelukkig.. kan je dat verwachten.. misschien kan je dr subtiel (quote:Maar het is best lastig, ik krijg telkens berichten in de vorm van "Jaaaa morgen zie ik hem weer"
Ik heb trouwens nog steeds weekend. Dag vrij vandaag.quote:
nou... doordeweeks is nog leuker bijna...quote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef QyRoZ het volgende:
Bijna weekend.
Dan moet je voor jezelf toegeven dat je nog steeds wat voor haar voelt... En dan ook besluiten om afstand te nemen voorlopig. Ik heb dit ook met mijn ex. Super vrienden al anderhalf jaar, tot alles er in een dronken bui uitkwam. Ik heb geen problemen mee dat hij met andere meiden omgaat en zou het echt super voor hem vinden als hij iemand vindt, maar hij heeft dat bij mij niet... Dan komt er toch een beetje jaloezie boven en na die uitbarsting heb ik maar besloten om het te laten voorlopig.. Want dat werkt gewoon niet...quote:Op maandag 26 september 2005 12:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar het is best lastig, ik krijg telkens berichten in de vorm van "Jaaaa morgen zie ik hem weer"
Als je het erg, erg vervelend vind zou je dat gewoon moeten zeggen tegen haar.quote:Op maandag 26 september 2005 12:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |