wat is de domeinnaam nou? tv10 of dag andere geval. verder weet je natuurlijk ook wel dat dit niet hier thuis hoort. kan wel een beetje duits maar je denkt toch niet dat ik deze domeinnaam morgen nog kan opschrijven zonder fouten?quote:op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef razor21 het volgende:
is eigenlijk geen check heb een nieuw domeintje gekocht voor wk2006 om die duitsers even te pesten.
nu is mijn vraag wie zou mij willen helpen om iets leuks op te zetten bedenken. ben geen held in webpagina's desnoods maak ik reclame voor diegene die wat simpels wil maken![]()
site is nog niet online alleen dit heb ik erop geknald : klik
quote:op maandag 2 januari 2006 21:25 schreef casema het volgende:
[..]
dit is het origineel, dus als iemand hiervan de achtergrond transparant kan maken en de belijning wit ofzo..![]()
my mistake, toen ik het schreef was het al laatquote:op donderdag 19 januari 2006 08:44 schreef naj_geetsrev het volgende:
firefox kan de server op www.onine-image-editor.com niet vinden.
als ik naar de bron kijk vallen me direct een paar puntjes op:quote:op donderdag 19 januari 2006 13:31 schreef themassive het volgende:
www.ll0ll.com je kan er wat pixelwerk van me bekijken. insteek is niet toegankelijk maken voor een breed publiek, maar op een andere (niet eens zo radicale) manier een website bouwen. je kan er ook je eigen achtergrondje kiezen. of natuurlijk je berichtje achterlaten. behalve dan in firefox, ik heb de site lui gebouwd.
tabellen zijn eigenlijk niet bedoeld voor layout hequote:op vrijdag 20 januari 2006 12:34 schreef layzet het volgende:
hallo, ik ben een nieuwe member op het fok!forum, mijn real life name is tom. (aangenaam) en ik wilde graag via deze communitie wat reacties krijgen op mijn site. aan de site zal komende maand hard gewerkt worden. we zijn 1 maand bezig met het huidige design, maar ik wil een andere lay gaan maken.
naast die nieuwe layout komen er meerdere pagina's bij. maar ik weet niet hoe de bezoeker hier over denkt.
brand er maar op los ; kritiek, op/aan merkingen, en ideeen voor nieuwe subpages
bedank voor het lezen
greatz
link : www.xboxowners.nl
hij is bijzonder traag, moet een stuk efficienter kunnen mij dunkt.quote:op vrijdag 20 januari 2006 12:34 schreef layzet het volgende:
hallo, ik ben een nieuwe member op het fok!forum, mijn real life name is tom. (aangenaam) en ik wilde graag via deze communitie wat reacties krijgen op mijn site. aan de site zal komende maand hard gewerkt worden. we zijn 1 maand bezig met het huidige design, maar ik wil een andere lay gaan maken.
naast die nieuwe layout komen er meerdere pagina's bij. maar ik weet niet hoe de bezoeker hier over denkt.
brand er maar op los ; kritiek, op/aan merkingen, en ideeen voor nieuwe subpages
bedank voor het lezen
greatz
link : www.xboxowners.nl
zo op het eerste gezicht ziet de code er niet gestructureerd uit en met javascript uitgeschakeld werkt je menu niet meer.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:12 schreef themarco het volgende:
ik kreeg begin januari weer die onhoudbare kriebels en heb mijn site een nieuw jasje gegeven. ik vond het oude design goed maar het kan altijd beter.
de meeste glitches zijn er nu wel uit dus checken maar:
http://www.i-marco.nl/weblog/
um... definieer 'niet gestructureerd' ?quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:17 schreef quarks het volgende:
[..]
zo op het eerste gezicht ziet de code er niet gestructureerd uit en met javascript uitgeschakeld werkt je menu niet meer.
verder prima, zoals ik van je vorige site gewend was.
je kunt gebruikers die javascript niet aan hebben staan normale links aanbieden in het menu (unobstrusive javascript)quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:30 schreef themarco het volgende:
[..]
um... definieer 'niet gestructureerd' ?
enneh... ja zonder javascript doen wel meer dingen het niet. de belangrijkste dingen echter wel. je kunt gewoon alles lezen zonder javascript en het ziet er niet raar uit. de dingen 'achter de tabs' zijn allemaal van secundair belang. commenten kan niet zonder js maar dat scheelt een heleboel stinkende spammers. je krijgt trouwens ook netjes een melding hiervan in het commentform met js uit.
wat bedoel jij met 'niet overzichtelijk' ? dat het niet netjes geindent is ofzo? de code is namelijk redelijk in orde qua semantiek en is bovendien niet nodeloos complex (geen div soep enzo) dus de opmerking verbaasde me nogal. qua indenting / formatting heb je inderdaad niet alles in de hand met pivot, dat klopt.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:49 schreef quarks het volgende:
[..]
je kunt gebruikers die javascript niet aan hebben staan normale links aanbieden in het menu (unobstrusive javascript)
en met niet gestructureerd bedoel ik dat de broncode er niet echt overzichtelijk uit ziet (ligt dat misschien aan pivot?).
dat bedoelde ik inderdaad, is niet van groot belang maar ik moest toch wat kritiek hebben.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:56 schreef themarco het volgende:
[..]
wat bedoel jij met 'niet overzichtelijk' ? dat het niet netjes geindent is ofzo? de code is namelijk redelijk in orde qua semantiek en is bovendien niet nodeloos complex (geen div soep enzo) dus de opmerking verbaasde me nogal. qua indenting / formatting heb je inderdaad niet alles in de hand met pivot, dat klopt.
trouwens over dat menu: de hoofdlinks doen het toch gewoon? alleen die dingetjes achter de tabs niet. dat kun je lastig 'aanzetten' omdat er geen plek is waar je het kwijt wilt. ik snap wel waar je heen wilt qua klikbaar maken van die tabs maar er is niks waar dat dan naartoe zou moeten linken
1 |
dat zijn dus de links waarbij er 'niets is om naar te linken'quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:05 schreef quarks het volgende:
[..]
dat bedoelde ik inderdaad, is niet van groot belang maar ik moest toch wat kritiek hebben.
met de links in het menu bedoel ik: "main", "archives" etc.
door de:
[ code verwijderd ]
werkt dat niet zonder javascript, dat kan geloof ik ook op een andere manier zodat de javascript en de presentatielaag gescheiden zijn.
juist, respect his authority!quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:08 schreef dionysuz het volgende:
in de href mag geen javascript
van het w3c mag het wel hoorquote:op zaterdag 21 januari 2006 01:08 schreef dionysuz het volgende:
in de href mag geen javascript
w3c is niet heilig.quote:
deprecatedquote:
ja, waar ik vandaan kom wel.quote:
lees de op, vertel eens iets meer over de gebruikte technieken.quote:op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef braun het volgende:
http://www.radiobendeleider.nl/
is nog niet helemaal af... moet nog meer functionaliteit in enzo.
brand los!
wat is er mis met tabellen? hoe wil ik anders een website maken?quote:op zondag 22 januari 2006 16:34 schreef quarks het volgende:
[..]
lees de op, vertel eens iets meer over de gebruikte technieken.
jammer van de frames, tabellen en de div-soep.
ook is het nogal vervelend dat alles in een popup opent.
verder, inhoudelijk is dit natuurlijk helemaal goed (de humor).
een website kan je het beste maken met behulp van div's en css. dit om de reden dat het qua opbouw snelheid van de website (vaak) lichter is. door minder gebruik van html-tags (vooral in het begin) wordt je pagina ook vriendelijker voor zoekmachines.quote:op maandag 23 januari 2006 19:28 schreef braun het volgende:
[..]
wat is er mis met tabellen? hoe wil ik anders een website maken?
frames heb ik overigens niet gebruikt...
en wat is het bezwaar tegen het gebruik van div's?
tabellen gebruik je het beste waar ze voor bedoeld zijn: tabulaire data.quote:op maandag 23 januari 2006 19:28 schreef braun het volgende:
[..]
wat is er mis met tabellen? hoe wil ik anders een website maken?
frames heb ik overigens niet gebruikt...
en wat is het bezwaar tegen het gebruik van div's?
1 2 3 4 5 | <frameset rows="100%"> <frame src="http://bendeleider.wimbo.nl"> </frameset> </html> |
http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/quote:
quote:het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum of site, zoals phpbb, ikonboard, cu2, blogger.com, weblog.com heeft geen nut. dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet als eigen gemaakte site gezien. ook niet met een andere layout.
liever een div-soep dan een bezoeker die niet verder kan in me site. met frames is het gewoon oppassen dat de bezoeker niet in het frame binnenkomt en daarmee een deel van je website mist. dit kan je wel weer afvangen met behulp van scriptjes. heb dan alleen liever een div-soep dan op zo'n manier iets moeten gaan opvangen.quote:op maandag 23 januari 2006 19:41 schreef quarks het volgende:
[..]
tabellen gebruik je het beste waar ze voor bedoeld zijn: tabulaire data.
de rest kan met div's, maar gebruik niet overal div's voor (div-soep).
en frames zijn er wel:
[ code verwijderd ]
was gewoon om ff te kijken of hij te bereiken is.quote:op maandag 23 januari 2006 19:45 schreef jagermaster het volgende:
[..]
http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/
[..]
jta, dat kunnen wij hier nie echt ruikenquote:op maandag 23 januari 2006 19:57 schreef mauro het volgende:
[..]
was gewoon om ff te kijken of hij te bereiken is.
server staat bij mij thuis namelijk.
nee idd.quote:op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef jagermaster het volgende:
[..]
jta, dat kunnen wij hier nie echt ruiken![]()
doe alsjeblieft wat aan dat lettertype van de kopjes etc.!quote:op maandag 23 januari 2006 20:15 schreef dennistd het volgende:
demi - web
ik ben de site al in 2001 begonnen, toen nog in frontpage. ik heb hem steeds verder ontwikkeld, en de layout die de site nu heeft is er sinds begin dit jaar. er staan vooral online games op de site, maar ook een aantal andere dingen. alle spellen staan in een mysql database, en worden aangeroepen met php. verder werken alle formulieren via een mailscript. de boven- en onderkant van de site worden in elk document geplaatst d.m.v. een include met php. verder zit er ook nog een admin-gedeelte achter, om de spellen toe te voegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |