abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35145157
gister was ik het zat, dat oude rommelige design. doel was om een soort google lege pagina te maken en dat heb ik vannacht geprobeerd. wat was ik blij dat ik een tijdje geleden alle opmaak in een css had gezet zodat ik niet nu elke pagina een voor een hoefde aan te passen

tips zijn welkom. oordeel

oude pagina:

nieuwe pagina:

[ Bericht 3% gewijzigd door mikezwet op 16-02-2006 12:24:00 ]
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:05:58 #252
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_35145783
quote:
op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef mikezwet het volgende:
gister was ik het zat, dat oude rommelige design. doel was om een soort google lege pagina te maken en dat heb ik vannacht geprobeerd. wat was ik blij dat ik een tijdje geleden alle opmaak in een css had gezet zodat ik niet nu elke pagina een voor een hoefde aan te passen

tips zijn welkom. oordeel

oude pagina:
[afbeelding]

nieuwe pagina:
[afbeelding]
het is handig om een op ware grote bestand neer te zetten..

allebij de pagina's zijn heel simpel van opzet. in allebij zitten betere punten en slechtere punten. persoonlijk vind ik de oude mooier dan de nieuwe. dit komt voor een deel door de opmaak van het content gedeelte (op de gele balk met naam van bedrijf na). ook de gele kleur vind ik wat leuker voor de letters al vind ik de paarse achtergrond niets. in het nieuwe ontwerp val dat boxje aan de rechterkant er gewoon buiten, het past er niet in.
Where's my fear???
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:51:43 #253
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_35147027
nee maar de foto plaatsing vind ik wel mooier bij je nieuwe ontwerp. verder het oude. maar is wel erg simpel
-- ViPeRII --
pi_35148221
quote:
op donderdag 16 februari 2006 11:05 schreef jagermaster het volgende:

[..]

het is handig om een op ware grote bestand neer te zetten..

allebij de pagina's zijn heel simpel van opzet. in allebij zitten betere punten en slechtere punten. persoonlijk vind ik de oude mooier dan de nieuwe. dit komt voor een deel door de opmaak van het content gedeelte (op de gele balk met naam van bedrijf na). ook de gele kleur vind ik wat leuker voor de letters al vind ik de paarse achtergrond niets. in het nieuwe ontwerp val dat boxje aan de rechterkant er gewoon buiten, het past er niet in.
de oude kleur was donkerblauw, onze bedrijfskleur. als ik zelf op een donkere pagina kom met gele letters vind ik dat een beetje warrig.

het nieuwe ontwerp is simpel, overzichtelijk en geeft een rustig gevoel. ik ben geen webdesigner en doe alles zelf (in de nachtelijke uurtjes ) dus als het niet flitsend is neem ik daar genoegen mee. en ik denk dat m'n bezoekers gewoon willen zien wat wij verkopen, met dit ontwerp kunnen ze dit ongestoord zien zonder te hoeven letten op elementen die geen nut hebben.

het update boxje past inderdaad niet maar is wel functioneel, mensen kunnen zien wat er is bijgekomen in de pagina, iets wat ik op veel commerciele pagina's mis....
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:09:48 #255
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_35149431
ja maar zet dat boxje dan ook links, zoals in het oude ontwerp. je kan geel op blauw wel doen hoor, dat is niet zo heel erg. geel op zwart, dat is klote
-- ViPeRII --
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:25:38 #256
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_35149951
hallo allemaal, mij is gevraagd om een nieuwe site in elkaar te proppen voor http://www.wapata.nl
nou heb ik er effe aan gezeten, en dit is ervan gekomen: (alleen ontwerpje nog maar)

weet niet helemaal of het nou af is of niet. ben er nog niet helemaal tevreden mee.
ja, het ziet er wel een beetje standaard uit, maar ik vond het in elk geval beter als de huidige pagina
Signature.
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:45:03 #257
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_35150556
ziet er netjes uit, vind het ook leuk dat je de agenda met dat icoontje hebt gemaakt, dat zou ik bij elk boxje doen
-- ViPeRII --
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:45:06 #258
39240 jagermaster
pi_35150558
quote:
op donderdag 16 februari 2006 13:25 schreef eer-ik het volgende:
hallo allemaal, mij is gevraagd om een nieuwe site in elkaar te proppen voor http://www.wapata.nl
nou heb ik er effe aan gezeten, en dit is ervan gekomen: (alleen ontwerpje nog maar)
[afbeelding]
weet niet helemaal of het nou af is of niet. ben er nog niet helemaal tevreden mee.
ja, het ziet er wel een beetje standaard uit, maar ik vond het in elk geval beter als de huidige pagina
als je het niet weet dat het scouting is zie je het niet. dat mag dus wel iets meer naar voren komen. vind het zelf dat er veel inbeslag wodt genomendoor een zwart. (zijn jullie groepskleuren zwart-geel?) ook vind ik de ruimte die inbeslag wordt genomen door de copyright iets te veel..
in de boxjes aan de zijkant mag je aan de onderkant wel iets meer ruimte houden. paar pixels eronder en het ziet er een stuk beter uit.

je hebt een agenda, maar eigenlijk heeft ieder speltak zijn eigen planning en eigen agenda. misschien de verschillende speltakken hier ook uit laten komen dat het meteen duidelijk is voor welke speltak het nieuwsitem is?
Where's my fear???
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:13:29 #259
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_35151366
groepskleuren zijn zwart geel inderdaad
verder is die copyrightbalk idd wel wat groot.
bedankt iig voor de support, ik ga er effe verder mee kloten
Signature.
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:50:21 #260
39240 jagermaster
pi_35152598
quote:
op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef eer-ik het volgende:
groepskleuren zijn zwart geel inderdaad
verder is die copyrightbalk idd wel wat groot.
bedankt iig voor de support, ik ga er effe verder mee kloten
gap wel ff de goede bestanden van de sn site af voor de logo's van de speltakken voorkomt weer dat je een wit randje eromheen hebt zitten.
Where's my fear???
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:18:16 #261
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_35153531
lmd
Signature.
pi_35178927
ik merk dat ik zelf op m'n site kom dat het menu links soms niet wil laden, dan moet ik vernieuwen drukken om hem wel te laden.

is dat bij jullie ook? edit, adres is www.zkkf.nl
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:23:48 #263
39240 jagermaster
pi_35179106
quote:
op vrijdag 17 februari 2006 09:13 schreef mikezwet het volgende:
ik merk dat ik zelf op m'n site kom dat het menu links soms niet wil laden, dan moet ik vernieuwen drukken om hem wel te laden.

is dat bij jullie ook? edit, adres is www.zkkf.nl
duurde wel ff (een seconde of zo) voor het menu is kwam...

het is handiger als wanneer je op de foto's klikt je ook een mogelijkheid hebt om terug te komen en dat de foto in het venster past zodat je geen scrollbalken erin hebt.
Where's my fear???
pi_35179380
quote:
op vrijdag 17 februari 2006 09:23 schreef jagermaster het volgende:

[..]

duurde wel ff (een seconde of zo) voor het menu is kwam...

het is handiger als wanneer je op de foto's klikt je ook een mogelijkheid hebt om terug te komen en dat de foto in het venster past zodat je geen scrollbalken erin hebt.
'

ja eigenlijk moeten ze in een nieuw venster openen. de foto's zijn soms te groot om in een klein vakje weergegeven te worden.
pi_35201338
mijn site => http://www.jarnonieuwenhuize.nl draait verder prima... maar ik vind de kleuren niet top.

het komt nu een beetje ouderwets over. liefst wel een beetje donker, licht heeft iedereen al.

en ik zou eigenlijk ook met een klik van je muis een ander css bestand willen pakken zodat mensen kunnen kiezen uit een paar stylen. is dat simpel mogelijk? (ik verwijs nu overal naar een css file.)
pi_35201594
ik heb ook een site gemaakt: sk8indtc.
ik heb wel een template van iemand gebruikt maar dit omdat ik niet zo heel veel css skills heb. het template heb ik weliswaar flink aangepast (andere kleuren, logo enz)
oja in ie heeft de shoutbox geen scrollbalken meer ik weet niet wat onu het probleem is

maar laat je mening ff horen
0023
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:36:29 #267
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_35226639
quote:
op vrijdag 17 februari 2006 20:19 schreef autoreply het volgende:
mijn site => http://www.jarnonieuwenhuize.nl draait verder prima... maar ik vind de kleuren niet top.

het komt nu een beetje ouderwets over. liefst wel een beetje donker, licht heeft iedereen al.

en ik zou eigenlijk ook met een klik van je muis een ander css bestand willen pakken zodat mensen kunnen kiezen uit een paar stylen. is dat simpel mogelijk? (ik verwijs nu overal naar een css file.)
ik lees toch het liefst donkere letters op zwart. donkere sites met lichte letters vind ik vervelend en skip ik meestal snel (of ze moeten wel héél interessant zijn).

verder doet je site me erg (lees: teveel) aan de website van orange denken qua kleurstelling. zie ter vergelijk: http://www.orange.nl/
Stop the world, I want to get out.
pi_35226946
quote:
op zaterdag 18 februari 2006 17:36 schreef lkw het volgende:

[..]

ik lees toch het liefst donkere letters op zwart. donkere sites met lichte letters vind ik vervelend en skip ik meestal snel (of ze moeten wel héél interessant zijn).

verder doet je site me erg (lees: teveel) aan de website van orange denken qua kleurstelling. zie ter vergelijk: http://www.orange.nl/
nou je het zegt, hij lijkt er idd verdomde veel op (en dan te bedenken dat ik er al twee jaar klant ben...)

het je websites met waar donker op donker goed uitpakt? (dan kan ik de kleuren gewoon jatten )

jammer dat ie niet héél interessant is
  zaterdag 18 februari 2006 @ 19:58:50 #269
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_35231791
quote:
op zaterdag 18 februari 2006 17:46 schreef autoreply het volgende:

[..]

nou je het zegt, hij lijkt er idd verdomde veel op (en dan te bedenken dat ik er al twee jaar klant ben...)

het je websites met waar donker op donker goed uitpakt? (dan kan ik de kleuren gewoon jatten )

jammer dat ie niet héél interessant is
haha, wel 'gewoon interessant' hoor!

in mijn eerdere reactie bedoelde ik trouwens natuurlijk donkere letters op lichtere achtergrond (maar dat begreep je wel). ik weet zo snel geen sites waar donker op donker althans in mijn beleving goed uitpakt, maar zodra ik er op eentje kom, laat ik het je weten.

verder vind ik je site er wel strak uitzien, maar ook wat zakelijk en een tikje saai. misschien kun je het geheel wat opleuken? of kies je bewust voor 'het nihilisme'?
pi_35245265
quote:
op zaterdag 18 februari 2006 19:58 schreef lkw het volgende:

[..]

haha, wel 'gewoon interessant' hoor!

in mijn eerdere reactie bedoelde ik trouwens natuurlijk donkere letters op lichtere achtergrond (maar dat begreep je wel). ik weet zo snel geen sites waar donker op donker althans in mijn beleving goed uitpakt, maar zodra ik er op eentje kom, laat ik het je weten.

verder vind ik je site er wel strak uitzien, maar ook wat zakelijk en een tikje saai. misschien kun je het geheel wat opleuken? of kies je bewust voor 'het nihilisme'?
ik ben saai, get used to it

ik wil `m idd een beetje strak hebben. gewoon duidelijke info zonder gemiep. licht (wit-achtig) met een paar randjes is ook wel aardig, maar dat heeft iedereen al; zwarte letters en een witte achtergrond zijn mij een beetje te normaal.

eigenlijk ben ik dus gewoon ff "op zoek"
pi_35353223
# als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.

de site is voor een kennis van mij. er moet van alles op komen over auto's, aanschaf en verkoop van onderdelen. maar ook verkoop van auto's. ik ben zelf wel tevreden over de layout omdat die lekker straks en zakelijk is. het logo moet ik nog wat mooier laten overlopen van het zwarte naar het zilveren.

# hoe lang ben je er mee bezig geweest
ongeveer 3 middagen. als basis heeft een template van dreamweaver gediend, daar is echter weinig meer van over.

# wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.
wat vinden jullie van de layout en de kleuren combi's?

# waarmee heb je je site gemaakt
dreamweaver, het plaatje met fireworks en photoshop cs2.

# gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen
nog niet, ik wil php gaan gebruiken om de content te laden in de pagina's.

vraag; wat vinden jullie van de layout tot nog toe?

url: klik.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_35387913
http://82.73.115.66/internetkrant/

het is een nieuws website (de naam is nog onbekend). ik wil mijn eigen mening nog even achterwege laten om die van jullie niet te beïnvloeden.

p.s. de url zal niet blijven werken, het is gehost op mijn eigen pc. ik zet hem straks weer offline.
pi_35396290
quote:
op woensdag 22 februari 2006 00:55 schreef sherman het volgende:
# wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.

ik vind de lay-out wel strak, duidelijk navigatiemenu, maar de kleurencombinatie vind ik niet passen bij een garage. bij 'zakelijk' denk ik eerder aan heldere kleuren en een lichte achtergrond.

tip: lijn de tekst links en rechts uit, staat helemaal strak. zo dus:

1
2
3
p{
text-align: justify
}
No Dukes of Hazzard in the classroom
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:17:29 #274
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_35396557
@ sherman,

ik vind het een mooi design, waarschijnlijk van een template?
maar ik vind het inderdaad absoluut niet passen bij een garage.
wat verkery zegt: iets met heldere kleuren en een lichte achtergrond
(check als test opzetje vfan my b.v. http://herosb.mine.nu/kyzoud/ eens)
(ben ik niet verder aan gegaan, maar het is maar een idee)
-- ViPeRII --
pi_35398903
quote:
op donderdag 23 februari 2006 09:00 schreef berkery het volgende:

[..]

ik vind de lay-out wel strak, duidelijk navigatiemenu, maar de kleurencombinatie vind ik niet passen bij een garage. bij 'zakelijk' denk ik eerder aan heldere kleuren en een lichte achtergrond.

tip: lijn de tekst links en rechts uit, staat helemaal strak. zo dus:
[ code verwijderd ]
quote:
op donderdag 23 februari 2006 09:17 schreef viperii het volgende:
@ sherman,

ik vind het een mooi design, waarschijnlijk van een template?
maar ik vind het inderdaad absoluut niet passen bij een garage.
wat verkery zegt: iets met heldere kleuren en een lichte achtergrond
(check als test opzetje vfan my b.v. http://herosb.mine.nu/kyzoud/ eens)
(ben ik niet verder aan gegaan, maar het is maar een idee)
beide bedankt. ik ga is kijken of ik de layout wat lichter kan maken.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_35400981
ik ben een week bezig geweest om de site van damen auto's te vernieuwen: www.damen.net.

ik vroeg me af of jullie hem lekker vinden lopen en wat jullie van de lay-out vinden? trek het aan of stoot het af?

het database gebeuren is in php icm met een mysql server gedaan.

ik hoor het graag!!
Bloedend hart?? Bel de dokter
pi_35403390
quote:
op woensdag 22 februari 2006 00:55 schreef sherman het volgende:
# als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.

de site is voor een kennis van mij. er moet van alles op komen over auto's, aanschaf en verkoop van onderdelen. maar ook verkoop van auto's. ik ben zelf wel tevreden over de layout omdat die lekker straks en zakelijk is. het logo moet ik nog wat mooier laten overlopen van het zwarte naar het zilveren.

# hoe lang ben je er mee bezig geweest
ongeveer 3 middagen. als basis heeft een template van dreamweaver gediend, daar is echter weinig meer van over.

# waarmee heb je je site gemaakt
dreamweaver, het plaatje met fireworks en photoshop cs2.

# gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen
nog niet, ik wil php gaan gebruiken om de content te laden in de pagina's.

vraag; wat vinden jullie van de layout tot nog toe?

http://www.elated.com/pagekits/darkness/

ik vind de tweede grijze balk bovenaan niet zo mooi. je aandacht wordt er naartoe getrokken en dan is daar niets.
de naam is niet al te onopvallend. da's misschien een keuze, maar wellicht dat iets groter prima staat.

verder: toffe site, vooral dat licht bovenin, gecombineerd met de kleur daaronder.
quote:
op donderdag 23 februari 2006 12:02 schreef tipoe het volgende:
ik ben een week bezig geweest om de site van damen auto's te vernieuwen: www.damen.net.

ik vroeg me af of jullie hem lekker vinden lopen en wat jullie van de lay-out vinden? trek het aan of stoot het af?

het database gebeuren is in php icm met een mysql server gedaan.

ik hoor het graag!!

flash kán echt niet.

de site komt redelijk "gekleurd" over, maar dat hangt uiteraard van het imago/huisstijl af. bij het zoeken naar een auto komen de selectieknoppen een beetje verstorend over, kan je die niet buiten dat venster halen en anders wellicht een regel?
verder is je achtergrond wel érg groot, 500 kb duurt op mijn andere verbinding ongeveer een kwartier. wellicht gif of png?

het menu op de locatiesite's is een beetje onoverzichtelijk, wellicht is alles naar een kant wat duidelijker.
ow en springende plaatjes in een scrolbaar gedeelte komen erg inponerend over.

hoop dat je er wat mee kan

[ Bericht 27% gewijzigd door Autoreply op 23-02-2006 13:20:09 ]
  donderdag 23 februari 2006 @ 13:15:28 #278
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_35403476
@tipoe:

(onder de eerste sie, service...)
wij doen er alles aan omdatte bewerkstelligen.
lijkt me niet oged

verer vind ik de layout best goed, tvtje ook erg leuk....
ik zou alleen de scrollbars hiden, wanneer ze niet nodig zijn, en misschien de achtergrondkleur niet wit houden maar een mooi zacht kleurtje (van de tekst dan he...)
-- ViPeRII --
pi_35426540
ik heb mijn oude site in een nieuw jasje gestoken.
adres is gewoon hetzelfde gebleven: www.sadar.nl

persoonlijk ben ik niet echt tevreden over de onderkant van de pagina. ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik krijg het niet echt goed voor mijn gevoel. misschien hebben jullie hier, en over de rest van de site, nog goede tips.

kritiek is ook altijd welkom hoor
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:58:17 #280
53305 Fish_
Gek op lomo's
pi_35427773
quote:
op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef sadar het volgende:

persoonlijk ben ik niet echt tevreden over de onderkant van de pagina. ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik krijg het niet echt goed voor mijn gevoel. misschien hebben jullie hier, en over de rest van de site, nog goede tips.

je hebt de input velden netjes afgevangen....
Lomo camera scoren? Bij www.fotowereld.com/ natuurlijk!
pi_35432905
quote:

jezus, ik krijg allemaal kut-pop-ups

misschien moet je die google-zoekbar onder een aparte knop ergens zetten, dan kan het copyright in een regel. dan kan je de onderkant in dezelfde stijl doen als de bovenkant.
pi_35436563
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 08:02 schreef autoreply het volgende:

[..]

jezus, ik krijg allemaal kut-pop-ups

misschien moet je die google-zoekbar onder een aparte knop ergens zetten, dan kan het copyright in een regel. dan kan je de onderkant in dezelfde stijl doen als de bovenkant.

ik heb zelf een hekel aan pop-ups dus ik zal ze nooit op mijn website zetten. de enigste reclame uiting is die google-ad.
hebben meer mensen hier last van? anders zou het adware op je pc kunnen zijn oid

een aparte zoekpagina is idd een goed idee
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:12:02 #283
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_35436717
sadar,

ik heb er geen last van moet ik zeggen. maar ik vond je oude site mooier.
-- ViPeRII --
pi_35443973
klik iemand enig idee waarom hij in internet explorer de kolommen overlapt en helemaal naar links staat terwijl in opera/firefox niet? (standaarden m$, standaarden! )
pi_35455548
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 11:06 schreef sadar het volgende:

[..]

wellicht lag het toch aan een progje op de achtergrond... verder eigenlijk weinig commentaar. die onderkant is mooi gedaan, ik bedoelde dezelfde afronding als de bovenkant, maar dit is ook errug fraai

wat verdienen die google-ads trouwens?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:24:45 #286
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_35460076
quote:

de footer mét google search box en zo erin vond ik mooier dan wat je nu hebt eigenlijk... lastig hè, al die tegenstrijdige meningen

verder moet je nog even erg goed naar die footer kijken, want alleen in ie ziet-ie er een beetje redelijk uit. in opera verschijnt er totaal geen zwarte rand onder en valt meer dan de helft van je footer buiten beeld, in ff is die zwarte rand juist veel te hoog...
pi_35474992
ik heb ook eindelijk een nieuwe site af
het doel is:
- dat je als member van alles kan opslaan (dvd overzicht, favarieten, adresboek, internet radio e.d)
- je kan artikelen, tips, wallpapers, en scripts bekijken en downloaden

- ben er ongeveer 3 tot 4 maanden mee bezig geweest
- gemaakt in dreamweaver, fireworks en notepad
- site is helemaal php + mysql
- 99% van de site is af..
- ook met dank aan fok voor een aantal vragen die ik hier gedropt heb

graag commetaar over het idee, de layout enzo..
pi_35480958
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 13:45 schreef mooya het volgende:
ik heb ook eindelijk een nieuwe site af
het doel is:
- dat je als member van alles kan opslaan (dvd overzicht, favarieten, adresboek, internet radio e.d)
- je kan artikelen, tips, wallpapers, en scripts bekijken en downloaden

- ben er ongeveer 3 tot 4 maanden mee bezig geweest
- gemaakt in dreamweaver, fireworks en notepad
- site is helemaal php + mysql
- 99% van de site is af..
- ook met dank aan fok voor een aantal vragen die ik hier gedropt heb

graag commetaar over het idee, de layout enzo..
link..?
pi_35525432
haha vergeten

www.mooijaart.com
  zondag 26 februari 2006 @ 22:40:02 #290
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_35527242
ik vind de kleurstelling niet echt top.
ik zie: groen, blauw en rood. nou komt dat wel allemaal weer terug in je header, maar ik vind het niet echt mooi bij elkaar passen.
verder merkte ik dat in firefox dat blauwe menu-tje links niet echt werkt, elke keer als ik ergens op klik, komt er een submenu, en dan opent ie meteen de pagina, en dan sluit het menu weer. ook als ik men muis erop laat staan. edit: alleen bij scripts doet ie dat.
voor de rest heb ik niks op of aan te merken
Signature.
pi_35527644
tnx voor het bekijken..

bij scripts en articles opent de pagina idd meteen zodra je op de button klikt.. maar bij mij in firefox opent hij het menu wel meteen zodra de pagina geladen is..

zal ik het weghalen dat hij meteen de inhouds pagina laad als je op de button klikt?
want die inhoud is hetzelfde als het menu als dat uitgeklapt is..
  zondag 26 februari 2006 @ 22:52:14 #292
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_35527775
lijkt me wel handig inderdaad. die submenu's zijn niet echt zinnig. kan best handig zijn, maar in dit geval niet denk ik
en wat mij betreft verder: keep up the good work.
Signature.
pi_35841163
ik wil graag weten wat jullie van dit ontwerp vinden;

http://www.biedermann-ridder.de/biedermann/

alvast bedankt!
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:08:41 #294
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_35841883
doagere,

ik vind het opzich wel wat, maar ik heb toch wat puntjes:

- het plaatje bovenin is te korrelig... knap dit op af zoek een ander plaatje, dit vind ik echtniks.
- maak de kolum eens wat breder. het is nu denk ik 50% van de pagina, maak daar eens 70% van. dit lijtk me een stuk mooier.
- kan je die pijltjes bij een mouseover over de link ook niet een ander kleurtje meegeven?
- kan je de kopjes in het menu een iets ander kleurtje geven? deze vind ik niet echt bij de rest passen eigenlijk....

verder een nette strakke site.
-- ViPeRII --
  Lieve Belg woensdag 8 maart 2006 @ 19:28:27 #295
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_35854093
ook even centraliseren
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:03:53 #296
39240 jagermaster
pi_35855495
quote:
op woensdag 8 maart 2006 12:45 schreef doagere het volgende:
ik wil graag weten wat jullie van dit ontwerp vinden;

http://www.biedermann-ridder.de/biedermann/

alvast bedankt!
het plaatje wat in de header staat vind ik nite echt passen qua kleur in de rest van de layout, tevens ben ik van mening, netzoals in de post hierboven dat het plaatje wat te korrelig is. als eerste denk ik dat het een website is van een bedrijf/fabriek (al is het plaatje me een beetje te 19de eeuws) maar gezien de inhoud lijkt dit meer op een weblog.

onder ieder stukje tekst heb je [ -> top ] staan.. misschien top onderstrepen zodat het duidelijk wordt dt het om een linkje gaat? zelf zou ik de voorkeur geven om de tekst groter te maken dan deze linkjes. (of deze linkjes kleiner dan de tekst)
wat ik me afvraag is hoe je het gaat aanpakken als er meer stukjes tekst gaan komen. gaat dit allemala onder elkara gezet worden? dat lijkt mij zelf niet erg handig. dus ben benieuwd hoe je dit gaat doen.

persoonlijk vind ik de bruine balkjes er een beetje mwah uit zien. misschien iets anders? ik weet het niet zo direct..

in ieder geval suc6 ermee
Where's my fear???
pi_35992058
ik heb mijn oude website ook maar weer eens opgepakt een opknap beurt gegeven en weer online gegooid.

ik heb een aantal vraagjes ik zou boven de 2 collomen misschien een horizontale balk willen plaatsen over de gehele lengte van de 2 verticale. wie heeft hier een leuk idee voor qua opmaak of inhoud.

tweede puntje ik moet ergens 2 kleine icoontjes kwijt voor een zoekgevalletje en een inlog dingetje. ik heb ze al op diverse plaatsen gehad maar het staat eigenlijk nergens echt mooi. wie heeft hier een idee voor.

verder zijn alle op of aanmerkingen van harte welkom.

website is http://www.narf.nl
www.narf.nl
I think, therefor i Mac.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:57:09 #298
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_36023405
sinds gister ben ik bezig met het promoten van mijn nieuwe webshop. ik ben niet heel erg goed in html endergelijke dus ik heb wel iets aan hulp van buiten af gekregen, maar toch heb ik zelf bijna alles gemaakt. de designs op deze website heb ik allemaal zelf gemaakt. hoe vinden jullie de website er uit zien? nog tips? de url is www.soccerdesign.nl

alvast bedankt
pi_36025019
ik heb de code van mijn website flink opgeschoont. (d.w.z. geen gebruik meer maken van tables, valid xhtml strict, valid css enz.).

het ziet er nu prima uit in internet explorer, firefox en opera op de pc. zijn er hier eventueel nog mensen met andere browsers en/of besturingssytemen. graag hoor ik of mijn pagina er op andere systemen ook nog (goed) uitziet.

alle opmerkingen / ideën over het ontwerp en de functionaliteit van mijn site zijn natuurlijk van harte welkom.
Ja lekker!
pi_36026764
quote:
op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef apekoek het volgende:
sinds gister ben ik bezig met het promoten van mijn nieuwe webshop. ik ben niet heel erg goed in html endergelijke dus ik heb wel iets aan hulp van buiten af gekregen, maar toch heb ik zelf bijna alles gemaakt. de designs op deze website heb ik allemaal zelf gemaakt. hoe vinden jullie de website er uit zien? nog tips? de url is www.soccerdesign.nl

alvast bedankt
ik vind je design niet mooi en fantasieloos. je logo is te simpel. de tekst rond het "powered by spreadshirt"-logo staat te dicht op elkaar. oogt rommelig. die grote knoppen voor de navigatie vind ik niet mooi, past ook verder niet bij het onderwerp.

de navigatie (shop, winkelwagen, etc) staat te dicht op de tekst erboven.

als ik op faq klik krijg ik de 'help' pagina (ik verwacht een faq-pagina). klik ik van daaruit op adres, betaling methode of bevestiging krijg ik mijn winkelwagen te zien

als ik op contact klik krijg ik een "over ons"-pagina te zien. die ook nog eens veel langer is dan de content.

waarom je een rss-linkje hebt ontgaat me volledig. dit is een overduidelijk voorbeeld van "dat is hip, dat moet ik ook hebben, ook al slaat het nergens op". ik vind rss niet echt geschikt om heel je voorraad in te hangen.

van je html-source klopt werkelijk waar geen donder. ik zou iemand anders inhuren. je hebt o.a. twee body's, je sluit midden in je body je head-sectie nog een keer af.

waarom zou je als webshop advertenties van anderen (google) op je site hebben staan.

je how to buy pagina doet het niet.

waarom jij een iframe gebruikt snap ik niet. herstel. dat snap ik nu wel. je hebt helemaal geen webshop, die webshop ( http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=117700&op=articles ) frot jij in je brakke iframe.

al met al schreeuwt deze pagina dat je er niets moet kopen.

het klinkt een beetje hard wellicht, maar iedere jan boerenlul denkt tegenwoordig snel geld te kunnen verdienen met een wankel webshopje.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:56:31 #301
39240 jagermaster
pi_36027510
quote:
op maandag 13 maart 2006 15:15 schreef fluxi het volgende:
ik heb mijn oude website ook maar weer eens opgepakt een opknap beurt gegeven en weer online gegooid.

ik heb een aantal vraagjes ik zou boven de 2 collomen misschien een horizontale balk willen plaatsen over de gehele lengte van de 2 verticale. wie heeft hier een leuk idee voor qua opmaak of inhoud.

tweede puntje ik moet ergens 2 kleine icoontjes kwijt voor een zoekgevalletje en een inlog dingetje. ik heb ze al op diverse plaatsen gehad maar het staat eigenlijk nergens echt mooi. wie heeft hier een idee voor.

verder zijn alle op of aanmerkingen van harte welkom.

website is http://www.narf.nl
beetje lange kolom links, vind je niet? zeker in combinatie met een leeg eerste scherm.. zou in ieder geval er voor zorgen dat er iets staat op het eerste scherm.. het geheel plaatsen binnen een ander kleurig deel zoals op fok (beige, grijs, beige) zou het al meer een geheel van maken.

<!-- edit -->
en we gaan verder in http://forum.fok.nl/topic/831114
Where's my fear???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')