het is handig om een op ware grote bestand neer te zetten..quote:op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef mikezwet het volgende:
gister was ik het zat, dat oude rommelige design. doel was om een soort google lege pagina te maken en dat heb ik vannacht geprobeerd. wat was ik blij dat ik een tijdje geleden alle opmaak in een css had gezet zodat ik niet nu elke pagina een voor een hoefde aan te passen
tips zijn welkom. oordeel
oude pagina:
[afbeelding]
nieuwe pagina:
[afbeelding]
de oude kleur was donkerblauw, onze bedrijfskleur. als ik zelf op een donkere pagina kom met gele letters vind ik dat een beetje warrig.quote:op donderdag 16 februari 2006 11:05 schreef jagermaster het volgende:
[..]
het is handig om een op ware grote bestand neer te zetten..
allebij de pagina's zijn heel simpel van opzet. in allebij zitten betere punten en slechtere punten. persoonlijk vind ik de oude mooier dan de nieuwe. dit komt voor een deel door de opmaak van het content gedeelte (op de gele balk met naam van bedrijf na). ook de gele kleur vind ik wat leuker voor de letters al vind ik de paarse achtergrond niets. in het nieuwe ontwerp val dat boxje aan de rechterkant er gewoon buiten, het past er niet in.
als je het niet weet dat het scouting is zie je het niet. dat mag dus wel iets meer naar voren komen. vind het zelf dat er veel inbeslag wodt genomendoor een zwart. (zijn jullie groepskleuren zwart-geel?) ook vind ik de ruimte die inbeslag wordt genomen door de copyright iets te veel..quote:op donderdag 16 februari 2006 13:25 schreef eer-ik het volgende:
hallo allemaal, mij is gevraagd om een nieuwe site in elkaar te proppen voor http://www.wapata.nl
nou heb ik er effe aan gezeten, en dit is ervan gekomen: (alleen ontwerpje nog maar)
[afbeelding]
weet niet helemaal of het nou af is of niet. ben er nog niet helemaal tevreden mee.
ja, het ziet er wel een beetje standaard uit, maar ik vond het in elk geval beter als de huidige pagina
gap wel ff de goede bestanden van de sn site af voor de logo's van de speltakkenquote:op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef eer-ik het volgende:
groepskleuren zijn zwart geel inderdaad
verder is die copyrightbalk idd wel wat groot.
bedankt iig voor de support, ik ga er effe verder mee kloten
duurde wel ff (een seconde of zo) voor het menu is kwam...quote:op vrijdag 17 februari 2006 09:13 schreef mikezwet het volgende:
ik merk dat ik zelf op m'n site kom dat het menu links soms niet wil laden, dan moet ik vernieuwen drukken om hem wel te laden.
is dat bij jullie ook? edit, adres is www.zkkf.nl
'quote:op vrijdag 17 februari 2006 09:23 schreef jagermaster het volgende:
[..]
duurde wel ff (een seconde of zo) voor het menu is kwam...
het is handiger als wanneer je op de foto's klikt je ook een mogelijkheid hebt om terug te komen en dat de foto in het venster past zodat je geen scrollbalken erin hebt.
ik lees toch het liefst donkere letters op zwart. donkere sites met lichte letters vind ik vervelend en skip ik meestal snel (of ze moeten wel héél interessant zijn).quote:op vrijdag 17 februari 2006 20:19 schreef autoreply het volgende:
mijn site => http://www.jarnonieuwenhuize.nl draait verder prima... maar ik vind de kleuren niet top.
het komt nu een beetje ouderwets over. liefst wel een beetje donker, licht heeft iedereen al.
en ik zou eigenlijk ook met een klik van je muis een ander css bestand willen pakken zodat mensen kunnen kiezen uit een paar stylen. is dat simpel mogelijk? (ik verwijs nu overal naar een css file.)
nou je het zegt, hij lijkt er idd verdomde veel opquote:op zaterdag 18 februari 2006 17:36 schreef lkw het volgende:
[..]
ik lees toch het liefst donkere letters op zwart. donkere sites met lichte letters vind ik vervelend en skip ik meestal snel (of ze moeten wel héél interessant zijn).
verder doet je site me erg (lees: teveel) aan de website van orange denken qua kleurstelling. zie ter vergelijk: http://www.orange.nl/
haha, wel 'gewoon interessant' hoor!quote:op zaterdag 18 februari 2006 17:46 schreef autoreply het volgende:
[..]
nou je het zegt, hij lijkt er idd verdomde veel op(en dan te bedenken dat ik er al twee jaar klant ben...)
het je websites met waar donker op donker goed uitpakt? (dan kan ik de kleuren gewoon jatten)
jammer dat ie niet héél interessant is![]()
ik ben saai, get used to itquote:op zaterdag 18 februari 2006 19:58 schreef lkw het volgende:
[..]
haha, wel 'gewoon interessant' hoor!
in mijn eerdere reactie bedoelde ik trouwens natuurlijk donkere letters op lichtere achtergrond (maar dat begreep je wel). ik weet zo snel geen sites waar donker op donker althans in mijn beleving goed uitpakt, maar zodra ik er op eentje kom, laat ik het je weten.
verder vind ik je site er wel strak uitzien, maar ook wat zakelijk en een tikje saai. misschien kun je het geheel wat opleuken? of kies je bewust voor 'het nihilisme'?
ik vind de lay-out wel strak, duidelijk navigatiemenu, maar de kleurencombinatie vind ik niet passen bij een garage. bij 'zakelijk' denk ik eerder aan heldere kleuren en een lichte achtergrond.quote:op woensdag 22 februari 2006 00:55 schreef sherman het volgende:
# wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.
wat vinden jullie van de layout en de kleuren combi's?
url: klik.
1 2 3 | text-align: justify } |
quote:op donderdag 23 februari 2006 09:00 schreef berkery het volgende:
[..]
ik vind de lay-out wel strak, duidelijk navigatiemenu, maar de kleurencombinatie vind ik niet passen bij een garage. bij 'zakelijk' denk ik eerder aan heldere kleuren en een lichte achtergrond.
tip: lijn de tekst links en rechts uit, staat helemaal strak. zo dus:
[ code verwijderd ]
beide bedankt.quote:op donderdag 23 februari 2006 09:17 schreef viperii het volgende:
@ sherman,
ik vind het een mooi design, waarschijnlijk van een template?
maar ik vind het inderdaad absoluut niet passen bij een garage.
wat verkery zegt: iets met heldere kleuren en een lichte achtergrond
(check als test opzetje vfan my b.v. http://herosb.mine.nu/kyzoud/ eens)
(ben ik niet verder aan gegaan, maar het is maar een idee)
http://www.elated.com/pagekits/darkness/quote:op woensdag 22 februari 2006 00:55 schreef sherman het volgende:
# als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.
de site is voor een kennis van mij. er moet van alles op komen over auto's, aanschaf en verkoop van onderdelen. maar ook verkoop van auto's. ik ben zelf wel tevreden over de layout omdat die lekker straks en zakelijk is. het logo moet ik nog wat mooier laten overlopen van het zwarte naar het zilveren.
# hoe lang ben je er mee bezig geweest
ongeveer 3 middagen. als basis heeft een template van dreamweaver gediend, daar is echter weinig meer van over.
# wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.
wat vinden jullie van de layout en de kleuren combi's?
# waarmee heb je je site gemaakt
dreamweaver, het plaatje met fireworks en photoshop cs2.
# gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen
nog niet, ik wil php gaan gebruiken om de content te laden in de pagina's.
vraag; wat vinden jullie van de layout tot nog toe?
url: klik.
quote:op donderdag 23 februari 2006 12:02 schreef tipoe het volgende:
ik ben een week bezig geweest om de site van damen auto's te vernieuwen: www.damen.net.
ik vroeg me af of jullie hem lekker vinden lopen en wat jullie van de lay-out vinden? trek het aan of stoot het af?
het database gebeuren is in php icm met een mysql server gedaan.
ik hoor het graag!!
je hebt de input velden netjes afgevangen....quote:op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef sadar het volgende:
ik heb mijn oude site in een nieuw jasje gestoken.
adres is gewoon hetzelfde gebleven: www.sadar.nl
persoonlijk ben ik niet echt tevreden over de onderkant van de pagina. ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik krijg het niet echt goed voor mijn gevoel. misschien hebben jullie hier, en over de rest van de site, nog goede tips.
kritiek is ook altijd welkom hoor
jezus, ik krijg allemaal kut-pop-upsquote:op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef sadar het volgende:
persoonlijk ben ik niet echt tevreden over de onderkant van de pagina. ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik krijg het niet echt goed voor mijn gevoel. misschien hebben jullie hier, en over de rest van de site, nog goede tips.
quote:op vrijdag 24 februari 2006 08:02 schreef autoreply het volgende:
[..]
jezus, ik krijg allemaal kut-pop-ups![]()
misschien moet je die google-zoekbar onder een aparte knop ergens zetten, dan kan het copyright in een regel. dan kan je de onderkant in dezelfde stijl doen als de bovenkant.
wellicht lag het toch aan een progje op de achtergrond... verder eigenlijk weinig commentaar. die onderkant is mooi gedaan, ik bedoelde dezelfde afronding als de bovenkant, maar dit is ook errug fraaiquote:
de footer mét google search box en zo erin vond ik mooier dan wat je nu hebt eigenlijk... lastig hè, al die tegenstrijdige meningenquote:op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef sadar het volgende:
link..?quote:op zaterdag 25 februari 2006 13:45 schreef mooya het volgende:
ik heb ook eindelijk een nieuwe site af![]()
het doel is:
- dat je als member van alles kan opslaan (dvd overzicht, favarieten, adresboek, internet radio e.d)
- je kan artikelen, tips, wallpapers, en scripts bekijken en downloaden
- ben er ongeveer 3 tot 4 maanden mee bezig geweest
- gemaakt in dreamweaver, fireworks en notepad
- site is helemaal php + mysql
- 99% van de site is af..
- ook met dank aan fok voor een aantal vragen die ik hier gedropt heb![]()
graag commetaar over het idee, de layout enzo..
het plaatje wat in de header staat vind ik nite echt passen qua kleur in de rest van de layout, tevens ben ik van mening, netzoals in de post hierboven dat het plaatje wat te korrelig is. als eerste denk ik dat het een website is van een bedrijf/fabriek (al is het plaatje me een beetje te 19de eeuws) maar gezien de inhoud lijkt dit meer op een weblog.quote:op woensdag 8 maart 2006 12:45 schreef doagere het volgende:
ik wil graag weten wat jullie van dit ontwerp vinden;
http://www.biedermann-ridder.de/biedermann/
alvast bedankt!
ik vind je design niet mooi en fantasieloos. je logo is te simpel. de tekst rond het "powered by spreadshirt"-logo staat te dicht op elkaar. oogt rommelig. die grote knoppen voor de navigatie vind ik niet mooi, past ook verder niet bij het onderwerp.quote:op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef apekoek het volgende:
sinds gister ben ik bezig met het promoten van mijn nieuwe webshop. ik ben niet heel erg goed in html endergelijke dus ik heb wel iets aan hulp van buiten af gekregen, maar toch heb ik zelf bijna alles gemaakt. de designs op deze website heb ik allemaal zelf gemaakt. hoe vinden jullie de website er uit zien? nog tips? de url is www.soccerdesign.nl
alvast bedankt
beetje lange kolom links, vind je niet? zeker in combinatie met een leeg eerste scherm.. zou in ieder geval er voor zorgen dat er iets staat op het eerste scherm.. het geheel plaatsen binnen een ander kleurig deel zoals op fok (beige, grijs, beige) zou het al meer een geheel van maken.quote:op maandag 13 maart 2006 15:15 schreef fluxi het volgende:
ik heb mijn oude website ook maar weer eens opgepakt een opknap beurt gegeven en weer online gegooid.
ik heb een aantal vraagjes ik zou boven de 2 collomen misschien een horizontale balk willen plaatsen over de gehele lengte van de 2 verticale. wie heeft hier een leuk idee voor qua opmaak of inhoud.
tweede puntje ik moet ergens 2 kleine icoontjes kwijt voor een zoekgevalletje en een inlog dingetje. ik heb ze al op diverse plaatsen gehad maar het staat eigenlijk nergens echt mooi. wie heeft hier een idee voor.
verder zijn alle op of aanmerkingen van harte welkom.
website is http://www.narf.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |