server van me provider is weer downquote:op dinsdag 27 september 2005 17:50 schreef jagermaster het volgende:
[..]
de website?? (pagina kan niet worden weergegeven.
dankje voor je reactie.quote:op dinsdag 27 september 2005 17:56 schreef jagermaster het volgende:
[..]
weet niet hoe het was... maar..
je hebt een dotted rand om de menuitems zitten. deze rand zit nog behoorlijk strak op de letters. zeker door de kleurstelling wordt het menu hierdoor minder lekker leesbaar.
even snel een paar opmerkingen (niet veel tijd op dit moment)quote:op dinsdag 27 september 2005 13:45 schreef marty26 het volgende:
http://portal.marty26.com
wat missen jullie nog aan deze site?.... ik ben er opzich wel tevreden over.
meschien nog wat andere menutjes hier en daar? nou ja brand los.
en ja de site is gebouwd in mambo
ik vind de kleurencombinatie niet zo mooi (maar da's een kwestie van smaak)quote:op zondag 2 oktober 2005 12:25 schreef #ANONIEM het volgende:
wat ik op dit moment het belangrijkste vind is de lay-out... ik kreeg te horen dat ik wat meer met photoshop moest werken om mijn lay-out wat mooier te maken. nu wil ik gewoon weten of jullie dit ook vinden of dat het wel zo gehouden kan worden. ik vind het zelf overzichtelijk zo en niet 'te druk' voor de ogen maar het gaat om de gebruikers... dat is mijn grootste zorg op dit moment.
het gaat om deze site.
1 | font-family: "times new roman", arial, sans-serif |
agree.. maar: ik moet zeggen dat ik de gekozen lettertypes sowieso niet mooi vind. op de eerste pagina staat de content allemaal in het vet. waarom?? ook zijn het geen 'lekkere' letters voor op internet, vind ik.quote:op zondag 2 oktober 2005 16:58 schreef berkery het volgende:
waar je wel wat aan moet doen is consequent zijn met je lettertype, het lettertype van het menu is nu niet dezelfde als die van de tekst. ik zie het menu in het voorkeur lettertype van mijn browser (arial) en de hoofdtekst in times new roman.
door de reclame zie ik niet bepaald welke venster ik moet hebbenquote:op maandag 3 oktober 2005 11:41 schreef altf4 het volgende:
[..]
agree.. maar: ik moet zeggen dat ik de gekozen lettertypes sowieso niet mooi vind. op de eerste pagina staat de content allemaal in het vet. waarom?? ook zijn het geen 'lekkere' letters voor op internet, vind ik.
tipje: op www.bannergenerator.com kun je snel mooie buttons maken. je kunt na een beetje zoeken alle gratis buttons op een rij krijgen, het hoeft daar dus niets te kosten. misschien dat buttons die daar worden gemaakt, je site veel mooier maken. photoshop is dan niet nodig
aan de eigenaar van de site waar het nu over gaat, zou ik willen zeggen: experimenteer nog even verder met buttons en lettertypes. wie weet kom je ineens de perfecte button en het perfecte lettertype tegen. het verbeterd je website absoluut!
ik klikte er al op en kon het inderdaad niet vinden.quote:op maandag 3 oktober 2005 20:02 schreef altf4 het volgende:
oeps... foutje... het is http://www.buttongenerator.com/
blech.. nu heb ik 'reclame' gemaakt voor een baggersite![]()
behalve op de buttons, zie ook mijn commentaar van 2 oktober...quote:op dinsdag 25 oktober 2005 01:08 schreef #ANONIEM het volgende:
http://www.verdien-geld-snel.nl is de url.
[...]
wellicht negatief:
* ik gebruik nog steeds 'times new roman';
of je wel of geen php gebruikt is voor een bezoeker van je site niet interessant. het kan voor jou als webmaster wel of niet handig zijn om het te gebruiken.quote:* ik gebruik nog steeds html en css en geen php...
het is in ieder geval mooier dan de oude versie. ik weet het alleen niet helemaal met dat blauwe vlak waar welkom in staat. zou verder nog even kijken naar de rondingen links en rechts onder..quote:op vrijdag 28 oktober 2005 01:54 schreef bigfoot het volgende:
ik ben voor mijn huidige site een nieuw ontwerp aan het maken. ik ben hem namelijk helemaal zat, was er eigenlijk altijd al nooit over tevreden. maargoed nu iets nieuws dus. ik wil wel graag van jullie weten of jullie het mooi vinden en wat er anders kan.
ik heb het ontwerp nog niet omgezet in html dus jullie moeten het voorlopig even met een jpg doen.
screenshot
adres huidige site:
http://www.denhaag.rafael.nl/tieners/
geen overzicht wat het is, je kan niet meer links dan het aantal hokjes wat er zijn invullen, je kan geen meerdere groepen kiezen. links toevoegen via verander instellingen is onduidelijk verzin er een andere naam voor. vind het erg een "google" layout. vind het dus zelf erg weinig functionaliteit hebbenquote:op zondag 6 november 2005 15:07 schreef iefow het volgende:
een paar vrienden en ik hebben het idee bedacht om eens met een startpagina op de proppen te komen die niet vol staat met dingen die je eigenlijk toch niet gebruikt. niet zoals startpagina.nl vet onduidelijk en veel te druk...
gewoon heel simpel, een searchengine, wat favorieten direct aanklikbaar en het laatste nieuws. niets meer en niets minder... maar we zijn nog niet helemaal tevreden. zo is o.a. de lay-out niet helemaal op en top en hebben we nog wat vraagtekens bij de gebruiksvriendelijkheid.
je kunt namelijk inloggen en hem helemaal invullen zoals je zelf wilt en dan blijf je ingelogd met een cookie.
in totaal zit er ongeveer 25 uur werk in ofzo en het is geschreven met php & mysql.
ik ben me bewust van het feit dat het "contact" ding niet werkt, maar dat komt omdat die php code nog niet klopt daaro..
en dit is m dan...
dus, wat denken jullie ervan? suggesties of dingen die echt niet relaxed zijn?
wat jagermaster zegt en verder:quote:op zondag 6 november 2005 15:07 schreef iefow het volgende:
een paar vrienden en ik hebben het idee bedacht om eens met een startpagina op de proppen te komen die niet vol staat met dingen die je eigenlijk toch niet gebruikt. niet zoals startpagina.nl vet onduidelijk en veel te druk...
thanks voor de kritieken, daar gaan we even mee aan de slag!quote:op maandag 7 november 2005 13:09 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
wat jagermaster zegt en verder:
de horizontale scrollbar is overbodig (de tabellen voor fok!frontpage nieuws en tweakers.net kunnen gemakkelijk kleiner zodat het mooi zonder scrollbar erop past).
sommige tekens die gebruikt worden, worden niet ondersteund (charset in de meta tags?)
je opent de pagina's (rabobank e.d.) in je eigen venster... je website is dan dus weg![]()
te weinig informatie... maar ga er vanuit dat jullie nog wel links gaan toevoegen...
het registratie en login scherm staan helemaal op zichzelf... waarom niet daaronder nog de rest van de index pagina?
heb nog maar 9 minuten dus niet veel tijd om het echt heel uitgebreid te doenquote:op maandag 7 november 2005 17:40 schreef wickerman het volgende:
www.samkieboom.nl
dat is mijn site/weblog ding.
zelf gemaakt in kladblok,alleen het script heb ik van een andere site gedownload en verder
uitgebreid.
ik wil graag weten wat jullie ervan vinden.![]()
euhh ja zover ben ik nog niet met mijn html/css/php skillsquote:op maandag 14 november 2005 19:03 schreef jagermaster het volgende:
[..]
waarom een ellelang leeg stuk onderaan? probeer het te fixen met css dat dit automatisch schaalt, dat ziet er namelijk een stuk strakker uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |