zolang je ook af en toe even lekker kan boomknuffelen met al die hippies en een jointje kan roken met ze ben ik voorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:51 schreef Retuobak het volgende:
Daarom hoop ik ook op GTA 4 in 1969 met iig San Fierro als stad om te kiezen
zijn een stuk beter te doen dan in VC. Ik heb ze in het platteland gedaan en in een keer gehaald, het voordeel is dat mensen niet blijven wegrennen als ze in de fik staan zoals in VC, maar dat ze in de berm blijven staan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe moeilijk vonden jullie de firefighter missions?
Nee man, Iquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook op GTA 4 in 1969 met iig San Fierro als stad om te kiezen
Nou ja, het liefste natuurlijk Liberty City, Vice City en geheel San Andreas. Maar 1969 iigquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee man, ILos Santos.
smaak is persoonlijk
Het zal mij niks verbazen als GTA4 over het midwesten gaat. In San Andreas zijn daar ook al enkele aanwijzingen voor te vinden zoals reclame voor Carcer City (ook de plaats in Manhunt). In GTA3 waren er al aaanwijzingen voor Vice City en in VC voor Sanandreas.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou ja, het liefste natuurlijk Liberty City, Vice City en geheel San Andreas. Maar 1969 iig
En wat dacht je van alle verwijzingen naar het getal 69 in GTA:SA?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen als GTA4 over het midwesten gaat. In San Andreas zijn daar ook al enkele aanwijzingen voor te vinden zoals reclame voor Carcer City (ook de plaats in Manhunt). In GTA3 waren er al aaanwijzingen voor Vice City en in VC voor Sanandreas.
Vergeet de verwijzingen naar Piemols niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En wat dacht je van alle verwijzingen naar het getal 69 in GTA:SA?
Heb ik gedaan door een tank te jatten op de forbidden area basis. Makkelijker wordt het daarna nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:01 schreef Heintje het volgende:
Die Fire missies zijn echt simpel. En verdient nog eens goed.
45.000 voor heel ff werken. En volgens mij is het ook de manier om in het begin al een Patriot (Hummer) te hebben. Ik heb ze nog niet zien rijden maar heb er al wel 1 in mijn garage staan.
Ik moet alleen nog die cop shit. Maar daar heb ik geen zin in op een motor. En die glitch die werkt volgens mij niet meer.
fierro = san fransiscoquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee man, ILos Santos.
smaak is persoonlijk
Van de muziek dan he... de soundtrack staat wel op amazon maar er zitten natuurlijk veel meer nummers in het spel, die wil ik ook ff wetenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:55 schreef King_Nothing het volgende:
joo,, waar vind ik ook alweer die complete playlist van San Andreas, was laatst ook te zien in zo'n topic. Weet niet meer welk
Je graphics lopen niet echt lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:51 schreef coz het volgende:
[..]
fierro = san fransisco
santos = los angeles
1969 = hippies
ik ken minder hippie connecties met los angeles dan met san fransisco .. overigens is daar in SA natuurlijk ook al een groot stempel op gedrukt in fierro .. HASHburry and garcia JOINT festival .. ... rings a bell ? (ook zichtbaar in achtergrond hieronder)
ach , maar wat dacht je van deze dan![]()
[afbeelding]
In het boekje van de PC versie staan die gewoon. Of dat bij de consoles ook zo is weet ik niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:55 schreef King_Nothing het volgende:
joo,, waar vind ik ook alweer die complete playlist van San Andreas, was laatst ook te zien in zo'n topic. Weet niet meer welk
mx 440quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je graphics lopen niet echt lekker
Ok die 440 zegt allesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:37 schreef coz het volgende:
[..]
mx 440
512mb ram![]()
en veel taskswitchen tussen gta en paint
ten tijde van screenshot had ik ver onder 2gb diskspace vrij
enige reden dat er uberhaubt nog gta op draait is me dual 2.8![]()
ben mij heel langzaam aan het losmaken van de tijd als arme student ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |