Iquote:
Bel jij ze evenquote:laat die kerels hier dan maar eens aanpoten en topics scannen
Ow, coolquote:Op donderdag 29 september 2005 00:09 schreef Adelante het volgende:
ik test ze nog wel een keer deze week
Mailtje gaat sturen voor de updatequote:Op donderdag 29 september 2005 00:14 schreef Adelante het volgende:
*testing*
jah, het werkt nog steeds... de hoeveelheid spam was mischien ook wel een veeg teken
dat het account nog actief is
Dan ben ik ieg op tijdquote:Op donderdag 29 september 2005 00:18 schreef Adelante het volgende:
ah oké, maar volgende week is de big day pas...
quote:Geheel eerlijk en gezien eerdere ervaringen mijnerzijds heb ik TS uitgelegd dat Seat niet een je van het merk is.
Ah, dus als iemand een vraag stelt, er netjes antwoord op krijgt en vervolgens haalt een mod dat antwoord weg en iemand vraagt ernaar is het zeiken?????quote:Op donderdag 29 september 2005 13:02 schreef ElisaB het volgende:
S1nn3rz, je zeikt.
Ik wil je alsvolgt voorstellen: solliciteer zelf naar de functie van V&A-mod. Als de FA's denken dat jij het beter kunt, dan sta ik met liefde mijn plekje aan je af.
Inhoudelijk: er zijn méér posts uit dat topic verwijderd, net zoals er uit vele topics heel regelmatig posts verwijderd worden. Jij weet wat je er schreef en ik weet wat je er schreef:...
[..]
... is een erg overgekwalificeerde beoordeling van jouw oneliner in dat topic.
Ik ken je inmiddels een beetje en weet dat je er genoegen in schept gewoon een beetje te zeiken. Dat is voor een poosje best leuk, maar ik begin het nu toch wel behoorlijk zat te worden. Het komt op me over als aandachttrekkerij en zolang je niet een van mn kinderen ben, voel ik me niet verplicht daar elke keer weer aan tegemoet te komen. Doe wat je niet laten kunt, maar dan weet je nu dat ik het er wel een beetje mee gehad heb en wellicht ook eens een paar keer niet meer op je posts in ga.
Nee. Het zeiken slaat op wat je nu doet. Daarnaast weet ik zeker dat als je normaal antwoord had gegeven je post niet ge-edit was. Maar de manier waarop jij het doet is weinig nuttig.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ah, dus als iemand een vraag stelt, er netjes antwoord op krijgt en vervolgens haalt een mod dat antwoord weg en iemand vraagt ernaar is het zeiken?????
Ik denk inderdaad dat het ElisaB haar levensdoel is om je dwars te zittenquote:Dit is niet antwoord op een vraag geven, dit is mensen dwars willen zitten.
Ff denken, doel je nou het feit dat jij mod zou zijn, dan pak ik mijn spullen en ben ik heel snel pleitte. En als jij nou gewoon niet online is het gewoon ook klaar en opgelost.quote:Met tijden waarbij je online MOET zijn?En anders kun je vertrekken
![]()
En waar doet ze datquote:Jij trekt je eigen conclusies over iemand die je totaal niet kent.
Iemand zeikt, klopt. Dat doe je. Maar vooral hier! Je post in desbetreffend topic was gewoon dom en weinig zinnig.quote:Iemand zeikt, iemand vindt het leuk om te zeiken etcetera etcetera.
Jammer dat ik hetzelfde gedaan had. Dus ligt het aan onze manier van moderaten, of zal het misschien aan jou liggenquote:Als JIJ je werk wat beter zou doen, en niet zo selectief aan het werk zou gaan zou ik niet zo hoeven zeiken.
Shit, val ik dan nu door de mandquote:Op donderdag 29 september 2005 13:47 schreef RATMEN het volgende:
Ik denk inderdaad dat het ElisaB haar levensdoel is om je dwars te zitten.
dan doen we hem dicht.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:45 schreef 3rno het volgende:
[TK] oude Gazellefiets. mag dicht (verkocht!)
Biermans, je zeikt volgens ElisaB.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef Het_Biertje het volgende:
-edit RATMEN- Doe maar niet, tis nu klaar ! En het is blijft wel Feedback (of Veedbek) hier.
Ik heb niet gelezen wat er stond eigenlijk, dus ik kan het niet zijn geweest die dat vond.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:27 schreef S1nn3rz het volgende:
Biermans, je zeikt volgens ElisaB.
Halloowquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Biermans, je zeikt volgens ElisaB.
Foei, niet meer doen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |