het plaatje wordt gelukkig opgevrolijkt met LIESKEquote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Vader Rob trekt zijn zoon maar eens op schoot
[afbeelding]
Of: Waar is mijn ruggengraat, lef en zelfverzekerheid hehehequote:
Die de hele ochtend al bezig is met het lezen van een folderachtig boekje van 6 pagina's .quote:Op maandag 26 september 2005 12:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
het plaatje wordt gelukkig opgevrolijkt met LIESKE![]()
![]()
![]()
je moet wat, de hele dag chantquote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die de hele ochtend al bezig is met het lezen van een folderachtig boekje van 6 pagina's .
Praten? Chantal? Die voert alleen monologen volgens mij.quote:Op maandag 26 september 2005 12:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
je moet wat, de hele dag chant![]()
praten
mongoollogenquote:Op maandag 26 september 2005 12:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Praten? Chantal? Die voert alleen monologen volgens mij.
Ze is ondertussen heus wel aan het nadenken. Want Lieske kan óók nadenken hoor! Bijvoorbeeld over de volgende anekdote die ze in de groep gaat gooien: in Haaksbergen hingen er oranje gordijnen in haar slaapkamer. En wat dacht je, toen ze d'r kamer in Huize Pijper toegewezen kreeg: óók oranje gordijnen!!quote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die de hele ochtend al bezig is met het lezen van een folderachtig boekje van 6 pagina's .
quote:Op maandag 26 september 2005 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is ondertussen heus wel aan het nadenken. Want Lieske kan óók nadenken hoor! Bijvoorbeeld over het volgende anekdote die ze in de groep gaat gooien: "In Haaksbergen hingen er oranje gordijnen in haar slaapkamer. En wat dacht je, toen ze d'r kamer in Huize Pijper toegewezen kreeg: óók oranje gordijnen!!
Alleen iets minder fel oranje. Het neigde meer naar geel dan naar rood zeg maar.
Het ergste is misschien nog wel dat dit zo dicht bij de waarheid is.quote:Op maandag 26 september 2005 12:23 schreef Gert het volgende:
Ze is ondertussen heus wel aan het nadenken. Want Lieske kan óók nadenken hoor! Bijvoorbeeld over het volgende anekdote die ze in de groep gaat gooien: "In Haaksbergen hingen er oranje gordijnen in haar slaapkamer. En wat dacht je, toen ze d'r kamer in Huize Pijper toegewezen kreeg: óók oranje gordijnen!!
Alleen iets minder fel oranje. Het neigde meer naar geel dan naar rood zeg maar.
quote:Op maandag 26 september 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze moet toch wat als er geen kraaltjes en duplo in huis zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
Het is wel grappig lieske probeert zich zelf te vermaken.
Was wel vermakelijk inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
Gisteren schoonmaken, nu weer de danspasje, zij is wel een aanwist voor dit huis.
Beter dan de hele naar die hang bitchclub te kijken
Zou mijn handen ook niet thuis kunnen houden.quote:Op maandag 26 september 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar je doelt dus op die drie minuutjes activiteit?quote:Op maandag 26 september 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
Gisteren schoonmaken, nu weer de danspasje, zij is wel een aanwist voor dit huis.
Ze heeft over het algemeen genomen een heel mooi figuurtje en een goede houding.quote:
Vindt ze zelf van niet.... Maar wij weten wel beter... en Roel ookquote:Op maandag 26 september 2005 12:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou mijn handen ook niet thuis kunnen houden.
Lieske heeft een lekker kontje.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |