Het zou wel op z'n BB's zijn om dat gewoon niette melden en de mensen lekker te laten bellen.quote:Op maandag 26 september 2005 11:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een officiële waarschuwing gekregen. Meer niet. Anders hadden ze hem gisteren wel meteen naar huis gestuurd. De lijnen om op je favoriete bewoner te stemmen staan ook nog steeds open. Als het de bedoeling zou zijn dat Menno vertrekt heeft dat stemmen ook geen zin. Dan stuurt men sms-jes voor jan lul.
*eens is*quote:Op maandag 26 september 2005 11:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vliegen is best leuk, Lufthansa vind ik de beste.
Daar krijg je goed te eten en drinken, ben naar brazilie geweest een paar jaar geleden.
Idd.quote:Op maandag 26 september 2005 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat mensen soms ineens hun rug naar je toedraaien.![]()
zijn dat geen waterplanten dan?quote:Op maandag 26 september 2005 11:55 schreef NG het volgende:
De regie probeert te laten zien dat de planten verzuipen...
Is ook mooi.quote:Op maandag 26 september 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk toch maar dat ik pas. Ik blijf wel lekker in europa
daar hebben de anderen ook totaaaal nooooit last vanquote:Op maandag 26 september 2005 11:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd.
Ze is nu zelf opgestapt omdat ze uitgepraat was btw
Geen aandacht en weg is Lieske
Waar moet je in godsnaam over schrijven als Lieske straks weg isquote:Op maandag 26 september 2005 11:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
*ril*
En dan dat geaffecteerde accent en de grammaticale fouten die ze continu maakt![]()
Waar moet jij strax op gaan letten als Lieske er niet meer is?quote:Op maandag 26 september 2005 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar moet je in godsnaam over schrijven als Lieske straks weg is![]()
9 van de 10 posts van jou gaan over haar.
Ik vind Cathay Pacific de beste. Het eten is goed, maar het drinken wat minder. De cola was niet zo lekker, het leek wel of er te weinig prik in zat.quote:Op maandag 26 september 2005 11:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vliegen is best leuk, Lufthansa vind ik de beste.
Daar krijg je goed te eten en drinken, ben naar brazilie geweest een paar jaar geleden.
Een vraag met een vraag beantwoorden? Okee...quote:Op maandag 26 september 2005 11:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waar moet jij strax op gaan letten als Lieske er niet meer is?
Het bijhouden van *Lieske* postings gaat dan niet meer, heb je al een nieuwe missie in gedachte?
Zo'n kraai als Chantal krast gewoon keihard door als ze denkt dat de aandacht naar een ander gaat, Dido gooit haar vrouwelijkheid in de strijd en duikt bij een willekeurige man op schoot, Natalie heeft ook een behoorlijk stemgeluid , Menno kruipt nog verder in zijn schulpje...quote:Op maandag 26 september 2005 11:56 schreef FlowKey het volgende:
[..]
daar hebben de anderen ook totaaaal nooooit last van![]()
haha, jij kan zo het BB huis in!quote:Op maandag 26 september 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Cathay Pacific de beste. Het eten is goed, maar het drinken wat minder. De cola was niet zo lekker, het leek wel of er te weinig prik in zat.
En het water van Cathay Pacific had ook een eigenaardig bijsmaakje. Maar het eten was écht goed. Helemaal toppie.quote:Op maandag 26 september 2005 12:01 schreef FlowKey het volgende:
[..]
haha, jij kan zo het BB huis in!
Ja hallo Hummie ... zeg kunnen we volgende keer iets meer prik in de cola krijgen
Je hebt vleeslullen en bloedlullen en Menno heeft zeker een vleeslul!quote:Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan ze het niet over zijn pikkie hebben![]()
![]()
okee, while we're on the subject ... vlieg NOOIT meer met Iberia. Ooit een respectabele maatschappij van de klasse KLM, BA, AF ... nu op het level van EasyJet en Alfa Airquote:Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En het water van Cathay Pacific had ook een eigenaardig bijsmaakje. Maar het eten was écht goed. Helemaal toppie.![]()
met een kerncentrale aan stroom krijg je dido nog niet warm.quote:Op maandag 26 september 2005 12:04 schreef scanman01 het volgende:
Roel vertelt over hoe hij heeft liggen fucken met Dido. Hij denkt dat het zaterdag verder gaat tussen hem en haar.
Dido weet dat ze Roel al heeft.... en dan is het voor haar genoeg.quote:Op maandag 26 september 2005 12:06 schreef regenworm het volgende:
met een kerncentrale aan stroom krijg je dido nog niet warm.
Wat wint Joost er nou bij , door zo zijn best te doen, en een prullenbak te gaan onderzoeken als hij onraad ruikt?quote:Op maandag 26 september 2005 12:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Joost vindt een peuk in de afvalbak in de douche. Hij roept Rob erbij, maar die zegt stellig dat het van Dido is.
Maar niet voor roel die wil meerquote:Op maandag 26 september 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido weet dat ze Roel al heeft.... en dan is het voor haar genoeg.
Hij zal wel bang zijn dat hij genomineerd komt te staan als hij zijn best niet doet. Zoiets hadden ze ook te horen gekregen. In feite ook NSB gedrag trouwens.quote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat wint Joost er nou bij , door zo zijn best te doen, en een prullenbak te gaan onderzoeken als hij onraad ruikt?
Instinctmatig NSB-gedrag is dat: er van genieten om iemand te kunnen verklikken. Ook meteen obersturmbahnführer Rob er bij roepen.![]()
Oei. Als ze slim zijn, zeggen ze niets tegen Roel maar gaan ze hem stiekem heel goed in de gaten houden.quote:Op maandag 26 september 2005 12:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het wordt Roel nu wel heeeeeeel erg heet onder de voeten. Rob:"Roel heeft misschien wel een missie om stiekem te roken zonder dat wij het zien"
ach, dat hele BB-spelletje is toch sowieso een sadomasochistisch spelletje 'Nazi's en Joden' ...quote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat wint Joost er nou bij , door zo zijn best te doen, en een prullenbak te gaan onderzoeken als hij onraad ruikt?
Instinctmatig NSB-gedrag is dat: er van genieten om iemand te kunnen verklikken. Ook meteen obersturmbahnführer Rob er bij roepen.![]()
Ik heb beter politiewerk gezien in 'Police Academy 34'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |