Mooi, dan NU inspringen en over de schutting gillen dat 2 minuten poetsen of 20 minuten poetsen niet meer of minder effect heeft. Snel!quote:Op maandag 26 september 2005 10:45 schreef b0ng het volgende:
lieske is trouwens al 2 minuten aan het poetsen, ff voor de record
de haan is een 3 kwartier geleden al geweestquote:Op maandag 26 september 2005 10:45 schreef avotar het volgende:
nog steeds geen haen?
quote:Op maandag 26 september 2005 10:49 schreef Nugget het volgende:
Joh, check je over een kwartiertje gewoon nog een keer en tel je verder
Waarom zou ze op het matje moeten komen?quote:Op maandag 26 september 2005 10:52 schreef NG het volgende:
Ingrid op het matje!
quote:Op maandag 26 september 2005 10:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom zou ze op het matje moeten komen?
(ik heb hier op het werk geen streams)
volgens mij was het om haar kapotte zender.quote:Op maandag 26 september 2005 10:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom zou ze op het matje moeten komen?
(ik heb hier op het werk geen streams)
Last van GNA GNA GNA GNAquote:Op maandag 26 september 2005 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
Nogmaals goedemorgen.
Heb inmiddels een halve kilo keelpastilles in huis, dus ik ben de hele dag beschikbaar voor mijn zinnige bijdrage
uhhhhhhhhhhhhhh
Kan je lang wachten want het pro-tanja groepje is kleinquote:Op maandag 26 september 2005 10:30 schreef versabommie het volgende:
Toch blijf ik het grofweg een asociaal wijf vinden die Tanja: maakt een megabord vreten en gebruikt een halve pot pindakaas terwijl dat deel uitmaakt van het beperkte rantsoen van de medebewoners, en vervolgens gaat ze met lange tanden 3 hapjes wegwerken en tieft de hele bende zo de prullebak in onder de ogen van haar medebewoners.
Misschien zie ik het verkeerd en kan 1 van de pro-tanja groupies me enlighten?
nog in bed.quote:Op maandag 26 september 2005 11:03 schreef BolloJollo het volgende:
Waar is de moeder aller hangbuikzwijnen eigenlijk ... nog in bed? Of al aan het bevallen?
hier niet misschien iemand in het bad aan het plassenquote:Op maandag 26 september 2005 11:03 schreef b0ng het volgende:
zit die gele vlek op de camera of in het bad op stream 4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |