Volgens Mij ziet Tanja haar zwangerschap als een ziekte nu ze weet dat het een meisje wordtquote:Op maandag 26 september 2005 13:12 schreef Bergie het volgende:
[..]
Kan iemand mij even bevestigen dat Tanja alleen maar zwanger is en niet een of andere levensbedreigende ziekte heeft waardoor ze te zwak is om allerlei dingen te doen......![]()
Oh, ik dach McCain...quote:Op maandag 26 september 2005 13:14 schreef Bergie het volgende:
Kijk....of Joost ff met Bakelende kan bellen: "De overheid werkt niet volgens Kaynes, dat is het probleem"![]()
Misschien dat het dan wat beter zou gaan met de patatgeneratie!quote:
Ja het is ook niet te geloven.....dat de rest daar niks van zegt joh.....quote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef scanman01 het volgende:
Wat een aso zeg. Heeft ze eigen eten, pakt ze nog de pindakaas van de anderen
[afbeelding]
en die smerige lach er bij.quote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Het zou wel zeer positief voor het prgramma zijn. Als dat mens echt bevalt in het huis, dan wordt de weken daarna non stop over die baby geluld. Daar moet je toch niet aan denken.quote:Op maandag 26 september 2005 13:14 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zeg: bevallen (vandaag nog) en optieffen![]()
![]()
Ze is gewoon sociaal scan. Ze probeert zich in te leven in de restquote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |