*proest* en die politie pet is ook zo sexyquote:Op maandag 26 september 2005 10:11 schreef b0ng het volgende:
joost ziet er stoer uit met zn gespierde lichaam.
'iemand' heeft gisteren uitgebreid staan koken voor ze haar eten weggooidequote:Op maandag 26 september 2005 10:13 schreef Knurkie het volgende:
wat is die keuken een bende je zou toch denken dat ze amper afwas hebben
die heeft wel afgewassen toch? of de pannen laten staan als uitliklokkertje?quote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
'iemand' heeft gisteren uitgebreid staan koken voor ze haar eten weggooide![]()
Dan valt er nog wat te zien!quote:Op maandag 26 september 2005 10:26 schreef Knurkie het volgende:
Zo Linda is aangekleed broekje aan bh aan klaar
ik zag hetquote:Op maandag 26 september 2005 10:30 schreef Knurkie het volgende:
OMG Linda wast zich niet eens voor ze dr make up op doet ze is echt ranzig!
ben het met je eensquote:Op maandag 26 september 2005 10:30 schreef versabommie het volgende:
Toch blijf ik het grofweg een asociaal wijf vinden die Tanja: maakt een megabord vreten en gebruikt een halve pot pindakaas terwijl dat deel uitmaakt van het beperkte rantsoen van de medebewoners, en vervolgens gaat ze met lange tanden 3 hapjes wegwerken en tieft de hele bende zo de prullebak in onder de ogen van haar medebewoners.
Misschien zie ik het verkeerd en kan 1 van de pro-tanja groupies me enlighten?
je hebt helemaal gelijk, bb zou haar ook ff op de vingers moeten tikkenquote:Op maandag 26 september 2005 10:30 schreef versabommie het volgende:
Toch blijf ik het grofweg een asociaal wijf vinden die Tanja: maakt een megabord vreten en gebruikt een halve pot pindakaas terwijl dat deel uitmaakt van het beperkte rantsoen van de medebewoners, en vervolgens gaat ze met lange tanden 3 hapjes wegwerken en tieft de hele bende zo de prullebak in onder de ogen van haar medebewoners.
Misschien zie ik het verkeerd en kan 1 van de pro-tanja groupies me enlighten?
Ik heb meerdere zwangerschappen van dichtbij meegemaakt zo ook die van mijn eigen vrouw maar kan me niet herinneren dat ze zulk gedrag tentoon spreide!quote:Op maandag 26 september 2005 10:32 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ben het met je eens
en pro Tanja zal zeggen dat omdat ze zwanger is dr trek net zo snel kan verdwijnen en ze het echt niet rot bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |