*proest* en die politie pet is ook zo sexyquote:Op maandag 26 september 2005 10:11 schreef b0ng het volgende:
joost ziet er stoer uit met zn gespierde lichaam.
'iemand' heeft gisteren uitgebreid staan koken voor ze haar eten weggooidequote:Op maandag 26 september 2005 10:13 schreef Knurkie het volgende:
wat is die keuken een bende je zou toch denken dat ze amper afwas hebben
die heeft wel afgewassen toch? of de pannen laten staan als uitliklokkertje?quote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
'iemand' heeft gisteren uitgebreid staan koken voor ze haar eten weggooide![]()
Dan valt er nog wat te zien!quote:Op maandag 26 september 2005 10:26 schreef Knurkie het volgende:
Zo Linda is aangekleed broekje aan bh aan klaar
ik zag hetquote:Op maandag 26 september 2005 10:30 schreef Knurkie het volgende:
OMG Linda wast zich niet eens voor ze dr make up op doet ze is echt ranzig!
ben het met je eensquote:Op maandag 26 september 2005 10:30 schreef versabommie het volgende:
Toch blijf ik het grofweg een asociaal wijf vinden die Tanja: maakt een megabord vreten en gebruikt een halve pot pindakaas terwijl dat deel uitmaakt van het beperkte rantsoen van de medebewoners, en vervolgens gaat ze met lange tanden 3 hapjes wegwerken en tieft de hele bende zo de prullebak in onder de ogen van haar medebewoners.
Misschien zie ik het verkeerd en kan 1 van de pro-tanja groupies me enlighten?
je hebt helemaal gelijk, bb zou haar ook ff op de vingers moeten tikkenquote:Op maandag 26 september 2005 10:30 schreef versabommie het volgende:
Toch blijf ik het grofweg een asociaal wijf vinden die Tanja: maakt een megabord vreten en gebruikt een halve pot pindakaas terwijl dat deel uitmaakt van het beperkte rantsoen van de medebewoners, en vervolgens gaat ze met lange tanden 3 hapjes wegwerken en tieft de hele bende zo de prullebak in onder de ogen van haar medebewoners.
Misschien zie ik het verkeerd en kan 1 van de pro-tanja groupies me enlighten?
Ik heb meerdere zwangerschappen van dichtbij meegemaakt zo ook die van mijn eigen vrouw maar kan me niet herinneren dat ze zulk gedrag tentoon spreide!quote:Op maandag 26 september 2005 10:32 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ben het met je eens
en pro Tanja zal zeggen dat omdat ze zwanger is dr trek net zo snel kan verdwijnen en ze het echt niet rot bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |