ziet er erg cool uit. Ook grafisch ziet het er prima uit vind ikquote:Op donderdag 29 september 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry videoreview
http://media.xbox.ign.com/media/621/621324/vids_1.html
Ik heb hem net gehaaldquote:Op donderdag 29 september 2005 10:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ziet er erg cool uit. Ook grafisch ziet het er prima uit vind ik
morgen ga ik hem halen!
ik wil die 3 voor 2 actie doen bij de FRS samen met Roy en dan ook Fahrenheit halen. Maar Roy wil pas morgen naar de FRS, de luie aarschquote:
Ik moet ook dingen als verslagen maken en werkenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:23 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil die 3 voor 2 actie doen samen met Roy. Maar Roy wil pas morgen naar de FRS, de luie aarsch![]()
ik toch ook joh gekquote:Op donderdag 29 september 2005 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet ook dingen als verslagen maken en werken
slechte GTA kloon met Matrix-effectenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef pmponer het volgende:
Heeft iemand hier total overdose ook geprobeerd?
zo ja, wat vond je ervan?
Ik heb hem gekocht,... voor de SP maar ook om nog een laatste maal live te gaan voor de 360 komt. Als jij de SP gespeeld heb van PC zou ik deze laten liggen !quote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
ik zit nog te twijfellen over far cry, de multiplayer trailer zag er erg leuk uit.
maar hoeveel anders die is dan de pc versie weet ik dus niet, die heb ik al uitgespeeld.
Ik, en ik vond er weinig aan. De stijl van de game was 1 op 1 overgezet van Robert Rodriguez-films en daar hou ik sowieso niet erg van. Verder was de gameplay veel te oppervlakkig en was de hele game krakkemikkig bij elkaar gejat. So there.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef pmponer het volgende:
Heeft iemand hier total overdose ook geprobeerd?
zo ja, wat vond je ervan?
Je moet toch van Sin City houden?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:05 schreef Smots het volgende:
[..]
De stijl van de game was 1 op 1 overgezet van Robert Rodriguez-films en daar hou ik sowieso niet erg van.
Als het zo goed is als iedereen beweert denk ik niet... PGR2 heb ik nog steeds volle servers na 3 jaar.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je moet toch van Sin City houden?
Ik ben nog steeds van plan Far Cry te winnen door een goede user(p)review te schrijven, maar ik ben bang dat ik nog wel een maandje mag wachten op die demo. Dan is het live! waarschijnlijk alweer uitgestorven.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het zo goed is als iedereen beweert denk ik niet... PGR2 heb ik nog steeds volle servers na 3 jaar.
Halo 2 ook nog zat ja.. vooral met die 2 nieuwe spelmodi.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Halo 2 is ook altijd nog wel redelijk druk.
Die game haal ik dus echt niet! Grafisch vind ik het niet bepaald mooi en de gameplay lijkt te bestaan uit op mensen afrennen om ze een mep te verkopen.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry videoreview
http://media.xbox.ign.com/media/621/621324/vids_1.html
Hahahaha,... ja ik vind het wel cool. Ieder zijn ding. Lijkt me gewoon een coole korte SP ervaring met wat MP humorquote:Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die game haal ik dus echt niet! Grafisch vind ik het niet bepaald mooi en de gameplay lijkt te bestaan uit op mensen afrennen om ze een mep te verkopen.![]()
Ik zal jou eens een korte ervaring geven.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef Chocobo het volgende:
Hahahaha,... ja ik vind het wel cool. Ieder zijn ding. Lijkt me gewoon een coole korte SP ervaring met wat MP humorAltijd lachen !
Langer lukt je niet hequote:Op donderdag 29 september 2005 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een korte ervaring geven.
Whehehehe,quote:Op donderdag 29 september 2005 21:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Langer lukt je niet heDaar had je vrouw het vannacht ook over !
Ik raak altijd zo opgewonden van je rughaar.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:00 schreef Chocobo het volgende:
Langer lukt je niet heDaar had je vrouw het vannacht ook over !
BF2 komt ook op de 360 als het goed is en NG: Black is wel beter dan Ninja Gaiden maar ook veel van hetzelfde volgens mijquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:35 schreef odebeijer het volgende:
Choices, welke zal het worden:
1 Far Cry (pc versie nooit gespeeld, dus totaly new)
2 Battlefield 2: Modern combat (Komt er een 360 versie??)
3 Ninja Gaiden Black (Issie beter dan Ninja Gaiden?)
Starcraft: Ghost.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:35 schreef odebeijer het volgende:
Odebijer!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:35 schreef odebeijer het volgende:
Net de videoreview gezien .Gamespot vind het een van de beste shooters die er is en zelfs beter dan de PC versiequote:Op vrijdag 30 september 2005 08:27 schreef Chocobo het volgende:
Gamespot review van Farcry....
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=622224
Als ie dan volgende week in V&A staat, koop ik hem dan wel van je over.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net de videoreview gezien .Gamespot vind het een van de beste shooters die er is en zelfs beter dan de PC versieDeze videoreview laat coole dingen zien ! Ik heb hem al gekocht en ga morgen beginnen.
Is goed Gijsquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ie dan volgende week in V&A staat, koop ik hem dan wel van je over.![]()
Als ze allemaal een euro kosten zou ik 50 euro meenemen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:16 schreef damian25 het volgende:
Zag gister bij de Free Record Shop allemaal spellen liggen voor rond euro en ze hebben een actie 3 voor de prijs van 2. Welke op dit moment goedkope games zijn aanraders?
Klootzakquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:27 schreef Chocobo het volgende:
Gamespot review van Farcry....
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=622224
quote:Your order for "Far Cry: Instincts" has been received.
Thank you for ordering with http://www.play.com.
Ik ben vanavond niet thuis, en van het weekend bij rockdarkangel met Far Cryquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef odebeijer het volgende:
[..]
Haha, ik wist gewoon dat je zou reageren. Vanavond nog live? Zo ja, met wat?
![]()
Dus HALO2 heb je niet, PGR2 niet, NFSU2 niet, Tiger Woods niet, Ninja Gaiden niet..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:43 schreef damian25 het volgende:
Dat is ook wel moeilijk. Een spel moet me grijpen en dat kunnen verschillende soorten zijn. Vond fable en KOTOR 1 heel goed, maar speel PES 5 ook helemaal grijs en heb net call of duty uitgespeeld. Op mijn vorige consoles Zelda, Tomb Raider, Mario Kart, FIFA, enz. Heel veel verschillende dingen, maar denk dat ik het meest een beetje fabel-achtige spellen hou. En een goede FPS is natuurlijk ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |