Onderzoek dan of er neiging is naar pedofilie ipv homofilie.quote:Op maandag 26 september 2005 08:04 schreef Chriz2k het volgende:
Niks mis mee toch, pedofiliepreventie?
Spijker op de kop!quote:Op maandag 26 september 2005 08:06 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Onderzoek dan of er neiging is naar pedofilie ipv homofilie.
Nee, de paus is alleen het hoofd van de Rooms-Katholieke kerk. Alle andere Christelijke kerken hebben niets met de paus te maken.quote:Op maandag 26 september 2005 07:45 schreef Meki het volgende:
is Paus de baas voor christenen
die homo´s discrimineert ?
quote:Word that the Vatican is likely to issue instructions soon that could bar most gay men from joining the priesthood has set off a wave of anger and sadness among some gay priests and seminarians who say they may soon have to decide whether to stay or leave, to remain silent or to speak out.
Ach, bij alle georganiseerde religies wordt misbruik gemaakt van de macht die een religieuze hierarchie aan bepaalde personen geeft. Dat het Vaticaan probeert om homofilie op deze manier vrijwel gelijk te stellen aan pedofilie is hier weer een treffend voorbeeld van.quote:Op maandag 26 september 2005 09:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zal niemand verbazen als ik zeg dat ik dit soort ontwikkelingen alleen maar toejuich. Vooral gezien het feit dat clientele en andere bezoekers eeuwenlang zijn misbruikt door de kerk, zowel ideologisch als lichamelijk gezien, sexueel misbruik is vandaag de dag zo verweven met het katholicisme dat ik me afvraag of het ooit uit te bannen is. In ieder geval is het een nobel streven waar ik ze sterkte voor toewens.²
Tweede linkje in het bericht is de NY Timesquote:Op maandag 26 september 2005 08:38 schreef _The_General_ het volgende:
Maak je niet zo druk en wacht op een echte bron in plaats van de telegraf.
Het wordt gebracht als een maatregel om pedofilie in de kerk tegen te gaan.quote:Op maandag 26 september 2005 08:52 schreef Allantois het volgende:
Ben ik de enige die het niet raar vind dat hij homosexuele mensen probeert te weren als misdienaren en priesters?
Ik vind het belachelijk dat hij negatief tegenover homo's staat en al dat soort dingen, maar hee, als hij een sekte heeft met die regels dan is het toch niet raar dat als je bij die sekte wilt dat je aan die regels voldoet?
[..]
Ik denk dat de "knowhow" aangaande deze zaken in die kerken best goed zit, door de jaren heen hebben ze veel tijd in research and development gestoken, uiteraard allemaal in de praktijk, voor velen is het helaas omdat ze als proefpersoon zijn gebruikt c.q. misbruikt (al dan niet tijdens de doop of biecht), voor anderen was het juist plezant omdat ze toch nooit aan de partner zouden geraken.quote:Op maandag 26 september 2005 09:54 schreef Thorical het volgende:
Hoe gaan we dat testen? Plaatjes laten zien van blote mannen en kinderen en dan kijken of de kandidaatpriesters een stijf plassertje krijgen?
Dat slaat als een tang op een varken. Een overeenkomst zou kunnen zijn dat een islamitische geestelijke bepaald dat een imam geen homo mag zijn, en ik denk dat de meerderheid van de moslims dit zou steunen.quote:Op maandag 26 september 2005 07:38 schreef Mannee het volgende:Als een imam wat lelijks over homo's zegt dan staat iedereen gelijk op z'n achterste benen, maar nu het de zo geliefde nieuwe paus is...?
En al die mensen die beroofd zijn door marokkaantjes, dat zou volgens jouw redenering aanpak van alle marokkanen rechtvaardigen.quote:Op maandag 26 september 2005 09:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zal niemand verbazen als ik zeg dat ik dit soort ontwikkelingen alleen maar toejuich. Vooral gezien het feit dat clientele en andere bezoekers eeuwenlang zijn misbruikt door de kerk, zowel ideologisch als lichamelijk gezien, sexueel misbruik is vandaag de dag zo verweven met het katholicisme dat ik me afvraag of het ooit uit te bannen is. In ieder geval is het een nobel streven waar ik ze sterkte voor toewens.²
Tja, jeugdcriminaliteit is vandaag de dag zo verweven met de islam dat ik me afvraag of het ooit uit te bannen is.quote:Op maandag 26 september 2005 13:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En al die mensen die beroofd zijn door marokkaantjes, dat zou volgens jouw redenering aanpak van alle marokkanen rechtvaardigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |