Neequote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Jajong het volgende:
Man City wil Pienaar in de winterstop overnemen, ik zeg doen.. krijg je er iig nog wat centen voor.
Logisch.quote:Op maandag 26 september 2005 22:43 schreef Suijk het volgende:
Winnen we weer een keer, wil de hele wereld gelijk weer al onze spelers hebben.
Pfff.
Ik vind ook dat ze met een centrale aanvallende middenvelder moeten spelen, volgens mij een vd redenen voor het goede veldspel van de laatste wedstrijden...quote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan heb je geen aanvallende middenvelder dus...
Tja, Arveladze en Kluivert ook. Feit blijft dat we die helaas niet tot onze beschikking (meer) hebben.quote:Op maandag 26 september 2005 23:06 schreef F1Bas het volgende:
de Ridder hadden we prima kunnen gebruiken.
Jammer dat ze vandaag spelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:42 schreef Siemerink het volgende:
Ik zie Ajax best winnen morgen.
Misschien loot Arsenal nog wel een Nederlandse club in de Uefa Cupquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:51 schreef Siemerink het volgende:
Ik vrees dat hij nooit meer (voetballend) in een Nederlands stadion te zien zal zijn...
quote:Wenger waarschuwt zijn mannen voor Ajax
Arsene Wenger, de Franse trainer van Arsenal, heeft zijn team erop gewezen Ajax vanavond niet te onderschatten. De Amsterdammers speelden begin dit jaar nog tegen de Londense formatie tijdens het Amsterdam Tournament. Danny Blind verloor toen met zijn team door een laat doelpunt van Arturo Lupoli.
"De ploeg is nog niet volwassen genoeg om de lakens uit te delen in de nationale competitie, maar het elftal kan erg gevaarlijk zijn tegen een grote club want het heeft voldoende kwaliteit," aldus Wenger.
In de zes eerdere confrontaties tussen Ajax en Arsenal in Europees verband wisten de Engelsen maar één keer te winnen van de Amsterdammers. Deze overwinning dateert alweer van 35 jaar geleden. Ajax won drie keer en de laatste twee duels eindigden in een gelijkspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |