Je lost er helemaal niets mee op, integendeel.quote:Op maandag 26 september 2005 17:40 schreef popolon het volgende:
5 miljoen voor Harry?
Meteen doen natuurlijk.
Wat een onzin, hij heeft nu al beter gespeeld op de nummer 10 positie dan het hele vorige seizoen op linkshalf. Bovendien zie ik Lindenbergh daar graag spelen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:01 schreef Suijk het volgende:
Sneijder wil zich richten op linkshalf.
Vind ik ook, maar hij zegt het toch echt.quote:Op maandag 26 september 2005 18:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij heeft nu al beter gespeeld op de nummer 10 positie dan het hele vorige seizoen op linkshalf. Bovendien zie ik Lindenbergh daar graag spelen.
Blind zei dat De Jong en Sneijder allebei hoogstens 15 minuten konden spelen ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 19:06 schreef S-Two het volgende:
Grygera schijnt wel te kunnen spelen. Zou wel mooi zijn. Tegenvaller is wel dat De Jong en Sneyder waarschijnlijk niet mee kunnen doen.
Tsja.quote:Vermoedelijke opstelling:
Vonk,
Grygera, Vermaelen, Maduro, Emanuelson,
Galasek, Lindenbergh, Boukhari,
Pienaar, Charisteas, Babel
Geweldenaar, die Urby. Prima traptechniek. En Aggelos maakte het leuk af idd.quote:Op maandag 26 september 2005 10:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die tweede vond ik best knap..
Mede omdat hij al Urby had aangegeven waar hij de bal wilde. Pass van Urby was overigens nog mooier dan de afwerking.
Deze is ook aardig, alleen Grygera kan gewoon spelen en zal dat dan ook zeker doen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik verwacht eerder deze elf:
Vonk
Heitinga - Maduro - Vermaelen - Emanuelson
Galásek - Pienaar - Lindenbergh
Babel - Charisteas - Boukhari
dat is gewoon een goede opstellingquote:Op maandag 26 september 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik verwacht eerder deze elf:
Vonk
Heitinga - Maduro - Vermaelen - Emanuelson
Galásek - Pienaar - Lindenbergh
Babel - Charisteas - Boukhari
Goeie opstelling maar ik denk niet dat Babel niet vanaf rechts zal spelen, daar zal Pienaar wel worden misbruikt.quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef keijz het volgende:
[..]
dat is gewoon een goede opstelling
Dan heb je geen aanvallende middenvelder dus...quote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Goeie opstelling maar ik denk niet dat Babel niet vanaf rechts zal spelen, daar zal Pienaar wel worden misbruikt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |