Dat 2de, echt.quote:Op maandag 26 september 2005 14:32 schreef Schanulleke het volgende:
Het is of een tactiek of vreselijk amateuristisch dat er zoveel spelers geblesseerd zijn aan het begin van het seizoen.
Ach als je kijkt naar PSV op dit momentquote:Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat 2de, echt.
De medische staf van Ajax is een topclub volledig onwaardig.
Weten ze niet, ook is het nog niet bekend of ie Arsenal mist.quote:
Ik denk niet dat Ajax um laat gaan, eigenlijk..quote:Benfica heeft zich officieel gemeld in Amsterdam voor Charisteas. De club waar Ronald Koeman trainer is wil Charisteas dolgraag kopen van Ajax, ze hebben vijf miljoen euro geboden voor de Griekse-spits. Gisteren meldde ook de zaakwaarnemer van Charisteas al dat verschillende clubs belangstelling hadden getoond in de lange aanvaller.
Na het goede spel en twee doelpunten van Charisteas tegen Roda zit nu dus ook Benfica achter hem aan, waar vooral de Nederlandse trainer Koeman erg gecharmeerd is van de aanvaller.
Koeman was ook degene die de Griek afgelopen seizoen overnam van het Duitse Werder Bremen. Ajax heeft overigens nog niet gereageerd op de berichten. Overigens meldde Benfica zich afgelopen zomer ook al voor Charisteas, maar kreeg het toen een afwijzend antwoord uit Amsterdam.
Charisteas wil zelf ook niet op het bericht reageren. De Griek die het moeilijk heeft bij Ajax, wil zich bewijzen als spits bij Ajax en denk dus niet aan een andere club.
Ik denk dat je die niet een van beide gaat krijgen voor dat geld, halverwege het seizoen, plus dat je dan weer met een speler zit die "moet aanpassen aan het systeem".quote:Op maandag 26 september 2005 14:51 schreef erik.jansen101 het volgende:
5 miljoen?Moet Ajax meteen doen en per direct Nevland of Huntelaar halen.
Dat valt nogal tegen dit seizoen.quote:Op maandag 26 september 2005 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Nevland geeft daar niks om, die schopt ze er gewoon in
Volgens mij voelt hij zich een beetje schuldig voor de aankoop, en wil hij het zo goedmaken.quote:Op maandag 26 september 2005 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Koeman moet zijn bek houden. Harry mag het dit seizoen ff lekker bij ons proberen.
Walgelijke vent....
hij heeft dan ook amper gespeeld door blessurequote:Op maandag 26 september 2005 15:09 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat valt nogal tegen dit seizoen.
Lekker slim ook met de medische staf in Amsterdamquote:Op maandag 26 september 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
2 doelpunten (1 zwaluw) maakt nog geen zomer.
Ik ben nog steeds niet overtuigt van de kwaliteiten van Charisteas, dus als er een goed bod komt, mag ie van mij weg.
Dan heeft ajax al flink wat jaren structureel pure pech.....quote:Op maandag 26 september 2005 14:45 schreef M0NTANA het volgende:
Of Arsenal. Het is pure pech, heb ik het idee. Maar er blijven voldoende toppers over, ik heb vertrouwen.
Babel IS de spits, daarna Ananas, en daarna Manucharyanquote:Op maandag 26 september 2005 15:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker slim ook met de medische staf in Amsterdam,
,
.
Heb je alleen nog Babel als back-up voor de spits. En alleen Nordin op links..
En dan? Een nieuwe spits halen is nu geen optie lijkt mij.quote:Op maandag 26 september 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
2 doelpunten (1 zwaluw) maakt nog geen zomer.
Ik ben nog steeds niet overtuigt van de kwaliteiten van Charisteas, dus als er een goed bod komt, mag ie van mij weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |