Is het niet zo dat hij zelf weg wil? En Anderlecht mee wil werken? (of iets in die richting) Volgens mij is het wel een redelijke speler die zeker een aanwist kan zijn voor Ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Als ie weg mag zal hij vast de moeite niet waard zijn om te houden.

Nooit doen, gewoon op het middenveld zetten en contract verlengen, dan heb je over 1 of 2 jaar veel meer inkomsten.quote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Jajong het volgende:
Man City wil Pienaar in de winterstop overnemen, ik zeg doen.. krijg je er iig nog wat centen voor.

quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Als ie weg mag zal hij vast de moeite niet waard zijn om te houden.
quote:Wilhelmsson tekent bij en vertrekt binnen jaar
27/9/2005 16:47
Anderlecht heeft het contract van Christian Wilhelmsson opengebroken. Maar de Zweed verwacht na dit seizoen niet meer voor de Brusselse club te spelen.
'Ik teken bij om Fiorentina te vergeten', vertelde Wilhelmsson in La Dernière Heure. 'Enkele dagen voor het einde van de transferperiode heeft Fiorentina een mooi bod op mij uitgebracht. Maar Anderlecht weigerde en dat zat me hoog.'
Inmiddels heeft Wilhelmsson een beter humeur gekregen na de succesvolle onderhandelingen. 'Deze week teken ik hier bij. Dat werd trouwens tijd, want het duurde negen maanden voor we een akkoord hadden.'
Ondanks de nieuwe verbintenis ziet Wilhelmsson het einde aan zijn Anderlecht-periode naderen. 'De club wil meewerken aan een transfer in januari of juni. Ofwel wacht ik tot na het WK in Duitsland om een grote transfer te versieren, ofwel vertrek ik eerder.'

Zou ie haalbaar zijn voor Ajax?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Best een goede speler, Wilhelmsson, maar ook geen echte vleugelspits. Meer een 4-4-2 buitenspeler.

quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:34 schreef Dorus_ het volgende:
Ik denk dat Arsenal verschrikkelijk slecht gaat spelen... en dan nog ajax met 2 - 0 4 - 0 verslaan ofzo.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:58 schreef Qunix het volgende:
Ajax - ArsenalJe hoeft in dit topic geen spoilers te plaatsen en voor het wedstrijdverslag verwijs ik je naar [1e ronde CL] 27/09 Ajax v ArsenalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer

achso.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hoeft in dit topic geen spoilers te plaatsen en voor het wedstrijdverslag verwijs ik je naar [1e ronde CL] 27/09 Ajax v Arsenal

I know, maar aan z'n linkerbeen te zien lijkt hij me geschikt voor de linksbuiten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:50 schreef JeroenV het volgende:
hij speelde op rechts.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |