Dat zou goed zijn voor de kijkcijfersquote:Op maandag 26 september 2005 00:40 schreef BB-King het volgende:
Roel, Rob en Ralph willen een kwartetje met Dido.
quote:Op maandag 26 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "In de badkamer filmen ze alleen het tandenpoetsen enzo. Ik denk niet dat ze op je poesie gaan insoemen".
Tanja: "Intieme dingen laten ze denk ik niet zien".
Dus we kunnen Rob de vieze man van BB5 noemen?quote:Op maandag 26 september 2005 00:40 schreef kwakveense het volgende:
rob: gelijk heb je! (met zo'n vieze ondertoon....beuhhh)
Klopt toch?quote:
Absoluut niet nodig hoor!!quote:Op maandag 26 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik heb van allerlei dieren verstand, maar niet reptielen.
*duikt weer snel onder bureau*![]()
Yeah right, ik weet van elke meid wie en hoe en wat er geschoren is. En de vormen ook nogquote:Op maandag 26 september 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt toch?
Er glipt af en toe weleens een blote tiet doorheen, maar de regie doet toch behoorlijk zijn best om de private parts private te houden.
roel masseerde dildoquote:Op maandag 26 september 2005 00:45 schreef socko het volgende:
Wie masseerde wie?
Zijn er opblaasbare kunstbenen danquote:Op maandag 26 september 2005 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus we kunnen Rob de vieze man van BB5 noemen?![]()
Hij hunkert naar contact met een niet opblaasbaar iets.![]()
Voordat ze verslonden worden kunnen ze toch eerst wel even langs in de laboratoria van b.v. cosmeticaproducenten?quote:Op maandag 26 september 2005 00:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb van weinig dieren verstand maar kweek voedseldieren voor een groot reptielenopvangcentrum
bouncy!quote:Op maandag 26 september 2005 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn er opblaasbare kunstbenen dan![]()
Nou puntenaftrek voor Ralph dan.quote:Op maandag 26 september 2005 00:45 schreef BBscanner het volgende:
"I Know what you did last summer" is spooky! volgens Ralph. Was nou niet echt eng imo. Is idd lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |