Wat dus meteen al weer über-ranzig klinkt als Rob het zegt.quote:Op maandag 26 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Rob vertelt verhaaltje in de meiden slaapkamer.
"Er waren zeven ondeugende meisje......"
Ik hoor niets vreemds!!quote:Op maandag 26 september 2005 00:33 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het Haagse taaltje vind ik vreselijk - althans, zijn Haagse taaltje. Je hoort ook dat wanneer hij minder Haags praat, hij meteen een stuk minder dom klinkt.
Het vervolg werd nog veel ranziger.quote:Op maandag 26 september 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat dus meteen al weer über-ranzig klinkt als Rob het zegt.
quote:Op maandag 26 september 2005 00:35 schreef kwakveense het volgende:
roel: die natalie, die heb een stem ook....ze kan ook als een dreijarige klinken...
ralluf: daarom doet ze t ook goed bij kleine kinderen...
Ja Tanja, ik denk ook echt dat er animo voor zou zijn...quote:Op maandag 26 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Had ik ze één voor één afgewerkt".
Stress is doodsoorzaak nummer 1 bij reptielen en voornamelijk bij slangenquote:Op maandag 26 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
Ralph: Dus hij voelde zich gestrest
De slang voelde zich gestrest![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stress is doodsoorzaak nummer 1 bij reptielen en voornamelijk bij slangen![]()
Dat zal waarschijnlijk niet veranderen maar in de mannen slaapkamer praat hij wel een stuk snellerquote:Op maandag 26 september 2005 00:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij is wel ernstig traag af en toe
Wat lief Naiefquote:Op maandag 26 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Ik geloof nooit dat het internet de badkamer kan zien"
Nathalie: "Als ik er een tampon in doe, kunnen ze dat dan ook zien?"
Chantal: "In de badkamer filmen ze alleen het tandenpoetsen enzo. Ik denk niet dat ze op je poesie gaan insoemen".
Tanja: "Intieme dingen laten ze denk ik niet zien".
tanja en chantal hebben eigenlijk wel gelijk of heeft iemand die 2 walrussen al een keer naakt gezien?quote:Op maandag 26 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Ik geloof nooit dat het internet de badkamer kan zien"
Nathalie: "Als ik er een tampon in doe, kunnen ze dat dan ook zien?"
Chantal: "In de badkamer filmen ze alleen het tandenpoetsen enzo. Ik denk niet dat ze op je poesie gaan insoemen".
Tanja: "Intieme dingen laten ze denk ik niet zien".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |