Twee dagen is voor mij financieel helaas niet haalbaar, dus het wordt waarschijnlijk alleen de vrijdag. En 't Paard ligt in hartje Den Haag met een tramhalte voor de deur, makkelijker kan dus niet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ok.
zijn er mensen die beide dagen gaan?
en is het een beetje goed te vinden?
we komen met de autoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:57 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Twee dagen is voor mij financieel helaas niet haalbaar, dus het wordt waarschijnlijk alleen de vrijdag. En 't Paard ligt in hartje Den Haag met een tramhalte voor de deur, makkelijker kan dus niet!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:46 schreef Grobbel het volgende:
Nog anderen die volgende week donderdag naar Maximo Park gaan?
Ik ben dan toevallig in Nederland en in de buurt van Amsterdan dus het lijkt me op zich wel ok om te gaan.... weet iemand of het al uitverkocht is?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:46 schreef Grobbel het volgende:
Nog anderen die volgende week donderdag naar Maximo Park gaan?
ik ga donderdag wel even kijken bij de melkweg. Mocht Maximo Park uitverkocht zijn, dan ga ik wel kijken of ik naar BMRC kan die in de andere zaal spelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:37 schreef Grobbel het volgende:
Online verkoop is in ieder geval al gestopt, dus ik vrees dat ze zo goed als uitverkocht zijn. Al schijn je er bij normale verkooppunten nog wel aan te kunnen komen.
Alle 3 de singles (Going Missing, Grafitti en Apply some pressure) zijn hoog in de top40 in engeland geweest. Of was dit de NL TOTP?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:03 schreef Z het volgende:
Ik zag Maxïmo Park trouwens bij Top Of The Pops, daar had ik ze niet verwacht ...
De eerste single, The Coast is Always Changing (van vorig jaar alweer), was toch ook een hitje?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
Alle 3 de singles (Going Missing, Grafitti en Apply some pressure) zijn hoog in de top40 in engeland geweest. Of was dit de NL TOTP?
kijk eens wie er vorige week op 1 stonden en deze week op 2quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef Z het volgende:
Nee de Engelse, grappig die hoge noteringen!
The Magic Numbers word je op Radio One mee doodgegooid op het moment. Kan ook niet anders gezien hun gewichtquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:37 schreef Grobbel het volgende:
Test Icicles ook alweer in de Britse hitlijsten, die worden de laatste tijd ook ineens overal gehypt. Ken alleen de eerste single Boa vs. Python van een tijdje terug die best aardig was, maar ook net iets te schreeuwerig en emo-ig was naar mijn smaak. Verder vooral in de lagere regionen nog best leuke bandjes als the Rifles en het uiteraard al welbekende Magic Numbers.
edit: cool, er zijn ook aparte indiecharts op die site! Al is het me een raadsel waarom Tiesto daar op #40 staat...
Boeiend.quote:THE DECEMBERISTS
Decemberists-frontman Colin Meloy is een intellectueel
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:13 schreef DaisyDuke het volgende:
De paar keer dat ik The Decemberists live heb gezien vond ik ze erg vervelend en irritant.
Ik heb er in een ouder topic nog wel eens een verslag over geschreven. Het kwam er in ieder geval op neer dat de flauwe melige humor, de enorme lange pauzes tussen de nummers en de ongeïnteresseerde houding de interesse in hun muziek bij mij totaal wegnam.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:14 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
![]()
Kun je uitleggen wat er live niet leuk aan is?
Ik ook niet. Maar was in het kader van "Don't believe the Hype" wel benieuwd naar een verslagje.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:18 schreef Z het volgende:
Die Arctic Monkeys waren al uitverkocht voor ik ooit de single gehoord had, volgens mij zat de Paradiso vol Engelsen ... Niet dat ik er heen wilde overigens.
Mooi issie he. Ik ken verder nog niets van Iron & Wine maar ik ben na deze EP toch wel benieuwd geworden.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:48 schreef pfaf het volgende:
Tjsonge wat is die Calexico / Iron & Wine samenwerking prachtig.Ook erg goede balans, het ene moment denk je naar Calexico te luisteren, het volgende moment weer Iron & Wine.
Super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |