tanjaquote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef versabommie het volgende:
roel tegen ralph: toch denk ik dat wij blijven...
Rob: toch tricky dat er steeds jongens op de bank zitten behalve lieske
oftewel ze krijgen door dat het takkewijfuh zijn!
Klopt... zit nog steeds aan de koffie, maar dat moet nu toch nodig eens veranderenquote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Scherp Scan! Jij hebt nog niet al te veel bacootjes op merk ik wel.
Nee, Rob zei tegen Roel dat die haar dan moest nomineren.quote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
nog even
strakke opmerking van roel daar zal hummie niet blij mee zijn.
Ik lees iemand die nog lang niet in het bedje ligtquote:Op maandag 26 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... zit nog steeds aan de koffie, maar dat moet nu toch nodig eens veranderen
Nee, als ik vrij ben lig ik nooit voor 4 uur in bedquote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ik lees iemand die nog lang niet in het bedje ligt
strakke actie van robquote:Op maandag 26 september 2005 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, Rob zei tegen Roel dat die haar dan moest nomineren.
misschien moeten de heren dan gewoon dames gaan nomineren....quote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef versabommie het volgende:
roel tegen ralph: toch denk ik dat wij blijven...
Rob: toch tricky dat er steeds jongens op de bank zitten behalve lieske
oftewel ze krijgen door dat het takkewijfuh zijn!
quote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, als ik vrij ben lig ik nooit voor 4 uur in bed
En ik heb de hele week vrij![]()
gewoon dat hele gedoe van Menno vs BBquote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef BBscanner het volgende:
Rob; Menno heeft zijn portie wel gehad, er zijn meer dingen geconstateerd.
Roel hij had het er ook al een paar keer over
Rob; je komt jezelf toch tegen.
Menno;Je tast de puurheid van BB aan anders kan je beter Get the Picture gaan spelen.
Wat zal dat er zijn![]()
En ik maar denken dat ik gek ben om 's nachts nog koffie te drinkenquote:Op maandag 26 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... zit nog steeds aan de koffie, maar dat moet nu toch nodig eens veranderen
Dan ben ik benieuwd hoelaat je dan opstaatquote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een fijne mededeling Scanman.quote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik al om 10 uur met drank begin, ben ik om 4 uur ladderzat.quote:Op maandag 26 september 2005 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik gek ben om 's nachts nog koffie te drinken![]()
![]()
(net wel het eerste glaasje sambuca erbij gedronken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |