haha mogelijk hoeveel drank er al inzit hequote:
deze dame zit ook op Fokquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:05 schreef Ulreazj het volgende:
[afbeelding]
Deze tekst staat erbij.![]()
Waarom: ben altijd heel erg gepest door mn uiterlijk maar wil wel eens weten hoe andere mensen erover denken!
Nog noooit gezien, maar ga eens op research uit zou ik zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:03 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
deze dame zit ook op Fok![]()
weet nie meer precies wie 't was maar die kop heb ik hier eerer gezien![]()
Hehe, zal ze me nu niet meer zo aardig vinden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:03 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
deze dame zit ook op Fok![]()
weet nie meer precies wie 't was maar die kop heb ik hier eerer gezien![]()
Maar hocky meisjes dragen kakkers kleren, maarja dan hebben ze wel veel geldquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
= eigenlijk beide hetzelfde soort
Ze hangen ook aan de breezers ,quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar hocky meisjes dragen kakkers kleren, maarja dan hebben ze wel veel geld
[stom offtopic antwoord]quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:16 schreef DaMook het volgende:
[stomme offtopic vraag]
Kan dit topic eigenlijk niet beter naar pub ?
[/einde stomme offtopic vraag]
Okquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
[stom offtopic antwoord]
Nee aangezien er (helaas) ook breezers van 40+ zijn.
[/stom offtopic antwoord]
Hockey Meisjes #4quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien apart topic voor hockey breezer?
PICS!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek toenstraks zoeen breezer bij ons op school bukken haar string zat haar bijna in haar nek
Die linker gaat nog wel, die andere 2 mogen meteen de zee inspringenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |