quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]![]()
Ben er erg blij mee, jij en die andere user nog bedankt voor de tip. Ook een andere user die ik persoonlijk ken zei dat dit een goeie was
Ze gingen wel snel. Ze hadden er vanochtend nog 10, ik had geluk en had de laatste
ik denk dat ik maar es verkoper ga worden bij paradigit. een vriend van me heeft m ook gekochtquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]![]()
Ben er erg blij mee, jij en die andere user nog bedankt voor de tip. Ook een andere user die ik persoonlijk ken zei dat dit een goeie was
Ze gingen wel snel. Ze hadden er vanochtend nog 10, ik had geluk en had de laatste
Het enige waar ik nog een beetje mee zit is de shared 128MB videokaart. Hoeveel kun je met zo'n kaart nog doen? Iemand hier die toevallig zo'n kaart heeft en spelletjes erop speelt?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:33 schreef Cynical het volgende:
Nou ik denk dat die Acer wel de juiste specs heeft. Als ze die voor minder dan 700 euro verkopen bij Funprice, dan zou ik dat gewoon doen.
Kijk zelf maar: http://www.funprice.nl/quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef pandabeer het volgende:
verkopen ze nog andere laptops bij funprice??
Uitstekende keuze!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:48 schreef Deepfreeze het volgende:
nou mensen, bedankt voor de tips. Deze dame is nu ook mobiel.
Wel met een acer travelmate 4102 WLMi. Flink boven mijn budget, maar ik heb een hele liever geldschieter gevonden![]()
Kijk ff naar die Acer Travelmate 4102 WLMi die de poster (zie posts hierboven) gekocht heeft. Daar zit een 1.7 Ghz Pentium M in, maar die levert bijna dezelfde prestaties als een 2.8 Ghz Pentium 4. Snel zat dus, en die zou je later nog kunnen vervangen voor een 2.0 Ghz versie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:32 schreef Onderbroek het volgende:
ik ga binnenkort een laptop kopen.
Ik heb em nodig voor webdesign/photoshop/enz...zeg maar de standaard (web)designprogramma's.
Dit zijn mijn eisen:
-minimaal 60GB hardeschijf ruimte
-128mb grafische kaart
-ongeveer 2Ghz processor
-mogelijkheid voor draadloos internet (intern, niet dat ik zo'n kaartje erin moet steken)
-minimaal 512mb ram geheugen
-ik wil hem ook mee naar school nemen
-af en toe een leuk spel kunnen spelen
-budget: maximaal 1100euro
Aangezien ik niet veel weet over de laptop makers zou ik graag willen weten welke merken een goede reputatie hebben en welke niet. Ook zou ik weten weten waar ik nog meer op moet letten als ik een laptop ga kopen.
Alvast bedankt voor de hulp
Deze dame red zich prima met computers, schroef mij desktop ook af en toe uitelkaar om een kaartje te vervangen, en installeer windows helemaal zelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:56 schreef Geqxon het volgende:
Heb je soms nog computerles nodig? Ik bied me zeer vrijwillig aan
da's geen laptop meer, das een verplaatsbare werklocatie.quote:# Schermgrootte: 17"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |