Kijk, normaal zeg ik het nooit weetje, maar deze keertje waren het echte kut tatas!
Dus ik en me matties gingen wat te eten halen, maar hassan was vergeten die servertje en mesjes te vragen die sukkel, moesten we die nog halen weetje.
Ineens komt er zo'n gare waggie boeken met zo'n tatta en ze lelijke chick erin en kijkt ie ons raar aan omdat khalid om servertjes ging vragen, alleen omdat we marokkanen zijn weetje.
Op een gegeven moment moest ik die eten uitpakken toch, want ik heb die honger, Khalid moest die servet vasthouden dus ik leg die dvd even op die krakbak.
Dus komt die lelijke sma en begint ze te schreeuwen dat ze op geert wilders gaat stemmen en dat we die dvd moeten wegnemen.
Dus ik zeg even sorry en pak me dvd netjes, kijk ik ben een aardige jongen toch. Ze loopt weg maar ze had nog mayonaise op haar rok dus gingen we dat even zeggen, maar ze keek ons scheef aan.
Kijk hassan heeft een ziekte en hij werdt geëmotioneerd door die uitspraken van die meisje en moest bijna overgeven op die auto, komt die tatta opeens en begint helemaal te flippen dat we hebben gespuugd op zijn auto en normaal moeten doen en gaat op en neer springen enzo.
Dus ik denk dat die gast door ging draaien vragen we hem of het goed gaat, Khalid en moessie komen er ook ff bij staan en dan komt die chick weer flippen dus we zeggen misschien kunnen jullie beter terug naar binnen.
Dus ze gaan naar binnen, wij helpen hassan omdat het niet goed gaat. Dus die tata's komen naar buiten met patat dus ik zeg 'kijk wat je met Hassan hebt gedaan'. Zegt ze dat ik kankerlijer ben.
Ze gaat in die auto zitten, ik helemaal kloppen op die raam of we mobieltje kunnen gebruiken voor ambulance voor Hassan. Komt ze uit die auto met pepperspay , ik helemaal achteruit rennen daarzo.
Uiteindelijk thuis was Hassan weer goed geworden, anders had ik echt wel me broer gebeld en was ik terug gegaan.
Maar shit man, wat een mensen
![]()
!