* -Hans- mee eens is!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 september 2005 20:40 schreef tHaBuZ het volgende:
Alonso is kampioen dankzij de auto waar hij in rijdt. Als je heel eerlijk bent (al wordt dat volgens mij wat moeilijk) heeft Kimi veel meer laten zien dan Alonso. Uiteindelijk is hij terecht kampioen dankzij zn auto, maar als het op rijderskwaliteiten aankomt is Kimi toch echt de beste op dit moment.
Kimi
![]()
McLaren
![]()
Ik niet, er is maar 1 wereldkampioen! FERNANDO!!!!!!quote:Op zondag 25 september 2005 20:32 schreef Speedski het volgende:
Eigenlijk vind ik de 1-2 van McLaren een stuk leuker dan de WK-titel van Alonso
Straks om negen uur begint de EK finale Basketballquote:Op zondag 25 september 2005 20:40 schreef Insomaniac het volgende:
Hij was idd fijn, Griekse T.
Zondagavond rocks op deze manier..
Als kimi de beste is, waarom staat jpm dan voor m?quote:Op zondag 25 september 2005 20:40 schreef tHaBuZ het volgende:
Alonso is kampioen dankzij de auto waar hij in rijdt. Als je heel eerlijk bent (al wordt dat volgens mij wat moeilijk) heeft Kimi veel meer laten zien dan Alonso. Uiteindelijk is hij terecht kampioen dankzij zn auto, maar als het op rijderskwaliteiten aankomt is Kimi toch echt de beste op dit moment.
Ik niet, er is maar 1 wereldkampioen! FERNANDO!!!!!!quote:Op zondag 25 september 2005 20:40 schreef tHaBuZ het volgende:
Fuck off, Groekenland wint toch al alles dit jaar!quote:Op zondag 25 september 2005 20:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Straks om negen uur begint de EK finale Basketball
Griekenland - Duitsland.
Ik zit de hele dag al in de stress.. Als we dit ook nog es winnen.
One can only hope.quote:Op zondag 25 september 2005 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fuck off, Groekenland wint toch al alles dit jaar!.
Kijk eens naar het topicnummerquote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef cpcpb het volgende:
we zitten al bij het andere topic hoor..
hoezo deze was eerder? tsss
Alonso is niet Groeks hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fuck off, Groekenland wint toch al alles dit jaar!.
Das natuurlijk gelul en dat weet je zelf ook... Want dan kan ik ook zeggen... waarom is Alonso nu dan WK zonder de race te winnen? Zo kan je aan de gang blijven.quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als kimi de beste is, waarom staat jpm dan voor m?
quote:Op zondag 25 september 2005 20:39 schreef -Hans- het volgende:
jezus nu gaat het regenen, niet te geloven.![]()
Schumacher who?![]()
Gefeliquote:Op zondag 25 september 2005 20:46 schreef JPM01 het volgende:
[..]
![]()
prachtig
en Montoyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()