Pointer Sisters - Fire [1979]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef sir_Tachyon het volgende:
Bij dit filmpje draait een DJ een nummer. Bij 5 minuut 50 tot aan het eind van het filmpje
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=47916
Wie weet welk nummer en van wie?????
Misschien beter zoeken: http://www.google.nl/search?q=marco+borsato+ferry+corstenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:23 schreef Meneerik het volgende:
luister ik net naar yorim fm hier op me werk, hoor ik op eens een nummer van amrco borsato in een remix van ferry corsten. klonk wel dapper maar kan er niks over vinden.. iemand een idee?
En als je em wilt hebben: het staat op het muziekkado 2005, die je krijgt als je minimaal 15 euro besteed in de deelnemende platenzakenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:23 schreef Meneerik het volgende:
luister ik net naar yorim fm hier op me werk, hoor ik op eens een nummer van amrco borsato in een remix van ferry corsten. klonk wel dapper maar kan er niks over vinden.. iemand een idee?
Adverteerder/merk: Milnerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef Juliet het volgende:
Hey,
Kweet niet of ik hier goed zit, maar dat hoor ik dan wel. Vaak zie ik die Milner reclame van die naakte chick in het gras. Op de achtergrond hoor je (naar mijn mening) een goed nummer. Weet iemand soms wie dat is?????
--> stukje lyrics --> I saw the light coming in from the clouds (denk ik te horen). Kheb geprobeerd te googelen, kwam vrij weinig uit.
HELP!!
Merci
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:34 schreef Ciurlizza het volgende:
Dat Oostenrijkse skimuziekje bij Somertijd op Radio Veronica. Echt heel erg bekend...weet iemand de naam?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef Juliet het volgende:
Hey,
Kweet niet of ik hier goed zit, maar dat hoor ik dan wel. Vaak zie ik die Milner reclame van die naakte chick in het gras. Op de achtergrond hoor je (naar mijn mening) een goed nummer. Weet iemand soms wie dat is?????
--> stukje lyrics --> I saw the light coming in from the clouds (denk ik te horen). Kheb geprobeerd te googelen, kwam vrij weinig uit.
HELP!!
Merci
Bedankt!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:49 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Adverteerder/merk: Milner
Product: Kaas
Titel commercial: Meisje in gras
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: The world of tomorrow
Uitvoerende(n): Coparck
Ja hoor: lees alle HELP, ik zoek een nummer-artiest delen er maar op na*. Dan zie je ook gelijk dat je soms meer dan 2,5 uur geduld moet hebben voor je een bevredigend antwoord krijg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:08 schreef Ciurlizza het volgende:
Weleens gehoord van gewoon normaal inhoudelijk reageren en antwoord geven?
Weet je ook nog iets van het muziek genre? Man/Vrouw stem? Ergens in de verte komt het me namelijk wel bekend voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:44 schreef tanarchy het volgende:
oke ik heb nu ruim 3 maanden 1 deuntje in mn hoofd, ik ben dr zeker van dat t bestaat
www.tanarchy.org/files/nana.wav
en iets van" lay your hand/head " als lyrics
Fuck, nu zit ik ook met dat nummer in mijn kop.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:44 schreef tanarchy het volgende:
oke ik heb nu ruim 3 maanden 1 deuntje in mn hoofd, ik ben dr zeker van dat t bestaat
Cranberries - zombie volgens miijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:44 schreef tanarchy het volgende:
Benjamin Bates - Locked Upquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:52 schreef BossFight het volgende:
Ik zoek een house achtig nummer, met de lyrics:
"We got lost on the motherfucking radio, we got locked up."
Weet iemand misschien van wie dit nummer is en hoe het heet?
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |