De Xbox(360) is nou eenmaal de enige console met fatsoenlijke online mogelijkheden.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:55 schreef P8 het volgende:
[..]
![]()
de 360? Square brengt een game uit op een console van de concurrent?
en de PS3 dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De Xbox(360) is nou eenmaal de enige console met fatsoenlijke online mogelijkheden.
DFat was ik ook tot ik m speeldequote:Op zondag 11 december 2005 21:51 schreef E.Babelmens het volgende:
Ik vond dat laatste FFXII-bossfight-filmpje niet echt geweldig trouwens. Ik heb superveel zin in FFXII, maar op een of andere manier ben ik ook een beetje huiverig.
Ah cool. Zijn de characters trouwens weer ontzettend 16-jarig kiddie Japans of zitten er ook weer wat volwassen 'coole' gasten tussen als Auron? Die Vaan lijkt me persoonlijk weer zo'n standaardtype namelijk.quote:Op zondag 11 december 2005 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
DFat was ik ook tot ik m speelde
Coole site. Er staat ook interessante informatie op over de NES-versies van Final Fantasy IV en Seiken Densetsu.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi stuk over Final Fantasy 64: http://www.lostlevels.org/200510/
FFIX kwam uit na de release van de PS2, dus daarom is er misschien iets minder exposure rond deze game. Maar het is nog steeds een van de beste FF's die ik ooit gespeeld heb.quote:Op zondag 18 december 2005 14:33 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil FF9 eens uit gaan spelen. Waarom is er zo weinig rondom dit spel? Was het zo slecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |