Toch niet. Reuters heeft het verkeerd.quote:UPDATE: We've just confirmed with Square Enix that Wada's comments in the Reuters report are apparently incorrect. We'll have more on this soon.
Hèhè!quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:06 schreef PandorasBox het volgende:
Volgens Reuters heeft Wada aangegeven dat FFXIII en DQIX ook op de X360 kunnen verschiijnen.
Maar...
Toch niet. Reuters heeft het verkeerd.![]()
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3145718
Ik denk dat het gewoon Ps3 exclusive games blijven.
Ik ben benieuwd wat je er van vindquote:Op woensdag 16 november 2005 07:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik sla even al deze links over...volgende week wil ik de demo maagdelijk spelen.![]()
12 = PS2, 13 = PS3quote:Op woensdag 16 november 2005 06:30 schreef wc-eend het volgende:
Is FFXIII nou voor ps 2 of ps 3?
Er is ook al een 13 in de maak? Of bedoel je daar dirge of cerberus mee? Zo nee, waarop komt DoC dan op uit? En is het nou het vervolg op advent children?(geweldige film, ook al heb ik VII nooit gespeeld, ga em nog wel een keer spelen denk ik)quote:Op woensdag 16 november 2005 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je er van vind
[..]
12 = PS2, 13 = PS3
2x op de PC uitgespeeld.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou FFVII alleen nooit op een PC spelen.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:17 schreef H.Flick het volgende:
Omdat je toen nog geen PS had, hoop ik
Inderdaad, en de FMV was ook niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:46 schreef peristilius het volgende:
De FF ports voor de PC zijn gewoon ontzettend slecht, hoe vertaal ik een PS controller naar een toetsenbord? Nou niet zoals zij hebben gedaan iig.
Geweldig, zo'n lijst die maar voor 20% is ingevuld.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:49 schreef wc-eend het volgende:
Maybe this helps a bit..
http://www.bellaonline.com/articles/art9318.asp
FF 1 t/m 3 - NES ( 3 is misschien al SNES, dat weet ik niet zeker, is ook nooit gereleased in het westen)quote:Op zondag 4 december 2005 21:00 schreef Oksel het volgende:
Welke FF's zijn nou op welke consoles uitgekomen? Kan iemand dat even op een rijtje zetten? Ik zie namelijk nooit ergens FF's liggen in een winkel..
Ssst, straks breng je nog mensen op het idee om die ontzettend slechte ports te gaan spelen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef H.Flick het volgende:
7 en 8 zijn ook nog op de PC verschenen.
opgelostquote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ssst, straks breng je nog mensen op het idee om die ontzettend slechte ports te gaan spelen.
Zo ontzettend slecht zijn ze nou ook niet hoor... ze doen het prima hier. Oké ze halen het niet bij de PS/2 versies, maar het speelt prima. Ik heb zelfs een draadloze logitech controllers aangeschaft voor zowel de PS/2 en PC. De buttons komen dan prima overeen met elkaar.quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef peristilius het volgende:
Ssst, straks breng je nog mensen op het idee om die ontzettend slechte ports te gaan spelen.
Met controller moet het idd wel te doen zijn, maar met toetsenbord slaat het helemaal nergens op.quote:Op zondag 4 december 2005 21:59 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Zo ontzettend slecht zijn ze nou ook niet hoor... ze doen het prima hier. Oké ze halen het niet bij de PS/2 versies, maar het speelt prima. Ik heb zelfs een draadloze logitech controllers aangeschaft voor zowel de PS/2 en PC. De buttons komen dan prima overeen met elkaar.
Het enige minpunt is dat de PC versie van het spel geen dualshock ondersteuning biedt. Dus je krijgt geen trillende controller bij een summon.
3 is nog NES.quote:Op zondag 4 december 2005 21:29 schreef peristilius het volgende:
( 3 is misschien al SNES, dat weet ik niet zeker, is ook nooit gereleased in het westen)
Was de amerikaanse ff3 niet eigenlijk 4 ofzo? Gekke Japanners.quote:Op maandag 5 december 2005 14:51 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb ff3 voor de snes (amerikaanse versie)
Jah hequote:Op maandag 5 december 2005 18:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
OMFG wat een fokking gruwelijke FF12 Trailer![]()
Ik moet alleen 1 + 2 nog, maar die wil ik eigenlijk voor de GBA. En die 6 die we hier hebben is dezelfde als de Japanse 6.quote:Op maandag 5 december 2005 18:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
OMFG wat een fokking gruwelijke FF12 Trailer![]()
Nu heb ik alleen nog maar meer zin om te spelen![]()
Zelf heb ik gehele serie op de playstation bijna compleet, moet alleen nog nr 9![]()
Vergeet ook niet de original (1+ 2) en Anthology (4+ 5) niet![]()
Nr 3 was volgens mij idd 6 hiero, maar weet niet of dat nu de japanse of de amerikaanse versie was![]()
Heb sommige zelfs nog in seal zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |