dat laatstequote:Op zondag 25 september 2005 18:03 schreef buitenbeentje het volgende:
En is dat in je pc of in een CD-speler van een audioset?
zo ontmoedigen ze de cd-verkoop iig wel ja, en maar zeuren dat er zoveel gedownload wordtquote:Op zondag 25 september 2005 18:02 schreef Penis_Koker het volgende:
Daarom moet je CD's ook niet kopen, maar gewoon downloaden, dan zit je ook niet met die zever.
quote:Op zondag 25 september 2005 18:02 schreef Conflict het volgende:
terug naar de winkel brangen en je geld terug vragen![]()
krijg je te horen:quote:Op zondag 25 september 2005 18:02 schreef Conflict het volgende:
Copy Control slaat soms nergens op. Kun je via CD-ex gewoon overzetten op je harde schijf. Vaak zit er een extra (data) track op en die brandt je dan gewoon niet als je de bestanden wegschrijft naar een cd-r. Maar goed dat mag niet he, kopiëren, dus dat doe ik ook nooitquote:Op maandag 26 september 2005 12:23 schreef Tha_T het volgende:
Albums waar zo'n Copy control hebben download ik. Na het orgineel gekocht te hebben
We zijn niet roomser dan de paus hequote:Op maandag 26 september 2005 12:36 schreef Davoice het volgende:
[..]
Copy Control slaat soms nergens op. Kun je via CD-ex gewoon overzetten op je harde schijf. Vaak zit er een extra (data) track op en die brandt je dan gewoon niet als je de bestanden wegschrijft naar een cd-r. Maar goed dat mag niet he, kopiëren, dus dat doe ik ook nooit![]()
ik wil gewoon als ik een CD koop dat die het doet, en goed ook. En niet dat er een of andere vreemdsoortige beveiliging opzit die gewoon geen nut heeft en alleen maar mijn luisterplezier aan het bederven is.quote:Op maandag 26 september 2005 12:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
gewoon dat ding rippen en hem opnieuw fikken. daarna nooit meer cd's kopen.
van wie is het cd-tjes eigenlijk?
quote:Op maandag 26 september 2005 12:23 schreef Tha_T het volgende:
Albums waar zo'n Copy control hebben download ik. Na het orgineel gekocht te hebben
software afsluiten, winamp starten, rechtsklikken op je Winamp window, Play-> en dan je cddrive kiezen. Werkt in 98% van de gevallen goed, bij dit soort cds.quote:Op maandag 26 september 2005 16:08 schreef Davoice het volgende:
Er zijn ook van die platenmaatschappijen die cd's uitgeven die je wel kunt afspelen via je pc, maar dan alleen op meegeleverde afspeelsoftware.
Dat je uit het zuiden van het land komt betekent nog niet dat je ook zo hoeft te schrijvenquote:Op zondag 25 september 2005 18:02 schreef Conflict het volgende:
maar dan nog kan ik er niet bij dat er op een CD (die je überhaupt in de WInkel koopt) staat dat hij het eventueel wel eens niet zou kan gaan kunnen doen. Je koopt toch ook niet een Tv oid op de gok:"ja meneer, hier hebt u de TV, maar de kans bestaat dat hij het niet doet."quote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je uit het zuiden van het land komt betekent nog niet dat je ook zo hoeft te schrijven
Ben het overigens wel met je eens..alhoewel het gewoon op de verpakking staat en TS het dus had kunnen weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |