Stefan Selakovic definitief naar sc Heerenveen
De Zweedse topscorer Stefan Selakovic komt definitief naar Heerenveen. Op 7 januari voegt de 24-jarige aanvaller zich bij de selectie van Foppe de Haan.
Selakovi begon zijn profloopbaan in 1993 bij Varbergs GIF en speelt sinds het seizoen 1996 bij Halmstads BK. Zijn echte doorbraak volgde drie jaar later. Sindsdien heeft Selakovic de stijgende lijn te pakken. In het seizoen 1999 liet hij zeven competitiedoelpunten aantekenen, vorig jaar was hij topscorer met vijftien doelpunten.
Stefan Selakovic is van origine rechts, maar kan op links ook aardig uit de voeten.
Stefan maakte al 6x deel uit van de Zweedse A-selectie en is kandidaat om mee te doen aan het WK in Korea en Japan. Alhoewel zijn naam anders doet vermoeden is hij Zweed van geboorte.
Bron: www.sc-heerenveen.nl
Roma keen to sign Ajax striker
by Håvard Finstad
22.12.2001 17:07
According to former coach Nils Liedholm, Roma are interested in signing Ajax's young striker Zlatan Ibrahimovic before next season.
"Roma are very interested in Zlatan and have been following him very closely. He was actually very close to sign for Roma when Ajax snatched him last spring," Liedholm said.
The young Swede has had problems adapting to Ajax' style of play and has been placed on the bench lately by new coach Ronald Koeman.
Roma are reportedly prepared to pay £10M for the striker.
Laat het aub waar zijn,opgerot met Sladan
quote:Ik wist dat ze in Italie belachelijke bedragen betalen voor spelers maar dat is wel heel erg!
Op zaterdag 22 december 2001 20:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Roma are reportedly prepared to pay £10M for the striker.
quote:Zonder dollen Zlat(d)an wordt een grote
Op zaterdag 22 december 2001 20:07 schreef menjo het volgende:[..]
Ik wist dat ze in Italie belachelijke bedragen betalen voor spelers maar dat is wel heel erg!
quote:http://www.newsnow.co.uk/cgi/NewsNow/NewsFeed.htm?Section=NewsLink&Theme=Transfer+News+%26+Rumours
Op zaterdag 22 december 2001 20:16 schreef The_Coach het volgende:[..]
Zonder dollen Zlat(d)an wordt een grote
, alleen waar komt het nieuws vandaan. (bron.)
Ook veel nieuws over Anelka die richting Liverpool gaat
quote:Liverpool heeft de aanval flink versterkt. Na het vertrek van Robbie Fowler naar Leeds United zochten The Reds naar spitsen, die zij vrijdag vonden in Nicolas Anelka en Milan Baros.
Op zaterdag 22 december 2001 20:21 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
http://www.newsnow.co.uk/cgi/NewsNow/NewsFeed.htm?Section=NewsLink&Theme=Transfer+News+%26+Rumours
Ook veel nieuws over Anelka die richting Liverpool gaat
[quote]
Nicolas Anelka maakt het seizoen af bij Liverpool. De 22-jarige aanvaller wordt door zijn werkgever Paris Saint-Germain verhuurd aan de Engelse club. The Reds hebben tevens een optie om de 27-voudig Franse international aan het einde van het seizoen over te nemen.
Liverpool is de vierde grote club voor Anelka in drie jaar tijd. Na het seizoen 1998/99 verliet hij Arsenal voor Real Madrid, dat 71 miljoen gulden voor hem betaalde. In Spanje lukte het hem niet een basisplaats te veroveren, alhoewel hij belangrijke doelpunten maakte in de Champions League.
Na tal van incidenten keerde hij een zomer later terug bij Paris Saint-Germain, de club waar hij zijn loopbaan was begonnen. PSG kocht hem voor 77 miljoen gulden. Maar nadat Luis Fernandez de plek innam van de ontslagen coach Phillippe Bergeroo verdween Anelka wederom naar de bank. Dit seizoen speelde hij amper, en maakte hij slechts twee doelpunten. Reden voor hem om opnieuw weg te willen bij PSG.
Na het vertrek van Robbie Fowler was Liverpool op zoek naar versterking voor de aanval, die met Michael Owen, Emile Heskey en Jari Litmanen te mager bezet was. Met het aantrekken van Anelka en de Tsjech Milan Baros lijkt de aanval goed bezet.
De transfer van Baros nam veel tijd in beslag door het lange uitblijven van een werkvergunning. Vrijdag kreeg coach Phil Thomspon te horen dat dat laatste obstakel was opgeruimd, waardoor de twintigjarige international de overstap kan maken. Liverpool neemt de aanvaller voor circa twaalf miljoen gulden over van Banik Ostrava.
[/quote]
bron: www.viplanet.nl
quote:Ik las zelf dat hij mogelijk verkocht wordt aan Sunderland
Op maandag 24 december 2001 20:33 schreef CAZZO het volgende:
FF voor de Utrecht-fans het volgende gerucht:
Mols gaat na de Kerstdagen op uitleenbasis richting Sunderland
quote:Die kneus met dat jankgezicht als ie een kans gemist heeft
Op zaterdag 05 januari 2002 18:40 schreef Arjeninho het volgende:
Mariano Bombarda verruilt de eredivisie voor het Italiaanse Ternana. Ik vind het jammer.
quote:Dat was Cruz van Feyenoord en Machlas kan er ook wat van maar Bombarda is altijd een leuke, aparte speler geweest, zou jammer zijn als in Nederland verlaat.
Op zaterdag 05 januari 2002 18:42 schreef Zapper het volgende:[..]
Die kneus met dat jankgezicht als ie een kans gemist heeft
quote:Zeker jammer dat de man met de kont verdwijnt naar een club die op het punt staat te degraderen.
Mariano Bombarda verruilt de eredivisie voor het Italiaanse Ternana. Ik vind het jammer.
quote:Beetje meer respect voor Mariano is wel op zijn plaats,schopte er tot nu toe wel 93 in in de Eredivisie.
Op zaterdag 05 januari 2002 18:42 schreef Zapper het volgende:[..]
Die kneus met dat jankgezicht als ie een kans gemist heeft
Ik weet het niet hoor maar als deze drie een beetje op elkaar ingespeeld raken hebbie toch wel een goede doelpuntenmachine ![]()
Die Anelka lijkt me echt zo'n huilebalk....hadden ze beter die Fowler kunnen houden...die staat ze er bij Leeds weer vrolijk in te trappen
quote:Ik heb op geen enkel site iets kunnen vinden over een mogelijke transfer van Bombarda naar Italie. Het stond ook niet op NOS teletekst. Ik vraag me af waar je dat vandaan haalt.
quote:Is dit per direct?
Op zondag 06 januari 2002 16:53 schreef Arjeninho het volgende:
13:05 05/01 Italy - Ternana sign Argentinean Bombarda from Willem II
Ternana's new signing, Argentinean Mariano Bombarda, arrived in Italy this morning. The 29-year old striker is taking medical and will sign from Willem II.
(www.calciomercato.com)
Overgang Vonk lijkt rond te zijn
De interesse van het Italiaanse Perugia voor Hans Vonk lijkt nu echt concreet te zijn. Beide clubs zouden het inmiddels zelfs al eens zijn over de overgang, op een klein detail na.
Al sinds het begin van het seizoen gaan de geruchten dat de Italianen interesse hebben in doelman Hans Vonk. Die geruchten verstomden echter al weer snel en dus bleef Vonk ook gewoon in Heerenveen. Maar afgelopen vrijdag was daar weer het nieuws dat de Italianen opnieuw een poging wilden wagen om de doelman van het nationale elftal van Zuid-Afrika aan zich te binden.
Vandaag meldt VoetbalOnline dat de overgang al zo goed als in kannen en kruiken is, en dat de clubs het alleen nog eens dienen te worden over de wijze van betaling van de 1,5 miljoen Euro. Perugia wil het bedrag in termijnen betalen, terwijl SC Heerenveen de transfersom in één keer wil ontvangen. Ook zou Perugia deel van de transfersom de 'talentvolle', 33-jarige Mazzantini aan Heerenveen 'betalen'...
De overgang is dus nog niet afgerond, maar het heeft er nu alle schijn van dat het nog slechts een kwestie van tijd zal zijn.
Ik heb links en rechts gelezen dat Man. United Paolo di Canio wil overnemen van West Ham, als Dwight Yorke ook vertrekt. Zo'n doelpuntenmachine is Di Canionou ook weer niet en hij is al 33. Daar zit geen wisselgeld meer op. Dan kunnnen ze beter de 1 jaar oudere Cantona vragen om de voetbalschoenen weer aan te trekken.
quote:Ehh, volgens mij heeft West Ham allang gezegd dat ze het bod van ManUtd hebben afgewezen... Mocht die toch nog vertrekken dan schijnt West Ham interesse te hebben in het lenen van Milosevic (die van Parma, die van Scheveningen heeft een te hoge borgsom...)... Bij Parma zou dan weer Hakan Sukur komen.
Op zondag 06 januari 2002 23:56 schreef beelzebub het volgende:
(...)
Ik heb links en rechts gelezen dat Man. United Paolo di Canio wil overnemen van West Ham, als Dwight Yorke ook vertrekt. Zo'n doelpuntenmachine is Di Canionou ook weer niet en hij is al 33. Daar zit geen wisselgeld meer op. Dan kunnnen ze beter de 1 jaar oudere Cantona vragen om de voetbalschoenen weer aan te trekken.
Liverpool zou trouwens geïnteresseerd zijn in Kluivert, en Inter nog steeds in Beckham...
[Dit bericht is gewijzigd door PokerFace op 07-01-2002 15:01]
Bombarda dan echt naar Italie.
Transfer Carew naar Fulham afgeketst.
Gerets mag voorlopig blijven, en wil nog niet weggepromoveerd worden tot TD.
quote:En binnen een jaar is Marino weer terug zie ook zijn zeer geslaagde avontuur bij Metz
Op maandag 07 januari 2002 17:12 schreef beelzebub het volgende:Bombarda dan echt naar Italie.
Advocaat naar Oranje.
Van Gastel mag per direct transfervrij vertrekken, PSV wil 'm als mogelijke opvolger Van Bommel.
Nikiforov en Lodewijks transfervrij, Kezman en Hofland mogen tegen betaling gaan. Juventus zou interesse hebben in beide. Voor Hofland zouden ook Milan, Lazio en Man.United in de markt zijn. Hij moet dan ¤ 27 miljoen opleveren.
Boussatta kan naar de Spurs en Newcastle.
Reiziger op huurbasis naar Man.United.
Het lijkt een beetje soap te worden rondom de persoon van Hans Vonk. Gisteren meldden we dat SC Heerenveen en Perugia dichtbij een transfer zaten. Nu is het verhaal veranderd. Perugia heeft nu gekozen voor 33-jarige reserve keeper Florin Prunea van Dinamo Boekarest. De reden voor het afketsen van de transfer zit waarschijnlijk in de transfersom. SC Heerenveen wilde het bedrag van 1,5 miljoen euro in één keer ontvangen, terwijl Perugia het bedrag in 4 termijnen wilde betalen.
Sanou naar Sparta
Ousmane Sanou vertrekt per direct van Willem II naar Sparta. De 23-jarige rechterspits tekent een contract voor 2,5 jaar bij de Rotterdamse club. Sanou had bij Willem II een contract tot het eind van dit seizoen, maar kwam onder trainer Hans Westerhof nauwelijks aan spelen toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |