quote:Heeft ie al een matje of laat ie die nu groeien ?
Op woensdag 05 december 2001 14:28 schreef Frenkie het volgende:
DIGGER gefeliciteerd met de nieuwste aankoop van ADO, Remco Heerkens.
Trouwens over die laatste transfers: Wat zijn de bronnen ?
quote:Mwah die jongen zijn vader...
Op woensdag 05 december 2001 14:35 schreef popolon het volgende:[..]
Trouwens over die laatste transfers: Wat zijn de bronnen ?
quote:dat zou, als het doorgaat, de doodsteek van zijn carriere zijn..
Op dinsdag 04 december 2001 17:45 schreef Cart_man het volgende:
Kezman naar Ac Milan.....
En natuurlijk dat Effenberg in beeld is bij Atletico Madrid, op belgische teletekst en ook in de sportkrant gelezen. Atletico is wel een topper in het verzamelen van foute figuren uit de voetbalwereld: Esnaider, Simeone en straks ook nog Effenberg
quote:Bericht stond in de sportweek. Verschillende scouts waren aanwezig bij PSV-Az (volgens mij?) om Kezman te zien spelen....
Op dinsdag 04 december 2001 17:45 schreef Cart_man het volgende:
Kezman naar Ac Milan.....
quote:Dan kun je wel een tijdje doorgaan! Scouts op de tribune voor die en die -> Gerucht!
Op donderdag 06 december 2001 07:41 schreef Cart_man het volgende:[..]
Bericht stond in de sportweek. Verschillende scouts waren aanwezig bij PSV-Az (volgens mij?) om Kezman te zien spelen....
quote:
Parma volgt Dirk KuijtHoewel Utrecht vrij kansloos werd uitgeschakeld in de UEFA Cup door Parma, heeft tenminste één speler uit de ploeg van Frans Adelaar indruk gemaakt op de Italianen. De ploeg uit de ham- en kaasstad volgt sinds enige tijd namelijk Dirk Kuijt met meer dan gewone belangstelling. Enkele Parma-scouts houden de ontwikkelingen van de Nederlandse jeugdinternational in de gaten. Parma zou plannen hebben Kuijt enige tijd van Utrecht te huren, zodat hij ervaring kan opdoen in de Serie A.
quote:niet te geloven...
Op donderdag 06 december 2001 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
van voetbalonline:
[..]
quote:Logisch.. Kuyt is een goede spits die tenminste altijd zijn mauwen opstroopt.. geef die jongen nog een paar jaar en hij wordt de target man van het Nederlands Elftal..
Op donderdag 06 december 2001 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
van voetbalonline:
[..]
quote:Als je v. Nistelrooy, Kluivert, Makaay, v.d Vaart, Overmars en Hasselbaink ff wegdenkt wel, ja
Op donderdag 06 december 2001 19:54 schreef Frenkie het volgende:[..]
Logisch.. Kuyt is een goede spits die tenminste altijd zijn mauwen opstroopt.. geef die jongen nog een paar jaar en hij wordt de target man van het Nederlands Elftal..
quote:Wie wil er nu naar Man Utd... ??
Op maandag 10 december 2001 13:05 schreef BobRooney het volgende:
http://www.football365.com/All_News/Premiership_News/story_13615.shtmlDesailly naar Man Utd
quote:Maakt het wat uit...voor 90.000 pond per week iedereen denk ik...
Op maandag 10 december 2001 14:06 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Wie wil er nu naar Man Utd... ??
O ja voetbalgeruchten:Zal de tuinman terugkeren naar de Kuip?
quote:Cruz terug naar Feyenoord? Waar komt dat vandaan?
Op dinsdag 11 december 2001 22:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:
O ja voetbalgeruchten:Zal de tuinman terugkeren naar de Kuip?
quote:http://www.feyenoordnet.nl/
Op dinsdag 11 december 2001 22:08 schreef menjo het volgende:[..]
Cruz terug naar Feyenoord? Waar komt dat vandaan?
quote:
Op maandag 10 december 2001 13:05 schreef BobRooney het volgende:
http://www.football365.com/All_News/Premiership_News/story_13615.shtmlDesailly naar Man Utd
Sorry hoor, maar door het aankopen van een geblesseerde has-been wordt die verdediging er echt niet veel beter op.
quote:Hardnekkiger en hardnekkiger.....
''Van den Herik onderhandelt over Emerton''ROTTERDAM, 14 december 2001 09:21 - De belangstelling van Engelse clubs is zo langzamerhand wel bekend. Ook duidelijk is dat Feyenoord de Australiër niet zonder slag of stoot wil laten gaan. De vraagprijs bedraagt zo'n 50 miljoen gulden en dat is een bedrag dat clubs als Newcastle en Leeds vooralsnog niet op tafel willen leggen. Emerton zelf heeft steeds gezegd dat hij het bij Feyenoord prima naar zijn zin heeft en dat er wat hem betreft pas sprake is van een transfer als Feyenoord daadwerkelijk overeenstemming weet te bereiken met een club. Daarbij zou zijn voorkeur dan uitgaan naar Leeds.
Volgens Emertons zaakwaarnemer Simon Konstantinidis is Jorien van de Herik op dit moment inderdaad in onderhandelingen over Emerton verwikkeld. Met welke club kon hij niet zeggen. ''Tot nu toe hadden we die fase nog niet bereikt'', voegde hij er veelbetekenend aan toe. ''Het is nu aan Feyenoord om te bepalen wat er verder gebeurt.''
Dit heb ik van verschillende mensen gehoord binnen Willem II, en dan heb ik het niet over supporters maar over de mensen die inderdaad hier overgaan binnen Willem II.
Van mij mag ie komen hoor..dan scoren we 20 keer meer per seizoen als we op rechtsbuiten in plaats voor Ceesay, boussata krijgen.
Kom lekker naar tilburg Dries...dan zal ik je een keer de binnenstad laten zien.
Want hier zitten de jongens van Willem II soms ook al te graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |