quote:Das echt een geweldige site... Die namen een mail van een Feyenoord-supporter serieus toen die meldde dat Ferry de Haan naar Arsenal zou gaan voor fl. 17,5m (toen die net bij Feyenoord op de bank zat)...
Op dinsdag 02 april 2002 19:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bron: www.footballtransfers.co.uk
Het schijnt dat NEC in principe al rond is met Richard Knopper over een contract en dat ze er met Ajax ook al vrijwel uit zijn. Daarnaast is de kans groot dat Cedric vd Gun ook naar NEC zal komen, of dat ook koop of op huurbasis zal zijn kon onze bron niet vertellen.
Dit alles schijnt mede afhankelijk te zijn van het contract wat met de nieuwe shirtsponsor afgesloten gaat worden. Ook hierin wist onze bron dat Vodafone nog steeds één van de belangrijkste kandidaten is
Demouge staat in de belangstelling van Feyenoord.
Feyenoord zou hem willen overnemen van NEC en vervolgens nog 2 jaar in Nijmegen laten rijpen voor het echte grote werk.
---
Knoppen en vd Gun, naja weer 2 middevelders erbij.. Maargoed Knoppen en vd Gun leuke spelers om naar te kijken.
Maar Demouge naar Feyenoord.. Don't think so
quote:Knopper mag oprotten, maar van der Gun naar NEC dat geloof ik niet...
Op vrijdag 05 april 2002 13:36 schreef Dragonyth het volgende:
Gossip:Het schijnt dat NEC in principe al rond is met Richard Knopper over een contract en dat ze er met Ajax ook al vrijwel uit zijn. Daarnaast is de kans groot dat Cedric vd Gun ook naar NEC zal komen, of dat ook koop of op huurbasis zal zijn kon onze bron niet vertellen.
Dit alles schijnt mede afhankelijk te zijn van het contract wat met de nieuwe shirtsponsor afgesloten gaat worden. Ook hierin wist onze bron dat Vodafone nog steeds één van de belangrijkste kandidaten is
Demouge staat in de belangstelling van Feyenoord.
Feyenoord zou hem willen overnemen van NEC en vervolgens nog 2 jaar in Nijmegen laten rijpen voor het echte grote werk.---
Knoppen en vd Gun, naja weer 2 middevelders erbij.. Maargoed Knoppen en vd Gun leuke spelers om naar te kijken.
Maar Demouge naar Feyenoord.. Don't think so
quote:Zeker jaloers
Op vrijdag 05 april 2002 17:02 schreef beelzebub het volgende:
Jaloers CAZZO? Misschien lopen er in Oostenrijk nog wat voetballers voor Twente rond. Taument volgend jaar in de spits bij Twente?
Die lopen er niet al te florissant bij, al draaien ze aardig in de competitie en hebben ze een goede jeugdopleiding, waarmee de miljoenen de komende jaren verzekerd zijn. Hoe staat 't met de Twente jeugdacademie, komt er nog wat uit? Westerveld, Vennegoor en Bruggink waren de laatsten, of niet?
quote:Tis een beetje schipperen met de twentse jeudopleiding,het laastste wat er uit voortkwam waren Cziommer en Houwing en daar win je de oorlog ook niet mee.
Op vrijdag 05 april 2002 17:11 schreef beelzebub het volgende:
Ach, je zal ook wel jaloers op Vitesse geweest zijn.Die lopen er niet al te florissant bij, al draaien ze aardig in de competitie en hebben ze een goede jeugdopleiding, waarmee de miljoenen de komende jaren verzekerd zijn. Hoe staat 't met de Twente jeugdacademie, komt er nog wat uit? Westerveld, Vennegoor en Bruggink waren de laatsten, of niet?
Bijna of voor niks af te halen, je krijgt er ook nog een mooie strik en een stapel consumptiebonnen van Grolsch bij:
Culina, Vierklau, Babangida, Tobiasen, Hose(billemaatje van Hulshoff), Nieuwenburg, Longuet, Douglas, Heije, Mofokeng, Valencia, de Cler, Obodai en Kanu.
Voor ietjes meer: Galasek, Machlas, Knopper en Cruz.
Vraagt de voorzitter aan Johhnie: "Wat is nou 't probleem. Zegt John: "M'n dochters!"
quote:Jaja zo kan die wel weer,btw wij zijn wel de enige club die dit seizoen 2x weet je te winnen van Feyenoord
Op vrijdag 05 april 2002 17:52 schreef beelzebub het volgende:
Die voorzitter en z'n broer lenen nog eerder geld aan een concurrerende club en vangen er woekerrente over dan dat ze geld in Twente stoppen. Misschien kunnen ze op koopjesjacht in Amsterdam. Wat Twente kan verslaan is ook goed genoeg voor Twente(bijna de gehele eredivisiie de laatste tijd).
quote:En van wat je in de aanbiedng hebt word ik nou ook niet bepaald warm,alhoewel,doe die vervelende Kut-Griek Machlas maar en Galasek is ook wel handig als er weer een van die Belgen geblessseerd raakt.
Bijna of voor niks af te halen, je krijgt er ook nog een mooie strik en een stapel consumptiebonnen van Grolsch bij:
Culina, Vierklau, Babangida, Tobiasen, Hose(billemaatje van Hulshoff), Nieuwenburg, Longuet, Douglas, Heije, Mofokeng, Valencia, de Cler, Obodai en Kanu.
Voor ietjes meer: Galasek, Machlas, Knopper en Cruz.Vraagt de voorzitter aan Johhnie: "Wat is nou 't probleem. Zegt John: "M'n dochters!"
quote:Jongen, "handig als er weer een van die Belgen geblessseerd raakt"? Al slijten we Zlatan aan Twente, dan is 'ie daar nog sterspeler. Laat staan Galasek en Machlas...
Op zaterdag 06 april 2002 00:12 schreef CAZZO het volgende:[..]
Jaja zo kan die wel weer,btw wij zijn wel de enige club die dit seizoen 2x weet je te winnen van Feyenoord
![]()
[..]En van wat je in de aanbiedng hebt word ik nou ook niet bepaald warm,alhoewel,doe die vervelende Kut-Griek Machlas maar en Galasek is ook wel handig als er weer een van die Belgen geblessseerd raakt.
Herman betaald wel.
quote:in het 2de ja
Op zaterdag 06 april 2002 00:48 schreef twi het volgende:[..]
Al slijten we Zlatan aan Twente, dan is 'ie daar nog sterspeler.
quote:Ze kunnen beter Ruud Knol halen. (of natuurlijk Jari)
Op zaterdag 06 april 2002 15:53 schreef beelzebub het volgende:
Belangstelling voor Sikora nu concreet.
Ajax onderhandelt met Vitesse over Sikora. De vraagprijs ligt rond de e. 6 mln. Sikora zelf solliciteert trouwens openlijk naar Ajax in de Telegraaf. Na 5 mei zullen we 't weten.
quote:Montella heeft gister ze contract met Roma met 2 jaar verlengd, maar goed contracten zeggen ook niets meer tegenwoordig.
Op zaterdag 06 april 2002 05:49 schreef BobRooney het volgende:
Heb ik dat nou hier gelezen..of ergens anders...Montella gaat geruild worden voor Ronaldo...
Tottenham heeft een bod van ¤10 miljoen gedaan voor Van de Meyde (on-officieel)
Sikora dus op links, met Ikedia, Cruz of Bechan op rechts?
helaas, want Sikora vind ik een prutser, zeker in vergelijking met Vd Meyde.
Zie liever Wamberto gaan.
quote:Jullie hebben Zlatan toch al!?
Op zaterdag 06 april 2002 21:44 schreef kreischer2000 het volgende:
en dan nog een goede spits
Hij speelt absoluut niet goed, maar wel een type speler die er, zolang hij aan zijn mentaliteit werkt, er over 3 jaar absoluut staat.
wie was Jari Litmanen na 2 seizoenen Ajax....
quote:Jari was na zijn 2e seizoen bij ajax topscorer van Nederland met 26 doelpunten,dat gaat die SuperZlatan echt niet voor elkaar krijgen
Op zondag 07 april 2002 17:27 schreef Reddiablo het volgende:
Ibrahimovic komt er wel.. wordt veel te hard aangepakt. Is zonde.Hij speelt absoluut niet goed, maar wel een type speler die er, zolang hij aan zijn mentaliteit werkt, er over 3 jaar absoluut staat.
wie was Jari Litmanen na 2 seizoenen Ajax....
quote:Maar ik kan me wel goed herinneren dat ik me toendertijd toen Jari het nog niet had gemaakt voor m'n kop sloeg als bv. John van Loen werd gewisseld voor Litmanen. En dan bedoel ik niet dat van Loen het veld in kwam voor de Fin
Op zondag 07 april 2002 17:37 schreef CAZZO het volgende:[..]
Jari was na zijn 2e seizoen bij ajax topscorer van Nederland met 26 doelpunten,dat gaat die SuperZlatan echt niet voor elkaar krijgen
quote:Maar dat was waarschijnlijk omdat je/'we'
Maar ik kan me wel goed herinneren dat ik me toendertijd toen Jari het nog niet had gemaakt voor m'n kop sloeg als bv. John van Loen werd gewisseld voor Litmanen. En dan bedoel ik niet dat van Loen het veld in kwam voor de Fin.
quote:bron : http://www.shopworld.tv/article.php3?artid=20000500
Liverpool striker linked with Ajax
by Håvard Finstad
Liverpool striker Jari Litmanen has been linked with a move back to his former club in Holland, Ajax.
The Flying Finn is a living legend in the Dutch club and Ajax coach Ronald Koeman has expressed his interest in bringing him back to the club.Litmanen has not been a regular in the first team to Liverpool this season and could be interested in ending his career in the club where he made his big break-through.
Liverpool: Players set to leave Anfield
by Espen Andre Skjerve
08.04.2002 10:12
net1x2.com
Liverpool midfielder Nick Barmby could be set to leave Anfield this summer in order to get some first team football.
His old club Tottenham are already being linked with a move for the player, who is valued at around £6M.
Jari Litmanen could also be heading out the gates at Anfield this summer, with speculation in the media over a move to his old club Ajax Amsterdam.
Benfica is also interested in the Finn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |