en dan wat minder azijn?quote:Op zondag 25 september 2005 16:32 schreef floopzz het volgende:
klein beetje citroensap toevoegen.. erg lekker
dan zou ik het zeker eens proberen!quote:Op zondag 25 september 2005 16:33 schreef electricity het volgende:
interessant. ik houd niet zo van fabrieksmayo
met mijn lijn is niets misquote:Op zondag 25 september 2005 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zou ik het zeker eens proberen!
het is zo lekker dik en romig... mmm!
wel heel slecht voor de lijn trouwens...![]()
Ja, niet zo vaak ivm de houdbaarheid. Uit een pot is net iets makkelijker natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2005 16:18 schreef Muck het volgende:
Nu ben ik benieuwd, maken jullie weleens zelf mayonaise, en zo ja, hoe?
in de koelkast denk ik toch wel een dag of 2, 3quote:Op zondag 25 september 2005 21:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe lang is die eigen gemaakte mayonaise eigenlijk houdbaar?
ivm het rauwe ei wat er in zit enzo
ja dat heb ik ook gezien!quote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef Kos het volgende:
Even tussendoor: Ik zag laatst een Amerikaans Eetwedstrijd Programma op tv. Die hadden een wedstrijd mayonaise eten. 1 gast at 3,5 kilo mayo... ik geloof dat die nu echt dood moet zijn of minstens zijn toiletpot opnieuw mag gaan glazuren... Dat is niet heel gezond geloof ik.
wat gek zeg!quote:Op zondag 25 september 2005 23:11 schreef NoSigar het volgende:
Ik heb het een paar keer gemaakt, met de staafmixer en het is nog nooit gelukt. Altijd begon het op een gegeven moment te schiften, na een aardig begin. Heel voorzichtig goot c.q. druppelde ik telkens olie erbij. Bovendien duurde het blijkbaar veel te lang, de staafmixer was inmiddels erg warm/heet geworden.
onzin. Of ik moet een magische staafmixer hebben (15 euro bij de mediamarkt...).quote:Op maandag 26 september 2005 00:03 schreef Euc- het volgende:
staafmixer gaat te snel, en gaat daarna direct de schift in.
Niks onzin, het is zo. Of je moet met korte stoten gaan werken, maar dan ook echt HELE korte stoten. Als je hem steeds aan laat gaat hij de schift in.quote:Op maandag 26 september 2005 01:29 schreef Dandelion het volgende:
[..]
onzin. Of ik moet een magische staafmixer hebben (15 euro bij de mediamarkt...).
Primaquote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef Euc- het volgende:
[..]
Niks onzin, het is zo. Of je moet met korte stoten gaan werken, maar dan ook echt HELE korte stoten. Als je hem steeds aan laat gaat hij de schift in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |