Nelsinho was redelijk goed bekend op deze baan en is natuurlijk ook topfit (heel seizoen GP2 gereden). Maar Nelsinho is dan ook wel het grootste talent in deze klasse vind ik persoonlijk. Ik vond die Mexicaan ook niet slecht. Ik denk niet dat hij bekend was met de baan en ik verwacht dat hij wel een kans maakt op winst op Monterrey en Laguna Seca.quote:Op zondag 25 september 2005 18:49 schreef LuukBes het volgende:
Die 1e featurerace was aantrekkelijker dan 95% van de F1 races. Jos moet verder effe met zijn grootkapitaal een Braziliaans teammember omkopen om de settings van Piquet jr te kopieren, alle auto's zijn hetzelfde dus dat is een kwestie copy/paste. Dan doet ie volgende keer vooraan mee.
NL heeft nog veel werk te doen om die auto sneller te krijgen want het gat met de top was ditmaal echt te groot. Maar dit is allemaal nieuw en het kan elke race weer anders zijn. Voor hetzelfde geld presteert Brazilie in Lausitz/D'land niet, zoals je soms ook in de F1 sommige teams op bepaalde circuits totaal niet ziet renderen.
Ik ga wel vaker kijken, want dit was erg leuke autosport.
Inderdaad, sommigen vinden het jammer dat de teams ook niet uit de landen komen waar ze vandaan komen maar het leek er wel op.quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef HPoi het volgende:
Meer blauwe vlaggen en passen die wielen wel eigenlijk? Die pitstops gingen erg klungelig.
Ik vond hem ook mooiquote:Op zondag 25 september 2005 22:52 schreef -Jean- het volgende:
Ontzettend gave race. Veel leuker om te kijken dan F1 vond ik het.
jah, hallo, de meeste uitvallers vielen pas uit nadat verstappen ze had ingehaald... op frankrijk en GB na dan...quote:Op maandag 26 september 2005 09:16 schreef OLP_Moose het volgende:
Die gast deed alsof Verstappen een wereldprestatie neerzette door 7e te worden. Best knap gezien zijn startpositie, maar er waren ook een heleboel uitvallers.
Fisichella heeft anders in België nog een auto volledig afgeschreven.quote:Op maandag 26 september 2005 13:13 schreef Harmen1984 het volgende:
Eindelijk weer eens een stevige crash, dat was in de F1 al weer even geleden....![]()
Da's waar, was ik even vergetern...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fisichella heeft anders in België nog een auto volledig afgeschreven.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:26 schreef MrBadGuy het volgende:
eindelijk in het winter seizoen ook wat te beleven![]()
De pitstops moet nog echt aan getraind worden bij de meeste teams. Het in beeld brengen wordt hopelijk in de loop van het seizoen aan gewerkt, dat was nu nog erg rommelig (met name in de kwali). Maar de race zelf was toppie![]()
Kromme vergelijking. De (zuid)-amerikaanse GP's trekken altijd veel kijkers. Ik weet niet wat de kijkcijfers voor een zondagmiddag GP zijn, maar volgens mij ligt dat ook de 700k. Ik denk dat de wedstrijden op Monterrey en Laguna Seca ook wel rond de 1 miljoen kunnen halen als Jos wat leuke resultaten neerzetten in de komende races.quote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef HPoi het volgende:
Kijkcijfers uitzending RTL7
door Jarno 26.09.2005 - 10:09
Met meer dan een half miljoen kijkers tijdens de hoofdrace van de Engelse GP kan het eerste weekend een succes genoemd worden.
Afgelopen zondag keken meer dan een half miljoen mensen naar de eerste hoofdrace van het A1 Grand Prix kampioenschap. In totaal keken er 539.000 kijkers naar de race op RTL7. De sprintrace werd minder goed bekeken toch keken nog eens 166.000 kijkers naar deze race. A1 Grand Prix is hiermee het best bekeken programma op de zondag van RTL7.
De eerste A1 Grand Prix race kan dus een succes te noemen worden, echter kan het altijd nog beter. Ter vergelijking naar de Formule 1 wedstrijd in Sao Paulo keken meer dan een miljoen mensen. Om precies te zijn 1.028.000 kijkers, keken hoe Alonso kampioen werd in een verder erg saaie race.
http://www.a1gptozandvoort.nl/quote:Veel Nederlandse racefans zijn in de ban van A1GP. Helaas is het voor veel fans niet mogelijk om in het buitenland een race te bezoeken. Daarom is er een actie opgezet om de A1GP (volgend seizoen) naar Nederland (Zandvoort) te krijgen.
Via onderstaand formulier kun jij je steun uitspreken. Alle steunbetuigingen worden aangeboden aan de A1GP organisatie en circuit Zandvoort, verder worden deze gegevens nergens(!) voor gebruikt. Dit is een 100% niet-commercieel initiatief van een groepje autosportliefhebbers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |