Kribbet: haal je email adres nou ff weg joh, straks heb je een lading spam in je mailbox, dat wil je niet wetenquote:Op zondag 25 september 2005 16:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook off topic, geen enkel probleem hoor en je mag hem na vanavond hier ook gebruiken want dan heb ik weer een nieuwe![]()
Stuur me even een mailtje en je krijgt hem, moet hem even opzoeken want hij staat op de server van mijn vrouw![]()
Uitbrander waarvoor?quote:Op zondag 25 september 2005 16:40 schreef riri het volgende:
Menno zal wel een uitbrander krijgen in de dagboekkamer...althans ik hoop het
dat zat er dik in natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 16:38 schreef teun911 het volgende:
menno, dagboekkamer
Hummie is nu met z'n sleutel naar z'n huis aan het scheuren om alle bewijzen te verzamelen en ritueel te verbrandenquote:Op zondag 25 september 2005 16:41 schreef pinkplatinum het volgende:
ze willen zeker weten wat voor bewijzen menno heeft
quote:Op zondag 25 september 2005 16:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hummie is nu met z'n sleutel naar z'n huis aan het scheuren om alle bewijzen te verzamelen en ritueel te verbranden![]()
Hij zei dat BB opgezet spel was en dat het niet altijd eerlijk gaat + dat Tanja ook echt niet eruit zal gaan voor de bevalling etcquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 16:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hummie is nu met z'n sleutel naar z'n huis aan het scheuren om alle bewijzen te verzamelen en ritueel te verbranden![]()
Wat een kamikaze-actie ook. Wat denkt hij er nou mee te bereiken door zoiets te zeggen behalve zijn eigen vertrek te bespoedigen??quote:Op zondag 25 september 2005 16:40 schreef riri het volgende:
Menno zal wel een uitbrander krijgen in de dagboekkamer...althans ik hoop het
hij heeft het dus door dat BB nepperij is.quote:Op zondag 25 september 2005 16:43 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hij zei dat BB opgezet spel was en dat het niet altijd eerlijk gaat + dat Tanja ook echt niet eruit zal gaan voor de bevalling etc
om dat door te hebben hoef je de basisschool niet voor gedaan te hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 16:46 schreef b0ng het volgende:
[..]
hij heeft het dus door dat BB nepperij is.
En dat is de waarheid, en die komt bij hummy kei hard aan.quote:Op zondag 25 september 2005 16:43 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hij zei dat BB opgezet spel was en dat het niet altijd eerlijk gaat + dat Tanja ook echt niet eruit zal gaan voor de bevalling etc
hoezo afspraak? ze weten toch niet wie op wie heeft gestemd, als ze dan allemaal toevallig op tanja stemmen....quote:Op zondag 25 september 2005 16:50 schreef b0ng het volgende:
tanja: "we gaan het testen, volgende keer allemaal op mij stemmen."
ingrid: "dat mag niet, dat is een afspraak."
Menno heeft een officiele waarschuwing gehad.quote:Op zondag 25 september 2005 16:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat een kamikaze-actie ook. Wat denkt hij er nou mee te bereiken door zoiets te zeggen behalve zijn eigen vertrek te bespoedigen??
Hij wil niet over politiek praten maar dat sms'en zinloos is omdat BB toch alles bepaalt kan wel.
bedanktquote:Op zondag 25 september 2005 16:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook off topic, geen enkel probleem hoor en je mag hem na vanavond hier ook gebruiken want dan heb ik weer een nieuwe![]()
Stuur me even een mailtje en je krijgt hem, moet hem even opzoeken want hij staat op de server van mijn vrouw![]()
veeltepelmuis@zonnet.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |