Hetzelfde wat wij allemaal hier zeggen, tanja mag niet weg van BB.quote:Op zondag 25 september 2005 17:00 schreef Darklight het volgende:
Wat heeft Menno precies gezegd dan? Ziet er wel aangeslagen uit na zn bezoek aan dbk
Niet slim van hem om het openlijk te zeggen wat iedereen al wist.quote:Op zondag 25 september 2005 17:02 schreef schatje het volgende:
Tja, dat kun je beter voor je houden als je daar zit. Domme actie van Menno.
Als je niks doet dan ben je schijnheilig, vindt het wel goed van menno.quote:Op zondag 25 september 2005 17:02 schreef schatje het volgende:
Tja, dat kun je beter voor je houden als je daar zit. Domme actie van Menno.
bij drie moet je vertrekken of niet?quote:Op zondag 25 september 2005 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet slim van hem om het openlijk te zeggen wat iedereen al wist.
Maar hij heeft dus nu een officiële waarschuwing van schooljuf Hummie gekregen.
Ach, ze zenden dit voorvalletje écht niet uitquote:Op zondag 25 september 2005 17:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je niks doet dan ben je schijnheilig, vindt het wel goed van menno.
Het komt bb slecht uit dat hij dit gezegd heeft, nu gaan er nog meer mensen denken van die menno heeft gelijk.
Nee, maar wij hebben het wel gezien en gehoord.quote:Op zondag 25 september 2005 17:07 schreef Jobbeltje het volgende:
[..]
Ach, ze zenden dit voorvalletje écht niet uit
Het heeft meer effect als een bewoner het zegt, dan als wij het zeggen.quote:Op zondag 25 september 2005 17:08 schreef pinkplatinum het volgende:
Wij zeiden het allang.. ze kunnen uitzenden wat ze willen, maar het is duidelijk dat tanja erin moet blijven tot de bevalling.. we zijn niet dom hoor..
Zal me niet verbazen als er straks een spreekverbod komt over dit onderwerp.quote:Op zondag 25 september 2005 17:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het heeft meer effect als een bewoner het zegt, dan als wij het zeggen.
Je haalt de woorden uit me mond, wilde het net postenquote:Op zondag 25 september 2005 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgt Sjankwal Menno nu overal, omdat ze bang is dat ze wat mist?![]()
![]()
Ze stond meteen op idd, en hup achter Menno aanquote:Op zondag 25 september 2005 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgt Sjankwal Menno nu overal, omdat ze bang is dat ze wat mist?![]()
![]()
dat spreek verbod is er toch al nu? dat is wat menno nu aan iedereen aan het uitleggen is ...quote:Op zondag 25 september 2005 17:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als er straks een spreekverbod komt over dit onderwerp.
haha, ja hij had idd. in de camera gesolliciteerd......quote:Op zondag 25 september 2005 17:09 schreef Day het volgende:
Ik denk dat Menno zijn stage bij Talpa nu wel kan vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |