Mini's worden nog verkocht hoor, in de winkels iig, niet meer op de websitequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je nog garantie?
If not ben je de lul en moet je een nieuwe kopen. Wacht die is er niet, dan moet je maar een Nano kopen
Ook gehad, gewoon nieuwe aanvragen via de service site, kost je niets, werkt snel en je hoeft de oude niet terug te sturen. Heb nu 2 extra paar liggen. (die ze me de eerste keer toestuurde kraakten ook)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
Is het normaal dat die standaardoordopjes van zo'n belaberde kwaliteit zijn? Of heb ik gewoon pech? Ik heb in een oortje een ontzettende kraak.
Service site? Gewoon via apple.nl?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:39 schreef Dennis121 het volgende:
Ook gehad, gewoon nieuwe aanvragen via de service site, kost je niets, werkt snel en je hoeft de oude niet terug te sturen. Heb nu 2 extra paar liggen. (die ze me de eerste keer toestuurde kraakten ook)
Verder vind ik de muziekkwaliteit (als ze niet kraken) prima.
Wel pic's maken he!~quote:
Wanneer besteld? Ik hoop dat die van mij nou eindelijk eens verzonden wordtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik hoop dat die van mij morgen binnenkomt
Ja ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:15 schreef EvilWasp het volgende:
WTF, iPod Mini?
Ik verwachtte de iPod Nano![]()
Sennheiser heeft ook witte koptelefoons en oordopjes, volgens mij,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:10 schreef Hbjr het volgende:
haha het is wel waar dat die oordopjes kut zijn.. een gast met een sennheiser liet me het verschil horen. kreeg gelijk een minderwaardigsheids complex...maar goed! alsnog doe ik het met die oordopjes omdat ze wit zijn
dus hierbij het begin, dus mensen maak pics van alle standen!quote:Remzz (Moderator) - zondag 25 september 2005 @ 15:07
Is hier iemand trouwens goed met photoshop ofzow? Zoja zou diegene een leuk plaatje met alle iPod's willen maken ? Zou erg leuk zijn, er is volgensmij eens zo'n plaatje geweest.
waar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Auto-synchronize uitzetten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |