Zit je nog in je garantie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:55 schreef Janteh het volgende:
HeyIk heb ook een iPod
, een mini wel te verstaan, alleen nu beginnen mijn oordopjes wel een beetje heel erg verrot te worden (kraken aan 1 kant en draad open enzo) maar ik dacht dat je altijd gewoon nieuwe doppen kon kopen op de apple site maar ik zie alleen die speciale in ear staan en van andere merken maar niet gewoon de standaard iPod oordoppen die je ook krijgt als je een nieuwe koopt
. Kan je deze toch niet kopen of kijk ik niet goed ?? Thx!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef Mip1988 het volgende:
ach apple doet meestal niet zo moeilijk over garantie enzo
je kan het allicht proberen bij de garantie
Op zich leuk, draadloos, maar 150 euro.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef TheTh1ng het volgende:
Heeft iemand al de wireless headphone voor de ipod?
[afbeelding]
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=2439,CONTENTID=10540&ad=emea_bycatpr_ipod_cdlhp_sept05
Klinkt ideaal..
Ik hoop dat hij het ook op de Nano doet..![]()
Sorry hoor maarquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef MenMpje het volgende:
Ik heb een Ipod mini, net nieuw.
Heb hem aangesloten op mn pc. Dat Itunes vond ik allemaal maar onzin, dus ik heb gewoon wat muziek naar de "verwisselbare schijf" gesleept in verkenner (moet toch ook zo kunnen ??) of moet ik persé itunes gebruiken?
Daar ben ik dus nu klaar mee, maar er staat nu al uren 'do not disconnect''in het scherm. Ik weet dat hij moet laden, maar hoe lang? Ik het boekje heeft men het over 1 uur! Ik wil mn muziek luisteren
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef MenMpje het volgende:
Ik heb een Ipod mini, net nieuw.
Heb hem aangesloten op mn pc. Dat Itunes vond ik allemaal maar onzin, dus ik heb gewoon wat muziek naar de "verwisselbare schijf" gesleept in verkenner (moet toch ook zo kunnen ??) of moet ik persé itunes gebruiken?
Daar ben ik dus nu klaar mee, maar er staat nu al uren 'do not disconnect''in het scherm. Ik weet dat hij moet laden, maar hoe lang? Ik het boekje heeft men het over 1 uur! Ik wil mn muziek luisteren
Ik snap zelf niet dat mensen ¤200 ergens aan uitgeven maar niet even vantevoren kijken wat ze nou eigenlijk kopenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef tonks het volgende:
Waarom kopen mensen dingen waar ze geen verstand van hebben
je moet per sé itunes gebruikenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef MenMpje het volgende:
Okee, kennelijk ben ik belachelijkMaar zou iemand mn vraag kunnen beantwoorden? Ik mocht van Anna (menmpje) even dr account gebruiken, omdat ze zo iets had van 'op fok weten ze het wel' maar kennelijk word ik niet geholpen
![]()
speelt ie je muziek niet af.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:04 schreef MenMpje het volgende:
want anders
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:11 schreef MenMpje het volgende:
Oke, dan moet ik dat maar even gaan doen dan
En dat van dat laden?
garantie is een jaar toch? dan zit ik er namelijk net niet meer inquote:
Hier mee zou je hem kunnen resetten, maar ik heb die adapter dus nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Staat in de gebruiksaanwijzing.
here it is from the ipod mini manual:
To reset iPod mini:
1 Connect iPod mini to a power outlet using the iPod Power Adapter.
2 Toggle the Hold switch on and off (set it to Hold, then turn it off again).
3 Press and hold the Menu and Select buttons for at least 6 seconds, until the
Apple logo appears.
Nou, kan koop je toch een Sennheiser MX500 wit?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef Janteh het volgende:
[..]
garantie is een jaar toch? dan zit ik er namelijk net niet meer inen die apple in ear dingen zijn ook al weer 39 euro
![]()
Die zien er ook wel goed uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, kan koop je toch een Sennheiser MX500 wit?
Lol, ik had net m'n iPod in kleur 3 maanden geleden net na de release gekocht en ze komen nu alweer met een nieuwe op de proppen...quote:Vijfde generatie iPod verschijnt mogelijk deze maand
Door Wouter Tinus - zaterdag 1 oktober 2005 - 15:47 - Bron: Apple Insider -
Volgens Apple Insider zal deze maand de vijfde generatie van de iPod met harde schijf op de markt verschijnen. Volgens hun bronnen zal deze gebruikmaken van Toshiba's perpendicular recording harde schijven, die dankzij hun haakse magneetvelden een hogere dichtheid en dus kleinere fysieke afmetingen hebben. Toshiba heeft op dit moment 40- en 80GB-versies in de aanbieding in 1,8 inch-formaat, die respectievelijk 5 en 8 millimeter dik zijn. Naast een compacter ontwerp zou de nieuwe iPod ook een nieuw klikwiel krijgen, overgenomen van de Nano. De hardnekkige geruchten over videomogelijkheden zijn dit keer ook weer aanwezig, maar de website moet toegeven dat zijn bronnen daar weinig bewijs voor kunnen aandragen.
Hoe dan ook melden dealers uit verschillende landen dat Apple de huidige iPods minder goed tot helemaal niet meer levert, iets wat normaal een teken is dat men op het punt staat om een nieuwe versie uit te brengen. Hetzelfde geldt volgens de distributeurs ook voor de PowerMacs en PowerBooks. Er gaan geruchten over een dual-core PowerMac G5 en een verbeterde PowerBook G4. Een nieuw model van de Mac mini wordt zelfs al geleverd. Ergens in de komende twee weken zou er een nieuwe serie aankondigingen de deur uit gaan.
Ik geloof dat er idd iets met de laatste firmware update aan de hand was. Bij mij werkte alles prima dus ik had geen behoefte aan een nieuwe firmware update. "If it ain't broke don't fix it"quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef mel723 het volgende:
Ik heb het idee dat mijn probleem al eerder is langsgekomen, maar ik kan er nu even niets over vinden. Graag een verwijzing als iemand het nog weet te vinden. Maar mijn probleem is dus het volgende: als de iPod (photo) uit de sleepmode komt (na 24 uur niet gebruikt te zijn geweest), dan doet hij net alsof er geen muziek op staat. Ik kan nog wel bij de foto's. Als ik hem dan weer aan m'n iBook hang, zie ik de nummers gewoon in iTunes staan en kan ik er ook weer bij. Een nogal irritant probleem dus. Het is niet altijd zo geweest, misschien dat het sinds de laatste firmware update is, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Weet iemand wat ik nou kan doen om dit op te lossen?
een simpele oplossing is om alle bestanden in een zip file te stoppen zonder compressie (dus alleen storen) en dan te renamen naar .mp3quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:02 schreef burku003 het volgende:
Ik heb gemerkt dat de ipod een korte stilte speelt tussen nummers, dit is erg vervelend bij mixalbums. Kent iemand een progje waarmee ik dit kan voorkomen of waarmee ik snel mp3tjes tot 1 file kan knippen en plakken ? (ik heb cooledit maar dit is nogal een tijdrovende klus, ik zoek een progje wat er speciaal voor gemaakt is)
En je kan ook gewoon alles erin dumpen en dan selecter op Genre ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:24 schreef Geqxon het volgende:
Dat is prima mogelijk hoor!
Ja, zolang je je "genre tag" maar gezet hebt in je mp3'squote:Op maandag 3 oktober 2005 13:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En je kan ook gewoon alles erin dumpen en dan selecter op Genre ?
Dat lijkt me niet meer dan logischquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, zolang je je "genre tag" maar gezet hebt in je mp3's
Je gebruikt toch ook niet je originele oordopjes?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef truSteh het volgende:
Wat een but oordopjes bij die iPod, ik heb ze nu al opgeblazenHeb dat ding net een maand of 3 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |