abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31055286
Hoesje voor de iTrip

stickers

sokjes & hoesje

bron
pi_31055696
Hoe lelijk

Dat iTrip hoesje is wel vet, maar doe mij maar een Airplay
pi_31055807
Ja het is zo lelijk dat het leuk is
Komt ook van een girly website
pi_31059768
Heeft iemand al de wireless headphone voor de ipod?

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=2439,CONTENTID=10540&ad=emea_bycatpr_ipod_cdlhp_sept05

Klinkt ideaal..
Ik hoop dat hij het ook op de Nano doet..

[ Bericht 1% gewijzigd door TheTh1ng op 30-09-2005 15:38:10 ]
pi_31059930
Hij gaat het waarschijnlijk niet bij de nano werken, omdat deze de poweroutput naast de koptelefoonuitgang mist.

Daarnaast suckt 8 uur batterijtijd bigtime.
pi_31060369
150 ¤
ziet er wel zeer geil uit
pi_31066475
Hey Ik heb ook een iPod , een mini wel te verstaan, alleen nu beginnen mijn oordopjes wel een beetje heel erg verrot te worden (kraken aan 1 kant en draad open enzo) maar ik dacht dat je altijd gewoon nieuwe doppen kon kopen op de apple site maar ik zie alleen die speciale in ear staan en van andere merken maar niet gewoon de standaard iPod oordoppen die je ook krijgt als je een nieuwe koopt . Kan je deze toch niet kopen of kijk ik niet goed ?? Thx!
pi_31066555
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:55 schreef Janteh het volgende:
Hey Ik heb ook een iPod , een mini wel te verstaan, alleen nu beginnen mijn oordopjes wel een beetje heel erg verrot te worden (kraken aan 1 kant en draad open enzo) maar ik dacht dat je altijd gewoon nieuwe doppen kon kopen op de apple site maar ik zie alleen die speciale in ear staan en van andere merken maar niet gewoon de standaard iPod oordoppen die je ook krijgt als je een nieuwe koopt . Kan je deze toch niet kopen of kijk ik niet goed ?? Thx!
Zit je nog in je garantie?
pi_31066964
Dan alsnog: een open draad valt niet onder de garantie
pi_31068653
ach apple doet meestal niet zo moeilijk over garantie enzo
je kan het allicht proberen bij de garantie

en anders raadt ik je zowiezo aan andere te kopen, die er standaard bij zitten kunnen echt 0,0 bass aan
pi_31068726
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef Mip1988 het volgende:
ach apple doet meestal niet zo moeilijk over garantie enzo
je kan het allicht proberen bij de garantie
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:22:55 #112
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_31069277
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef TheTh1ng het volgende:
Heeft iemand al de wireless headphone voor de ipod?

[afbeelding]

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=2439,CONTENTID=10540&ad=emea_bycatpr_ipod_cdlhp_sept05

Klinkt ideaal..
Ik hoop dat hij het ook op de Nano doet..
Op zich leuk, draadloos, maar 150 euro.

Ik heb een Sennheiser PX-200 bij mijn iPod gekocht. Een prima koptelefoon en in te klappen dat 'ie in mijn jaszak past. 70 Euro.

Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_31071240
Ik heb een Ipod mini, net nieuw.
Heb hem aangesloten op mn pc. Dat Itunes vond ik allemaal maar onzin, dus ik heb gewoon wat muziek naar de "verwisselbare schijf" gesleept in verkenner (moet toch ook zo kunnen ??) of moet ik persé itunes gebruiken?

Daar ben ik dus nu klaar mee, maar er staat nu al uren 'do not disconnect''in het scherm. Ik weet dat hij moet laden, maar hoe lang? Ik het boekje heeft men het over 1 uur! Ik wil mn muziek luisteren
Pittige tijden!
pi_31071393
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef MenMpje het volgende:
Heb hem aangesloten op mn pc. Dat Itunes vond ik allemaal maar onzin, dus ik heb gewoon wat muziek naar de "verwisselbare schijf" gesleept in verkenner (moet toch ook zo kunnen ??) of moet ik persé itunes gebruiken?

Daar ben ik dus nu klaar mee, maar er staat nu al uren 'do not disconnect''in het scherm. Ik weet dat hij moet laden, maar hoe lang? Ik het boekje heeft men het over 1 uur! Ik wil mn muziek luisteren
Sorry hoor maar . wtf
pi_31071820
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef MenMpje het volgende:

Tap tap tap
pi_31071862
Waarom kopen mensen dingen waar ze geen verstand van hebben
pi_31072324
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef tonks het volgende:
Waarom kopen mensen dingen waar ze geen verstand van hebben
Ik snap zelf niet dat mensen ¤200 ergens aan uitgeven maar niet even vantevoren kijken wat ze nou eigenlijk kopen ik kan hier antwoorden geven enzo maar ik heb geeneens een iPod simpelweg omdat ik eerst alles goed doorlees voordat ik ergens een smak geld aan uitgeef.
Of ben ik nou leip.
Tap tap tap
pi_31072573
Okee, kennelijk ben ik belachelijk Maar zou iemand mn vraag kunnen beantwoorden? Ik mocht van Anna (menmpje) even dr account gebruiken, omdat ze zo iets had van 'op fok weten ze het wel' maar kennelijk word ik niet geholpen
Pittige tijden!
pi_31072634
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef MenMpje het volgende:
Okee, kennelijk ben ik belachelijk Maar zou iemand mn vraag kunnen beantwoorden? Ik mocht van Anna (menmpje) even dr account gebruiken, omdat ze zo iets had van 'op fok weten ze het wel' maar kennelijk word ik niet geholpen
je moet per sé itunes gebruiken
Tap tap tap
pi_31072664
want anders
Pittige tijden!
pi_31072820
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:04 schreef MenMpje het volgende:
want anders
speelt ie je muziek niet af.
Tap tap tap
pi_31072885
Oke, dan moet ik dat maar even gaan doen dan
En dat van dat laden?
Pittige tijden!
pi_31073085
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:11 schreef MenMpje het volgende:
Oke, dan moet ik dat maar even gaan doen dan
En dat van dat laden?
Dat weet ik niet
Misschien op eject klikken in iTunes (naast iPod aan de linkerkant geloof ik) en anders... wachten tot een werkelijke iPod bezitter het echte antwoord weet
Tap tap tap
pi_31073714
Laden hoeft niet per se met iTunes, om te ontkoppelen gewoon het icoontje bij de tijd rechtsonder in je beeld aanklikken en dan kan je de iPod loskoppelen

Maar voor de muziek heb je idd wel iTunes nodig.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_31075415
en dan nu deze oerdomme vraag..
hoe krijg ik muziek van itunes op mijn ipod?
ik zie niet hoe ik dat kan doen>?>
Pittige tijden!
pi_31075511
Eerst in Itunes in de Bibliotheek (staat in het rijtje aan de linkerkant) de files neerzetten die je erop wilt hebben, dan selecteer je ze allemaal en sleep je ze naar je iPod (ook in die rij links)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:33:09 #127
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_31079305
Kan ook met winamp + plug-in....
Moet je ff op winamp.com zoeken bij de plug-ins en de laatste versie van winamp gratis downloaden.
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_31080994
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:57 schreef tonks het volgende:

[..]

Zit je nog in je garantie?
garantie is een jaar toch? dan zit ik er namelijk net niet meer in en die apple in ear dingen zijn ook al weer 39 euro
pi_31084378
mn muziek staat er op, ging prima allemaal. maar nu is ie vastgelopen.. doet niks meer, reageert nergens meer op. zefs het blacklight blijft aan staan

nu kwam ik dit in het andere topic tegen
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:30 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Staat in de gebruiksaanwijzing.

here it is from the ipod mini manual:

To reset iPod mini:
1 Connect iPod mini to a power outlet using the iPod Power Adapter.
2 Toggle the Hold switch on and off (set it to Hold, then turn it off again).
3 Press and hold the Menu and Select buttons for at least 6 seconds, until the
Apple logo appears.
Hier mee zou je hem kunnen resetten, maar ik heb die adapter dus niet wat te doen ?
Pittige tijden!
pi_31084803
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef Janteh het volgende:

[..]

garantie is een jaar toch? dan zit ik er namelijk net niet meer in en die apple in ear dingen zijn ook al weer 39 euro
Nou, kan koop je toch een Sennheiser MX500 wit?
pi_31086269
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:13 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Nou, kan koop je toch een Sennheiser MX500 wit?
Die zien er ook wel goed uit ik zal eens kijken
pi_31086466
+ dat het een stuk beter geluid zal geven dan de standaard oordopjes.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:29:41 #133
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_31086907
Vorige week de 20 Gb Ipod gekocht voor 261 euro (via werk)

Itunes is echt ideaal, ript, hernoemt, ordent etc. echt fantastisch!

Heel blij ben ik ermee

Tevens TVP
Feyenoord!!! * Barça
  Redactie Games zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:25:16 #134
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_31088384
quote:
Vijfde generatie iPod verschijnt mogelijk deze maand
Door Wouter Tinus - zaterdag 1 oktober 2005 - 15:47 - Bron: Apple Insider -

Volgens Apple Insider zal deze maand de vijfde generatie van de iPod met harde schijf op de markt verschijnen. Volgens hun bronnen zal deze gebruikmaken van Toshiba's perpendicular recording harde schijven, die dankzij hun haakse magneetvelden een hogere dichtheid en dus kleinere fysieke afmetingen hebben. Toshiba heeft op dit moment 40- en 80GB-versies in de aanbieding in 1,8 inch-formaat, die respectievelijk 5 en 8 millimeter dik zijn. Naast een compacter ontwerp zou de nieuwe iPod ook een nieuw klikwiel krijgen, overgenomen van de Nano. De hardnekkige geruchten over videomogelijkheden zijn dit keer ook weer aanwezig, maar de website moet toegeven dat zijn bronnen daar weinig bewijs voor kunnen aandragen.

Hoe dan ook melden dealers uit verschillende landen dat Apple de huidige iPods minder goed tot helemaal niet meer levert, iets wat normaal een teken is dat men op het punt staat om een nieuwe versie uit te brengen. Hetzelfde geldt volgens de distributeurs ook voor de PowerMacs en PowerBooks. Er gaan geruchten over een dual-core PowerMac G5 en een verbeterde PowerBook G4. Een nieuw model van de Mac mini wordt zelfs al geleverd. Ergens in de komende twee weken zou er een nieuwe serie aankondigingen de deur uit gaan.
Lol, ik had net m'n iPod in kleur 3 maanden geleden net na de release gekocht en ze komen nu alweer met een nieuwe op de proppen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_31088416
Sja, bij Apple gebeurt dat wel vaker
pi_31088611
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:26 schreef Geqxon het volgende:
Sja, bij Apple gebeurt dat wel vaker
True
pi_31096389
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:07 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_31117751
Ik heb het idee dat mijn probleem al eerder is langsgekomen, maar ik kan er nu even niets over vinden. Graag een verwijzing als iemand het nog weet te vinden. Maar mijn probleem is dus het volgende: als de iPod (photo) uit de sleepmode komt (na 24 uur niet gebruikt te zijn geweest), dan doet hij net alsof er geen muziek op staat. Ik kan nog wel bij de foto's. Als ik hem dan weer aan m'n iBook hang, zie ik de nummers gewoon in iTunes staan en kan ik er ook weer bij. Een nogal irritant probleem dus. Het is niet altijd zo geweest, misschien dat het sinds de laatste firmware update is, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Weet iemand wat ik nou kan doen om dit op te lossen?
  Redactie Games zondag 2 oktober 2005 @ 16:50:38 #139
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_31118081
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef mel723 het volgende:
Ik heb het idee dat mijn probleem al eerder is langsgekomen, maar ik kan er nu even niets over vinden. Graag een verwijzing als iemand het nog weet te vinden. Maar mijn probleem is dus het volgende: als de iPod (photo) uit de sleepmode komt (na 24 uur niet gebruikt te zijn geweest), dan doet hij net alsof er geen muziek op staat. Ik kan nog wel bij de foto's. Als ik hem dan weer aan m'n iBook hang, zie ik de nummers gewoon in iTunes staan en kan ik er ook weer bij. Een nogal irritant probleem dus. Het is niet altijd zo geweest, misschien dat het sinds de laatste firmware update is, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Weet iemand wat ik nou kan doen om dit op te lossen?
Ik geloof dat er idd iets met de laatste firmware update aan de hand was. Bij mij werkte alles prima dus ik had geen behoefte aan een nieuwe firmware update. "If it ain't broke don't fix it"
pi_31118385
Ik heb gemerkt dat de ipod een korte stilte speelt tussen nummers, dit is erg vervelend bij mixalbums. Kent iemand een progje waarmee ik dit kan voorkomen of waarmee ik snel mp3tjes tot 1 file kan knippen en plakken ? (ik heb cooledit maar dit is nogal een tijdrovende klus, ik zoek een progje wat er speciaal voor gemaakt is)
- Computer games don't affect kids. I mean, if pacman affected us as kids, we'd all run around in darkened rooms munching pills and listening repetitive music. -
pi_31119271
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:02 schreef burku003 het volgende:
Ik heb gemerkt dat de ipod een korte stilte speelt tussen nummers, dit is erg vervelend bij mixalbums. Kent iemand een progje waarmee ik dit kan voorkomen of waarmee ik snel mp3tjes tot 1 file kan knippen en plakken ? (ik heb cooledit maar dit is nogal een tijdrovende klus, ik zoek een progje wat er speciaal voor gemaakt is)
een simpele oplossing is om alle bestanden in een zip file te stoppen zonder compressie (dus alleen storen) en dan te renamen naar .mp3
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:55:17 #142
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31140739
ff een (domme vraag), maar ik heb mijn ipod nog niet binnen, maar ben vast begonnen met een collectie aan te leggen..
Ik neem aan dat je een playlist kan exporteren naar je ipod? want ik ben nu alles netjes aan het rangschikken op soort
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_31141546
Dat is prima mogelijk hoor!
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:13:11 #144
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31142763
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:24 schreef Geqxon het volgende:
Dat is prima mogelijk hoor!
En je kan ook gewoon alles erin dumpen en dan selecter op Genre ?
  Redactie Games maandag 3 oktober 2005 @ 13:24:15 #145
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_31143047
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:13 schreef appelsientje het volgende:

[..]

En je kan ook gewoon alles erin dumpen en dan selecter op Genre ?
Ja, zolang je je "genre tag" maar gezet hebt in je mp3's
pi_31143115
Ja dat kan ook ja.
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:57:12 #147
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31143905
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:24 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ja, zolang je je "genre tag" maar gezet hebt in je mp3's
Dat lijkt me niet meer dan logisch werkt toch wel prettig dat Itunes.. importeren van cd gaat best makkelijk
pi_31149393
Wat een but oordopjes bij die iPod, ik heb ze nu al opgeblazen Heb dat ding net een maand of 3 ofzo
pi_31152576
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef truSteh het volgende:
Wat een but oordopjes bij die iPod, ik heb ze nu al opgeblazen Heb dat ding net een maand of 3 ofzo
Je gebruikt toch ook niet je originele oordopjes?

Barbaar.
pi_31156511
Hoe krijg ik in godes naam mijn prachtig voorgelezen boeken in het mapje voorgelezen boeken op mijn ipod mini? Al geef ik aan dat het genre gesproken boeken is, nog wordt ie in mijn gewone playlist gestopt. Iemand enig idee hoe dat in zijn werk gaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')