Hoe log ik in als admin ? Als ik wil afmelden en aanmelden kan ik alleen uit eigenaar kiezenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Even de setup uitvoeren als administrator.
Winamp met plug-inquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:45 schreef Jweetje het volgende:
Ja maar dan krijg ik tijdens het installeren ook een foutmelding. Hmmmz
Andere manieren om muziek te uppen naar je ipod
Inmiddels functioneert het apparaatje weer naar behoren. Even resetten door de menu knop en de play/pauze knop langere tijd ingedrukt houden (paar keer proberen, lukt vaak niet goed na de eerste keer) net zolang totdat het appeltje weer in zicht is. Dan moet ie het weer doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:59 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Hehe, ik heb precies hetzelfde probleem. Echter ook al de update's van iTunes 5 en van iPod (23-9 zo uit mn koppie) gedownload... Geen resultaat. Heb dat ding nu nog geen 3 weken![]()
Niet inloggen als admin. Gewoon rechtermuisknop op de setup.exe en dan 'uitvoeren als'. Daar de admin of een andere user met admin rechten kiezen, wachtwoord invoeren en installeren maar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:16 schreef Jweetje het volgende:
[..]
Hoe log ik in als admin ? Als ik wil afmelden en aanmelden kan ik alleen uit eigenaar kiezen![]()
Hij zou het zo gewoon moeten doen. Line out is voor aansluiten op de radio of iig speakers.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:37 schreef Gelderland het volgende:
Vraagje voor diegene die een Ipod Dock hebben:
- Hoe moet je die dingen aansluitenIk heb zo'n dock gekocht, doe mijn usb kabeltje in, en als ik mijn Ipod Mini erin zet, doetie niets
Er is nog wél een uitgang waarop staat: 'line out', moet dáár nog een kabeltje in
(zo ja, welke)
dan doetie het gewoon, als ik die usb kabel in de dock doe en mijn ipod mini erin zet, gebeurd er niets...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:44 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n dock doet niets meer dan de kabel doorlussen. Als je je Mini uit de dock haalt, en de USB kabel uit je dock klikt, en deze in je Mini stopt, wat gebeurt er dan?
Even hold uitzetten?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:55 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dan doetie het gewoon, als ik die usb kabel in de dock doe en mijn ipod mini erin zet, gebeurd er niets...
![]()
nou wat ben jij een flinke jongenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke.. maar eeuh ik heb wel iets meer dan 4 gb aan muziek
En, was dat het?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, die optie zit in je iPod zelf. Kijk onder Instellingen bij Geluidscontrole. Ik durf te wedden dat die op Aan staat.
De nieuwe versie is ook stom.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:59 schreef CherryLips het volgende:
ik heb itunes 4.7 omdat ik met de hogere versies niet kan rippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |