Ik weet ook niet hoe pyl erbij komt om zich Gwyneth Paltrow toe te eigenen.quote:
'k zie 2 deurzakkers en een havenzanger, maar ik vraag me af wie die pisvinger ter linker zijde is...quote:Op zondag 25 september 2005 14:55 schreef Neleos het volgende:
Havenzangers + Deurzakkers?
Ik weet in ieder geval dat deze heren zich niet laten kleden bij Oger!quote:
Oger ?quote:Op zondag 25 september 2005 14:58 schreef Tokay het volgende:
Ik weet in ieder gevall dat deze heren zich niet laten kleden bij Oger!![]()
Hmmm...een soort van sub-pisvinger dus...quote:Op zondag 25 september 2005 14:59 schreef Neleos het volgende:
Das ook een havenzanger, dacht ik
Nee, dá's gewoon omdat-ie verstand van muziek heeft...quote:Op zondag 25 september 2005 14:55 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, zou pyl daarom niets van Coldplay moeten hebben?![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef Treinhomo het volgende:
Nee, dá's gewoon omdat-ie verstand van muziek heeft...
denk t ookquote:Op zondag 25 september 2005 14:59 schreef Neleos het volgende:
Das ook een havenzanger, dacht ik
quote:Op zondag 25 september 2005 15:08 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Blauwe ogen om in te verdrinken........![]()
![]()
Niet!quote:
Hij zit dus in een Dixi-band...quote:Op zondag 25 september 2005 15:15 schreef Berkery het volgende:
Da's de zanger van Kutplee
Lief hondjequote:Op zondag 25 september 2005 15:20 schreef Tokay het volgende:
Hou daar onmiddellijk mee op.
[afbeelding]
Die gozer rechts heeft een Joy Division t-shirt aan. Cool.quote:
Nee, díe zien er lekker uit.quote:
'k waardeer ze dan ook vanwege hun muzikale kwaliteiten, niet om hoe ze eruit zien...quote:Op zondag 25 september 2005 15:29 schreef Tokay het volgende:
Nee, díe zien er lekker uit.![]()
![]()
Ze hebben meer mascara op dan ik!![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 15:29 schreef Neleos het volgende:
lifestyles of the rich and the famous enzo.
Tja; da's de vraag die ons allen bezig houdt...quote:Maar hoe heet het ook alweer...
Kan niet veel zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 15:30 schreef Treinhomo het volgende:
'k waardeer ze dan ook vanwege hun muzikale kwaliteiten, niet om hoe ze eruit zien...
Nou;quote:Op zondag 25 september 2005 15:31 schreef Tokay het volgende:
Kan niet veel zijn.Wat een aanstellers!
![]()
Ik zit je gewoon een beetje te stangen, joh.quote:Op zondag 25 september 2005 15:33 schreef Treinhomo het volgende:
Nou;
'k werd dus serieus uitgelachen voordat ik naar 't concert van de heren ging, want 'Dat kan nooit iets zijn'...
En ik werd nog véél harder uitgelachen toen ik naderhand zei dat ik 't goed vond omdat de heren 't live wel degelijk waar kunnen maken...
't is een feit: als metal-liefhebber 'mag' je dat gewoon niet goed vinden...quote:Op zondag 25 september 2005 15:37 schreef Tokay het volgende:
Ik zit je gewoon een beetje te stangen, joh.
Pffff, alsof je je dáár iets van zou moeten aantrekken.......quote:Op zondag 25 september 2005 15:38 schreef Treinhomo het volgende:
't is een feit: als metal-liefhebber 'mag' je dat gewoon niet goed vinden...
Ikke niet; 'k heb daar poep aan...quote:Op zondag 25 september 2005 15:41 schreef Tokay het volgende:
Pffff, alsof je je dáár iets van zou moeten aantrekken.......![]()
Mkay...quote:Op zondag 25 september 2005 15:47 schreef Neleos het volgende:
Nee,
Vrij vertaald maak ik hiervan: 'Christian Dior'...quote:D'oh
Nee, ik bedoelde iets andersquote:Op zondag 25 september 2005 15:51 schreef Treinhomo het volgende:
Vrij vertaald maak ik hiervan: 'Christian Dior'...
quote:Op zondag 25 september 2005 16:01 schreef Treinhomo het volgende:
Hij 's de stem van Homer Simpson ?
Nee Modusquote:Op zondag 25 september 2005 17:21 schreef Modus het volgende:
MM?
Heel goed Berkeryquote:Op zondag 25 september 2005 17:23 schreef Berkery het volgende:
Jayne Mansfield?
you ain't seen nothing yetquote:
Tongkay...quote:Op zondag 25 september 2005 19:15 schreef tong80 het volgende:
En Tong mocht de kastanjes uit het vuur halen
quote:
Nope. Sporter.quote:Op zondag 25 september 2005 20:16 schreef Treinhomo het volgende:
Acteur ?
Hoe is het mógelijk!quote:Op zondag 25 september 2005 20:19 schreef Treinhomo het volgende:
Matt Biondi.
Djeeeeez, had ik dat nou maar nooit gezegd!quote:Op zondag 25 september 2005 20:36 schreef Treinhomo het volgende:
Pas op Tokay; hij heeft een ketting...
ze hebben ook een levenslustige naamquote:Op zondag 25 september 2005 20:55 schreef Tokay het volgende:
Dat plaatje straalt écht levenslust uit!![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 20:57 schreef Modus het volgende:
Type O Negative.
Wahahaaa.quote:Op zondag 25 september 2005 20:57 schreef Modus het volgende:
Type O Negative.
ja, zo zijn ze dan ook wel weerquote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef tong80 het volgende:
Lachen trouwens met Type o Negative. Tupperware avond mee gehad. Ze kochten niks maar ze waren zo gezellig. Ze bleven maar lachen en deden na afloop netjes de vaat.
'Unsuccesfully coping with the natural beauty of infidelity'quote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef Tokay het volgende:
Wahahaaa.En dan zo'n imago.
Best sneu.
![]()
Hoe luiden hun nummers?
My mutulation?
I'll die first, baby?
Prozac sucks?
Heer Steele's antwoord op de vraag 'What's your favorite club ?':quote:Op zondag 25 september 2005 21:18 schreef tong80 het volgende:
'Your girlfriend, is my girlfriend.' Is ook een leuke. Meneer Steel is aanhanger van Nietzsche en z'n denkbeelden. Dus je hebt pech gehad dat je in een derde wereldlandbent geboren. Daar zoek je het maar uit. En verder telt gewoon wie het sterkt is te overleven heeft het meeste recht op leven. Zoek je eigen voedsel.
Moet je dat lezen en dan nog eens naar die foto kijken. Wie het dan nog droog houdt, melde zich.quote:Op zondag 25 september 2005 21:18 schreef tong80 het volgende:
Meneer Steel is aanhanger van Nietzsche en z'n denkbeelden. Dus je hebt pech gehad dat je in een derde wereldlandbent geboren. Daar zoek je het maar uit. En verder telt gewoon wie het sterkst is te overleven heeft het meeste recht op leven. Zoek je eigen voedsel.
Nou; heer Steele heeft anders wel 't postuur dat-ie met z'n blote handen een koe kan wurgen...quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef pyl het volgende:
Moet je dat lezen en dan nog eens naar die foto kijken. Wie het dan nog droog houdt, melde zich.
![]()
Hij heeft inderdaad de expressie van een gipsen muurtje...quote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
Hij is twee meter lang en breed inderdaad.
quote:
Het bandje van meneer heeft al jaren geen hits meer gehad, maar hij had ook toen zo'n pratende kut geloof ik, en hij is nooit mager geweest.quote:Op zondag 25 september 2005 21:41 schreef pyl het volgende:
Berkery: is meneer uit een vroeger bandje dat we allemaal kennen (maar sindsdien dichtgegroeid)? Of is-ie gewoon zo goed dat we hem nu allemaal (zouden moeten) kennen?
quote:Op zondag 25 september 2005 21:47 schreef dolle_hond het volgende:
randy bachman?
Een heel sportieve band, want ze mogen graag springen en rennen, dat laatste doen ze het liefst met de duivel.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 22:02 schreef pyl het volgende:
Is het de bassist van Van Halen?
Nou-hou!quote:Op zondag 25 september 2005 22:20 schreef pyl het volgende:
Guttegut......... John Malkovich?
quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Treinhomo het volgende:
Even tussendoor:
Jullie krijgen allemaal de groeten vanwyccie
![]()
quote:
'k vrees dat je tot morgen moet wachten...quote:Komt ze niet on line? Ik wil haar graag iets vragen.![]()
Geen probleem........quote:Op zondag 25 september 2005 22:33 schreef Treinhomo het volgende:
'k vrees dat je tot morgen moet wachten...
Ja joh, wél goed, natuurlijk.quote:
Heb je een webcam?quote:Op zondag 25 september 2005 22:39 schreef Tokay het volgende:
Ik hang nu ondersteboven naar mijn scherm te uren.![]()
Ik krijg nekklachten van 'jouw' blondje.quote:
Mánnetje.quote:
Wie?quote:Op zondag 25 september 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
Tea Léoni.
Sodeju, TH!quote:Op zondag 25 september 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
Tea Léoni.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:45 schreef pyl het volgende:
Ah, okay, da's dus niet mijn mejuffrouw.
Ja zeg, hoe moet ik nou weten wie mevrouw Leoni is?quote:
Mijn hemel, Pyl... wat zeg je nu toch?quote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef pyl het volgende:
Ja, da's die lieve - en oerlelijke - Vlaamse presentatrice................uhm..............
Hoezo......slik.......zit ik er zó naast?quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef peaceman het volgende:
Mijn hemel, Pyl... wat zeg je nu toch?
quote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef pyl het volgende:
Ja, da's die lieve - en oerdegelijke - Vlaamse presentatrice................uhm..............
Dat niet, maar dit soort teksten ben ik niet zo van je gewendquote:Op zondag 25 september 2005 22:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Hoezo......slik.......zit ik er zó naast?![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef peaceman het volgende:
Dat niet, maar dit soort teksten ben ik niet zo van je gewend![]()
Ja, ook dát weet ik.quote:Op zondag 25 september 2005 22:58 schreef Tokay het volgende:Ze heeft een werkelijk prachtige naam!
als we moe zijn, komt de ware aard naar boven he?!quote:Op zondag 25 september 2005 23:00 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Het is zondagavond, en ik ben moe.............![]()
Nee, opnieuw!quote:Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef pyl het volgende:
Phara De Aguirre!
Zo'n mooie naam mag je toch wel googlen.........?
quote:Op zondag 25 september 2005 23:20 schreef pyl het volgende:
Gokje op Tom McRae.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:20 schreef pyl het volgende:
Gokje op Tom McRae.
Ja zeg!quote:
Dan moet je 't van mij niet hebben.quote:Op zondag 25 september 2005 23:24 schreef pyl het volgende:
Ik probeer de zaak te rekken tot de kenners komen..........![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:28 schreef Tokay het volgende:
Ik weet het wel, maar ik zeg het lekker niet.![]()
Niet dan?quote:Op zondag 25 september 2005 23:29 schreef pyl het volgende:
![]()
Ja, ja, ha, en dat vind je overtuigend klinken..........?
![]()
Waarom niet? Wil je de mannen even laten zweten?quote:Op zondag 25 september 2005 23:28 schreef Tokay het volgende:
Ik weet het wel, maar ik zeg het lekker niet.![]()
Welterusten, Berkery!
Eh, nou....... uhm. Laat maar.quote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom niet? Wil je de mannen even laten zweten?![]()
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie er nu zit te zweten..........quote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom niet? Wil je de mannen even laten zweten?![]()
Hihi. Pffffff. Warm hier!!!quote:Op zondag 25 september 2005 23:35 schreef pyl het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie er nu zit te zweten..........![]()
Hij is niet de zanger van een bandje. Wel een zanger.quote:Op zondag 25 september 2005 23:29 schreef peaceman het volgende:
is vast een zanger van een bandje wat ik wel ken...
Dat zeg ik; tamme knoei...quote:Op zondag 25 september 2005 23:39 schreef pyl het volgende:
Ander boegje dan maar: is het zo'n hedendaagse zoetsappige Amerikaanse singer/songwriter, Diaan?
![]()
Okay, ik zal het eens proberen.quote:Op zondag 25 september 2005 23:41 schreef peaceman het volgende:
enneh Pyl... ik zou als ik jou was echt eens Tom McRae gaan luisteren!
Tom is echtquote:
U wens is mijn bevel meneer!!quote:Op zondag 25 september 2005 23:44 schreef pyl het volgende:
Zeg Diaan, schiet eens op wil je, ook mijn bedje roept.![]()
Zoek er verder niets achter, peaceman!![]()
John Mayor had wel gekund, maar het is hem niet.quote:Op zondag 25 september 2005 23:47 schreef pyl het volgende:
John Mayor is een naam die zich nu opdringt.........maar ik heb werkelijk geen sjoege van zijn uiterlijk.
Tokay: Help!![]()
Yo, zeg het eens?quote:
"Yo"???????quote:Op zondag 25 september 2005 23:48 schreef Tokay het volgende:
Yo, zeg het eens?
Hahaaahaaa. Ik moet lachen.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn debuutalbum is in 2005 gereleased, hij is een newbie dus.
Sorry...quote:Op zondag 25 september 2005 23:51 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Had dat maar eerder gezegd...........![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:54 schreef Tokay het volgende:
Hey pyl, het is.... James Blunt, van You're Beautiful....
Kende jij hem echt?quote:Op zondag 25 september 2005 23:55 schreef Tokay het volgende:
Kom ik je te hulp, gooi je de handdoek in de ring.....
Welterusten!![]()
![]()
Opeens schoot zijn naam me te binnen, en herinnerde ik me zijn hit (en videoclip).quote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
Kende jij hem echt?
quote:Op maandag 26 september 2005 00:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Opeens schoot zijn naam me te binnen, en herinnerde ik me zijn hit (en videoclip).
Maar pas na jouw aanwijzingen hoor!
Slapen met Teigertje is altijd goed. Slaap lekkerquote:Op maandag 26 september 2005 00:03 schreef Tokay het volgende:
Lieve Diaan, ik ga ook slapen.![]()
![]()
[afbeelding]
Welterusten!
Nee, wel heel veel gedaan gisteren maar nog niet de ijskast en mn klerenkastenquote:Op maandag 26 september 2005 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
goedemorgen Posklaar met huishouden?
Wat zag hij er slecht uit, vond je ook niet? Het is gewoon een junk aan het worden. En wat een leuke moeder en broer had hij!quote:
Goede televisie heet dat dan!quote:Op maandag 26 september 2005 10:27 schreef Z het volgende:
Wat zag hij er slecht uit, vond je ook niet? Het is gewoon een junk aan het worden. En wat een leuke moeder en broer had hij!
Hoi Wycciequote:Op maandag 26 september 2005 10:35 schreef wyccie het volgende:
Hallo
Hafid Bouazza is een schrijver, Diaan.
Zucht........"domme vragen bestaan niet Diaan", zei meester pyl......... Boauzza is een schrijver. Zie bijvoorbeeld:quote:Op maandag 26 september 2005 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien domme vraag, maar wie is Hafid Bouazza.
quote:Geboren: 1970
Debuut: De voeten van Abdullah (1996, verhalen)
Genres: Novelle, kort verhaal, toneel
Bijzonderheid: Componeert ook klassieke muziek en gebruikt dat om zijn schrijftechniek te verbeteren
Citaat: 'Herinneringen zijn bij voorbaat al ongrijpbaar. Ik heb de behoefte om ze vast te pakken, vast te leggen. De islam is in mijn verhalen slechts aanwezig onder bizarre vormen: de vreemde imam, de absurde wetten. In werkelijkheid is de islam zo duidelijk dat hij het hele leven beheerst.' (Weekend Knack, 19-6-1996)
Recent werk: De voeten van Abdullah (1996, verhalen), Momo (1998, novelle), Apollien (1998, toneel), Schoon in elk oog is wat het bemint, de mooiste klassieke Arabische liefdesgedichten (2000)
.........RJP voor desperate housewives..........quote:@Pos ijskast en klerenkast volgen dan later nog...
Hij beleeft het schrijverschap wel heel intens; zoals het eigenlijk hoort.quote:
Zo lang ben ik toch niet weggeweest?quote:Op maandag 26 september 2005 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe gaat het met je Wyccie? Tijdje niet gesproken
Hoi Bolkquote:Op maandag 26 september 2005 10:36 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Hij beleeft het schrijverschap wel heel intens; zoals het eigenlijk hoort.![]()
Goedemorgen!![]()
Pyl waarom zo'n diepe zucht..... is niet nodig. Ik weet ook wel dat domme vragen niet bestaan, het gekke is dat ik dat ook altijd zeg als iemand mij een zgn. "domme vraag" stelt. Maar bedankt voor deze info!quote:Op maandag 26 september 2005 10:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Zucht........"domme vragen bestaan niet Diaan", zei meester pyl......... Boauzza is een schrijver. Zie bijvoorbeeld:
[..]
..............
[..]
.........RJP voor desperate housewives..........
Ach ja...misschien zelfs vandaag nogquote:Op maandag 26 september 2005 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
@Pos ijskast en klerenkast volgen dan later nog...
quote:Op maandag 26 september 2005 10:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo lang ben ik toch niet weggeweest?![]()
[..]
Hoi Bolk
Jou groet hij tenminste nogquote:Op maandag 26 september 2005 10:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zag je me over het hoofd? Ik ben het wel gewend
Nee, wyccie, dat was het niet.quote:Op maandag 26 september 2005 10:43 schreef wyccie het volgende:
Zag je me over het hoofd? Ik ben het wel gewend
druk nog dus...quote:Op maandag 26 september 2005 10:41 schreef pos het volgende:
[..]
Ach ja...misschien zelfs vandaag nog
Wyccie, zou je de quote nog kunnen veranderen? Ik heb een typefout in 'schrijverschap' gemaakt.quote:Op maandag 26 september 2005 10:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo lang ben ik toch niet weggeweest?![]()
[..]
Hoi Bolk
Oh, dat klopt ja, ik ben niet zo heel vaak meer op MSN. Was anderen ook al opgevallen...quote:Op maandag 26 september 2005 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb je volgens mij al even niet meer gesproken, dat bedoelde ik er eigenlijk mee
Of voor mn gevoel is het lang geleden... kan ook en dat ik het mis heb.
![]()
Dat was dus geen grapje...quote:Op maandag 26 september 2005 10:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, wyccie, dat was het niet.![]()
Ik moet je iets opbiechten. Ik was zaterdag in de stad en toen ging ik naar mijn favoriete boekenzaak en toen............ Wat had je het druk!
Afijn, ik geneer me nu dat ik niets tegen je zei, maar ik kon niet voorspellen hoe je zou reageren.Excuses. Als je wil dat ik je de volgende keer groet, doe ik dat!
Mocht je dat niet willen, dan doe ik het niet.
![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 10:54 schreef Bolkonsky het volgende:
Dank!
Pfffff.......wat een opluchting dat ik dat toch goed heb ingeschat...........quote:Op maandag 26 september 2005 10:56 schreef wyccie het volgende:
Dat was dus geen grapje...
Ik ben blij dat je niks gezegd heb, ik zou heel erg schrikken denk ik![]()
Geen klachten.quote:Heb je bij mij afgerekend? En deed ik een beetje aardig?
De volgende keer mag je me wel groeten hoor. Nu ben ik er een beetje op voorbereid.quote:Op maandag 26 september 2005 11:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Pfffff.......wat een opluchting dat ik dat toch goed heb ingeschat...........![]()
Doe ik, als je het niet te druk hebt.quote:Op maandag 26 september 2005 11:05 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer mag je me wel groeten hoor. Nu ben ik er een beetje op voorbereid.
quote:Op maandag 26 september 2005 11:15 schreef pyl het volgende:
wyccie: schrijver?
quote:
Inderdaad geen Nederlander, wel Braziliaan (ik moest het wel even opzoekenquote:Op maandag 26 september 2005 11:17 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Dat weet jij beter dan ik.............. (ik heb trouwens dadelijk ook een plaatje voor jou.....)
Toch geen Nederlander, lijkt me?
Volgens mij ben jij op weg om een duizendpoot te wordenquote:Op maandag 26 september 2005 11:22 schreef pyl het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de Braziliaanse letterkunde is mijn Achilleshiel...........![]()
Normaliter is dat een compliment..........quote:Op maandag 26 september 2005 11:25 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij ben jij op weg om een duizendpoot te worden![]()
Mmmm..... ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden. Maar dat wordt wachten op Tokay, vrees ik.quote:Je hebt vast wel eens van de naam gehoord en gedacht dat het een Spanjaard was.
Dit staat er op zijn site: ", seen by some as an alchemist of words and, by others, as a mass culture phenomenon, is the most influential author of the present century."
Maakt ook niets uit hoor, vroeg me alleen af of het goed met je gaat...quote:Op maandag 26 september 2005 10:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat klopt ja, ik ben niet zo heel vaak meer op MSN. Was anderen ook al opgevallen...
[..]
Er staat een enorme hint in dat stukje tekst!quote:Op maandag 26 september 2005 11:32 schreef pyl het volgende:
[..]
Normaliter is dat een compliment..........
[..]
Mmmm..... ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden. Maar dat wordt wachten op Tokay, vrees ik.![]()
Ha, is het Coelho?quote:Op maandag 26 september 2005 11:34 schreef wyccie het volgende:
Er staat een enorme hint in dat stukje tekst!
Oke hoor. Beetje verveeld, niks te doen hier (geen zin om op te ruimen).quote:Op maandag 26 september 2005 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maakt ook niets uit hoor, vroeg me alleen af of het goed met je gaat...![]()
Meer dan dat: hij is het!quote:Op maandag 26 september 2005 11:42 schreef wyccie het volgende:
Hij lijkt op Nick Hornby...
Zal ik je dan maar opbiechten dat ik ooit een keer een plaatje van hem heb geplaatst in een ander topic subforumquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 11:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oke hoor. Beetje verveeld, niks te doen hier (geen zin om op te ruimen).
Heb je het druk met je werk?
Ik heb het 'achter het behang plakken'-stukje gelezenquote:Op maandag 26 september 2005 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Vorige week heel erg druk geweest op mn werk en met administratie van volleybal. Twan was en is er ook en die heeft momenteel behooorlijke driftbuien, waar je heel druk mee bent. Ik ben vandaag en morgen vrij.. morgenavond gaat hij weer naar zn vader.![]()
![]()
Had Peace geschreven volgens mij of niet? Anyway hij is ontzettend bezig zn zin door te drijven en mij uit te proberen. En als ik iets niet wil (doen) wat hij wil, slaat ie op tilt.quote:Op maandag 26 september 2005 11:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het 'achter het behang plakken'-stukje gelezen
Ik heb gehoord dat sommige kinderen druk worden door kunstmatige kleurstoffen, zou het daar aan kunnen liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |