Extra > Opties > Autocorrectie uitzettenquote:Op zondag 25 september 2005 14:59 schreef Toeps het volgende:
Word is kut omdat het allemaal opsommingstekens gaat invoegen waar je niet om vraagt.
Of kopier je muuk vervolgens in word.quote:Op zondag 25 september 2005 14:57 schreef Tom-my het volgende:
Leer spellen en wordpad is perfect
toen ik op m'n werk verplicht werd om Office 97 te gaan gebruiken heb ik ook een uur in alle opties zitten spitten. Alles waar auto bij stond, heb eens goed over nagedacht en waarschijnlijk uitgezet.quote:Op maandag 26 september 2005 01:02 schreef mRTimmy het volgende:
Neh ik vind Word ook veeeel te omslachtig..
Kijk, gewoon typen kan iedere simpele ziel natuurlijk, maar daar gaat het niet over..
Er is gewoon TE veel mogelijk in Word, al die shit die de basisfuncties overspoelen.. Moet je voor een simpele aanpassing een minuut zoeken.
sentimentquote:
zal het eens checkenquote:Op maandag 26 september 2005 00:15 schreef Breetai het volgende:
Gewoon VIM
http://www.vim.org
Snap je pas over 2 jaar hoe geniaal die alles doet.
quote:Op zondag 25 september 2005 14:20 schreef McCarthy het volgende:
Titel zegt het al. Word is mijn veel te ingewikkeld en omslachtig. Allemaal toeters, bellen, knopjes & AI achtige kut features. Wordpad bevalt mij dan ook veel beter alleen daar zitten weer net te weinig feautures op. Een spellignscheck is bijvoorbeeld wel handig.
Ik heb wel eens een opensource alternatief gebruikt dat er tussen zat alleen dat voelde op de een of andere manier niet helemaal lekker aan.
kut
Sorry hoor, maar de enige reden om nog windows op je PC te houden is games, de rest kan ook op een echt OS.quote:
Visual Studio draait erg slecht op een ander OS.quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de enige reden om nog windows op je PC te houden is games, de rest kan ook op een echt OS.
Ja, en XCode draait niet op Windows.quote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Visual Studio draait erg slecht op een ander OS.
Dat is toch geen editor! Nerd!!!1quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef msteggink het volgende:
TeX
Dat mag jij wel eens een betere PC kopen ik heb daar nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:00 schreef McCarthy het volgende:
zelfs een (copy-)paste duurt lang (een paar seconden) in Word
kloteprogramma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |