Werk dat je thuis maakt.quote:Op zondag 25 september 2005 18:25 schreef saaw het volgende:
huiswerk, wat is dat?
Of thuis dat je werk maaktquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 18:25 schreef EvilWasp het volgende:
Ik dacht net: Laat ik eens kijken wat ik voor huiswerk heb voor morgen.
Niks!![]()
![]()
ik heb dat nietquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 18:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga ff een drol uit mijn anus kieperen, daarna huiswerk maken en dan kom ik weer terug
Yippiequote:Op zondag 25 september 2005 18:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga ff een drol uit mijn anus kieperen, daarna huiswerk maken en dan kom ik weer terug
Ja die ken ik alquote:
Of gewoon ongesteltquote:Op zondag 25 september 2005 18:43 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat heet onder invloed van [vul hier drugs of drank in]
quote:Op zondag 25 september 2005 18:49 schreef saaw het volgende:
en nu ga ik eten en f1 kijken
allemaal de komende 2 uur bidden voor kimi raikkonen plz
dag
er zijn mensen die je daarvan af kunnen helpenquote:Op zondag 25 september 2005 19:12 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi, damn ik kom net op een ziek idee, een touwtje heel erg strak om je eikel draaien zodat hij blauw/zwart word en dan eraf hakken
quote:Op zondag 25 september 2005 19:12 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi, damn ik kom net op een ziek idee, een touwtje heel erg strak om je eikel draaien zodat hij blauw/zwart word en dan eraf hakken
Hem sesamstraat is voorbij, tis kinderbedtijd!quote:Op zondag 25 september 2005 19:15 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk maar eens proberen
Of !!!!! ik weet nog wat vetters, een muizenval pakken en hem laten dichtklappen op mijn eikel zodat het bloed eruit komt![]()
Fokken?quote:Op zondag 25 september 2005 19:18 schreef Maikuuul het volgende:
YESSSSS morgen moet ik naar school en als ik terug kom !!! wat doe ik dan altijd ?
Slippen bij het stoplicht ... duh, je weet wel daar bij het park. Als het stoplicht op rood is mag ik rechtsaf en dan doe ik altijd volle gas en dan : IEEEEEEEE en dan verderquote:
Maakt niet uit hoor, we hebben allemaal onze afwijkingenquote:Op zondag 25 september 2005 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Slippen bij het stoplicht ... duh, je weet wel daar bij het park. Als het stoplicht op rood is mag ik rechtsaf en dan doe ik altijd volle gas en dan : IEEEEEEEE en dan verder
fotoquote:Op zondag 25 september 2005 19:25 schreef Gabry het volgende:
M'n haar is geknipt![]()
En nu draag ik al dagen een pet![]()
Zoeen pet los op je hoofd ? wat nu zo "modern" is ?quote:Op zondag 25 september 2005 19:25 schreef Gabry het volgende:
M'n haar is geknipt![]()
En nu draag ik al dagen een pet![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 19:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoeen pet los op je hoofd ? wat nu zo "modern" is ?zoals de meeste buitelandse mensen hebben zo helemaal los op hun hoofd als noobs
Dat bedoel ikquote:Op zondag 25 september 2005 19:30 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee, ik draag hem gewoon goed op mn hoofd.. alleen dan een klein beetje schuin naar links..
dat de rechter kan van mn klep ongeveer tot het midden van mn rechter oog komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |