Dat vind ik dus niet. Het hoort niet bij voetbal. Bij voetbal is het doel om volgens de regels de bal in het net te krijgen. Dit staat niet in de regels voorgeschreven, sterker nog er staat reglementair gezien een straf op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:50 schreef Rekkie het volgende:
Wat een gezeik. Het hoort als sinds jaar en dag bij het voetbal en nu is het ineens een issue!
Een Schwalbe is toch duikelen terwijl er niks gebeurt? Zelfs als deze "functioneel" is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Zoals wellicht bekend ben ik een aanhanger van de functionele schwalbe. Wanneer het 0-0 is in de laatste minuut en je kunt de scheids misleiden met een goede schwalbe, doe je het goed. Bij een 3-0 voorsprong zonder dat een extra goal nodig is, is die functionailiteit m.i. weg. Ik ben wel van mening dat je de consequenties moet dragen: wordt je gesnapt, heb je pech.
Het aannaaien van kaarten, vragen erom en duikelen terwijl er niks gebeurt keur ik af.
Correctie: ik bedoel dus niet in het srafschopgebied, maar elders: iemand priemt met zijn vinger op je borst en je duikelt alsof je in je nek wordt geschoten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:51 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Een Schwalbe is toch duikelen terwijl er niks gebeurt? Zelfs als deze "functioneel" is.
Die was mooiquote:
niet zijken jonge dat was gewoon een klein duwtje oftewel en schouderduwquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Er was wel degelijk contact
[afbeelding]
Hey hey! Dat is toch niet sarcastisch he!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:43 schreef pfaf het volgende:
" Waar moet je anders over praten op de maandagochtend? "
Over die wereldgoal van Buijs bijvoorbeeld?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Hey hey! Dat is toch niet sarcastisch he!
Lachen, je mag elkaar niet meer aanraken bij voetbal?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:32 schreef ser het volgende:
@backhandler
Ik weet niet of je weet waar de schouder zit maar Urby gebruikt niet de schouder hoor, dus is het een onreglementaire duw.Dat Farfan 'makkelijk' gaat liggen is iets anders, ik zeg dat ie dankbaar gebruik maakt van de duwOp volle snelheid is een klein duwtje vaak genoeg en deze spelers weten dat ook. De ene keer heb je geel en de andere keer een pingel dat is het spelletje.
Ik weet niet waar jij je schouder hebt zitten, maar dit is in ieder geval geen schouderduw!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:28 schreef Backhander het volgende:
[..]
niet zijken zeiken jongen dat was gewoon een klein duwtje oftewel en schouderduw
Men is in de war met zaalvoetbal denk ik en zelfs daar wordt tegenwoordig "klein" lichamelijk contact gedoogd!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lachen, je mag elkaar niet meer aanraken bij voetbal?
Truitje trekken kan behoorlijk irritant en hinderlijk zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:28 schreef Backhander het volgende:
[..]
niet zijken jonge dat was gewoon een klein duwtje oftewel en schouderduw
Zoals vanderSar het deed bij Ortega (WK98) was toch ook functioneel te noemen ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Correctie: ik bedoel dus niet in het srafschopgebied, maar elders: iemand priemt met zijn vinger op je borst en je duikelt alsof je in je nek wordt geschoten.
Zeker!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Zoals vanderSar het deed bij Ortega (WK98) was toch ook functioneel te noemen ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |