ja maar niet aan jouw .....quote:Op donderdag 29 september 2005 19:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's een gekke zin!
Maar ja, als het geld niet word teruggestort op deze wijze, dan moeten de NAW-gegevens worden vrijgegeven aan de politie...
Ja en dat is alleen mogelijk als de oude en nieuwe tenaamstelling overeenkomen dus dat is geen optie zeg maar.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:42 schreef Cappy het volgende:
[..]
en als laatste mogelijkheid heeft iemand gebruik gemaakt van de overstap service.Dus van 1 bank naar de andere verhuist.Er wordt dan 13 maanden lang geld doorgestort wat op de oude rekening binnen komt naar de nieuwe...
Nee, niet aan mijn... Maar van mij de politie het bezoeken van die persoon verder afhandelen...quote:
Ik kan echt niet tegen dat soort gastenquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:07 schreef mtv het volgende:
je kunt geweoon via de bank het adres krijgen van de oplichter
ik heb het zelf nu 2* meegamaakt
in totaal ben ik voor ¤235,- opgelicht
de ene zaak loopt nu al meer dan 2 jaar
die andere is nog maar van pas, maar volgens de politie kan ik welnaar het geld fluiten
ik heb het adres, en zou die gast wel in elkaar kunnen trappen, maar dan gaat het mij nog veel meer kosten
Je kunt em toch ook gewoon op een nette manier duidelijk maken dat je je geld wilt...quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:07 schreef mtv het volgende:
je kunt geweoon via de bank het adres krijgen van de oplichter
ik heb het zelf nu 2* meegamaakt
in totaal ben ik voor ¤235,- opgelicht
de ene zaak loopt nu al meer dan 2 jaar
die andere is nog maar van pas, maar volgens de politie kan ik welnaar het geld fluiten
ik heb het adres, en zou die gast wel in elkaar kunnen trappen, maar dan gaat het mij nog veel meer kosten
de politie doet er wel iets aan, maar het schiet gewoon niet opquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:03 schreef Oksel het volgende:
Dus de politie doet er niets aan? Helemaal niets!? Ik haat dat zo.. christus.
Hoe kom ik aan zijn/haar adres? Via de Politie?
bij een oplichter helpt dat niet, ik had dat al gedaan, en ook nog eens 1 eurocent overgemaakt met de omschrijving dat hij het geld terug moest storten, en dat ik anders naar de politie zou gaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je kunt em toch ook gewoon op een nette manier duidelijk maken dat je je geld wilt...
Brief sturen met daarin het 'verzoek' (ja, we houden het netjes) het geld terug te storten en dat je anders binnenkort met de politie op de stoep staat... Waarschijnlijk is de schrik al genoeg!
Bij welke bank was dit precies? (Nieuwsgierig!)quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef mtv het volgende:
[..]
de politie doet er wel iets aan, maar het schiet gewoon niet op
ik ben aan het adres gekomen, door naar de bank te gaan en een klacht in te dienen over de betaling
de bank stuurt dan een mail door naar die persoon, ik kreeg toen een brief van de bank, en daarin stond dat als ik geen reactie van die persoon kreeg, zelf met hem contact op kon nemen
in die brief stond dus ook alle adres gegevens
ik zit bij de Abn-Amro, die oplichters bij de postbankquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij welke bank was dit precies? (Nieuwsgierig!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |